Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید علی حسینی روز جمعه به مناسبت سالروز اولین اقامه نماز جمعه در کشور در نشست با خبرنگاران افزود: دفتر امام جمعه دیر و شخص امام جمعه  در زمینه مشکلات مردم شهرستان در زمینه ته لنجی، آب ، برق، کمبود مرغ، اشتغال جوانان، گرانی در بازار ، کمبود های بیمارستان، شرکت در مراسم دینی و مذهبی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و عرصه های مختلف نقش آفرین بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآورشد: نماز جمعه و حج سرمایه بزرگ معنوی در جامعه هستند و محروم بودن از آن ها خسارت بزرگ معنوی است.

حسینی بااشاره به اینکه امام رحمه الله علیه احیاگر نماز جمعه در سراسر کشور بود  گفت: نهاد نماز جمعه، نهادی مردمی بدون تشریفات است و دفتر امام جمعه در خدمت مردم قرار دارد.

رییس دفتر امام جمعه دیر گفت: از ۳۱ تیرماه الی پنجم مرداد هفته نماز جمعه با شعار همیشه مردمی همیشه انقلابی  است.

عیسی فولادی افزود: گل افشانی قبور شهدا، نشست با خبرنگاران، نشست با روحانیون، تجلیل از خانواده شهدا و خانواده متوفی ستاد نماز جمعه از برنامه های ستاد نماز جمعه شهر دیر است.

وی گفت: باتوجه به شیوع بیماری کرونا و اعمال محدودیت ها، بیشترین برنامه های هفته نماز جمعه شهر دیر در فضای مجازی صورت می گیرد.

شهرستان دیر با ۶۰ هزار نفر جمعیت در فاصله ۲۰۰ کیلومتری جنوب استان بوشهر قرار دارد که در شهرهای دیر،آبدان و بردخون نماز جمعه اقامه می شود.

برچسب‌ها ستاد اقامه نماز کشور سازمان حج و زیارت بندردیر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ستاد اقامه نماز کشور سازمان حج و زیارت بندردیر ستاد اقامه نماز کشور سازمان حج و زیارت بندردیر امام جمعه نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۱۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد

به گزارش «تابناک»، ستاد اطلاع رسانی نماز جمعه تهران اعلام کرد، نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج علی‌اکبری اقامه می‌شود.

گفتنی است، درهای دانشگاه تهران برای اقامه نماز جمعه ۳۱ فروردین سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۰ صبح باز می‌شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • برپایی ۵ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • رفع ناترازی انرژی از مطالبات جدی صنعتگران است
  • فعلاً نمی‌توان در مورد مطالبات شهرداری‌ها به‌طور شفاف صحبت کرد
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی (ره) شهر ایلام
  • مردم استان سمنان مطالبات را به اطلاع رئیس جمهور برسانند
  • مردم مطالبات را به اطلاع رئیس جمهور برسانند
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد
  • حضور کاظم صدیقی در تریبون نماز جمعه از نگاه دو عضو جامعه روحانیت