Web Analytics Made Easy - Statcounter

این روزها نام کارلوس کی روش سرمربی سابق تیم ملی کشورمان برای مربیگری در تیم ملی عراق به عنوان گزینه اول مطرح می شود.اخبار ضد و نقیض زیادی درباره توافق کی روش یا منتفی شدن این موضوع به گوش می رسد. روز گذشته یکی از خبرنگاران عراقی مدعی شد مربیگری مربی پرتغالی به دلیل شرط اقامت وی در امارات کنسل شد.

علی نوری خبرنگار سرشناس عراقی و مجری برنامه تلویزیونی ورزشی«سوبر» بعد از سکوت در هفته گذشته درباره مذاکرات با کی روش امروز دست به افشاگری و خبررسانی از منابع معتبر زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  این خبرنگار عراقی در صفحه توئیتر خود ۵ پست گذاشت و جزئیات و پشت پرده مذاکره با سرمربی سابق تیم ملی کشورمان را برملا کرد.

نوری در پست اول خود نوشت: همچنان که به شما وعده دادم بدون داشتن اطلاعات صحبتی نکنم اطلاعاتی در زمینه مذاکره فدراسیون فوتبال با کی روش مربی پرتغالی به دستم رسید. اولین خبر این است که پیشنهاد رسمی به کی روش ارسال شده و این مربی پرتغالی استقبال خوبی برای مربیگری در تیم ملی در مقدماتی جام جهانی داشته است.

خبرنگار عراقی ادامه داد: کارلوس کی روش به دلیل وضعیت بیماری پدرش اکنون در زادگاهش موزابیک حضور دارد. کی روش پیشنهاد فدراسیون عراق را به دستیارانش ارسال کرده و از آنها نظرشان را خواسته است. او ۴ دستیار انتخاب خواهد کرد و هیچ مربی عراقی در کادرش نیست و فدراسیون دخالتی در انتخاب دستیارش کی روش ندارد.

نوری درباره جزئیات پیشنهاد فدراسیون عراق به مربی پرتغالی، نوشت: قرارداد با کی روش یک ساله است ولی بند تمدید دارد. همچنین مبلغ ۲ و نیم میلیون دلار دستمزد کی روش که در رسانه ها مطرح شده صحت ندارد و مبلغ دستمزدش کمتر از این ها است. فدراسیون تمام جزئیات قرارداد را به کی روش فرستاده و تنها موافقت رسمی او باقی مانده است. در صورت توافق نهایی قرارداد کی روش در بغداد امضا می شود.

مجری سرشناس عراقی در واکنش به شرط کی روش برای اقامت در امارات، گفت: تمام اخبار مربوط به شرط کی روش برای اقامت در امارات در دوران مربیگری اش در تیم ملی عراق بی پایه و اساس است و صحت ندارد. منشا این اخبار دست های پشت پرده است تا جذب کی روش به بن بست بخورد و در نهایت کی روش مربی تیم ملی عراق نشود.

نوری در پایان کی روش را همچنان نزدیک ترین گزینه دانست و خبر داد:کی روش نزدیک ترین گزینه مربیگری در تیم ملی عراق در انتخابی جام جهانی است و اکنون منتظر پاسخ رسمی کی روش به پیشنهاد فدراسیون هستیم. در صورت قبول نکردن کی روش، دو مربی منتظر مذاکره با فدراسیون عراق هستند. این دو مربی از کشور آلمان و کلمبیا هستند و مذاکرات ابتدایی با این دو انجام شده است.

۲۵۸ ۴۱

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کارلوس کی روش فوتبال آسیا کارلوس کی روش مربی پرتغالی تیم ملی عراق کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۰۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود

حمیدرضا ترقی قائم مقام حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره شکست توطئه های جدید دشمنان در عرصه های مختلف اظهار کرد: دشمن سال‌هاست که با اتخاذ سیاست‌های مختلف همواره تلاش کرده تا به جمهوری اسلامی ایران ضربه بزند که همواره شکست خورده و اکنون در تدابیر و توطئه های جدید خود علیه مردم ایران نیز به بن بست رسیده است.

وی افزود: دشمنان همواره تلاش کردند تا نقش ایران را در منطقه کمرنگ کنند اما شاهد مأیوس شدن آنان هستیم و ایران نقش بسزایی در حل و فصل مسائل منطقه ای دارد.

ترقی متذکر شد :امروز نه تنها هیچ کدام از حیله ها و اهداف دشمنان محقق نشده بلکه برعکس باعث اقتدار بیشتر ایران در سطح جهان شده است .

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی گفت: بدون شک روابط ایران و همسایگان نقش موثری در خنثی‌سازی توطئه ها و تلاش دشمن برای نابودی و انزوای جمهوری اسلامی ایران خواهد داشت و یقینا دولت سیزدهم توفیق های بسیاری در این زمینه کسب کرده و به زودی شاهد خروج آمریکا از منطقه خواهیم بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • دومین مربی تیم ملی هم جدا شد!
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • تظاهرات مجدد شهرک‌نشینان در برابر محل اقامت نتانیاهو
  • انتقاد کاربران عراقی از توییت اردوغان درباره بغداد
  • تکذیب کشف خودروی بمب‌گذاری شده در موصل
  • نرخ دینار عراق، درهم امارات و سایر ارزها، امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • دیدار دبیر شورای عالی امنیت ملی و همتای عراقی وی در سن‌پترزبورگ
  • پوست اندازی در اسکی با ورود نسل جدید مربیان و مدرسان
  • پوست اندازی اسکی؛ نسل جدید مربیان و مدرسان در راه هستند
  • اوسمار: استعداد بازی نداشتم، مربی شدم