Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، اردوی تیم ملی فوتبال بزرگسالان بانوان کشورمان از ۲۸ تیرماه در صفائیه اصفهان آغاز شده و تا هفتم مردادماه ادامه دارد.

ملی‌پوشان کشورمان خود را برای حضور در مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی زنان آسیا آماده می‌کنند. این تیم امروز در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم منتخب اصفهان می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مریم ایراندوست سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان در حاشیه تمرین تیمش در جمع خبرنگاران گفت: اردوی فعلی تیم ملی با کمک هیئت فوتبال اصفهان و باشگاه سپاهان در جریان است که جا دارد از آن‌ها تشکر کنم.

او افزود: بازیکنان از نظر بدنی در وضعیت خوبی نبودند و تلاش کردیم در این اردو و اردوی قبلی تمرکز خود را بر بدنسازی و تمرینات بدنی معطوف کنیم تا بازیکنان را به آمادگی لازم برسیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان با بیان اینکه هدف‌مان حضور موفق در مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی آسیا در بنگلادش است، ادامه داد: قرار است با تیم‌های ملی آذربایجان و ترکیه بازی تدارکاتی برگزار کنیم. احتمال دارد میزبان مسابقات قهرمانی آسیا تغییر کند. در این رقابت‌ها با تیم‌های بنگلادش و اردن هم‌گروه هستیم و یک تیم از هر گروه به دور بعدی صعود می‌کند.

ایراندوست گفت: در صورت صعود تیم ملی ایران به دور بعد برای نخستین بار خواهد بود که تیم ملی زنان کشورمان به دور نهایی رقابت‌های بزرگسالان زنان آسیا صعود می‌کند و تمام تلاش ما در جهت راه‌یابی به این رقابت‌ها است.

او درباره میزبانی اصفهان از اردوی تیم ملی فوتبال بانوان بیان کرد: همه در اصفهان همراهی کردند تا بهترین امکانات برای تیم ملی فراهم شود. مشکلات کوچکی هم وجود داشت، اما کسانی که در کنارمان بودند واقعاً به تیم کمک کردند.

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان اضافه کرد: از بدو آغاز اردو‌های تیم ملی تلاش کردیم فضا برای حضور تمام بازیکنان مستعدی که باشگاه‌ها و استان‌ها به ما معرفی می‌کنند فراهم باشد و بازیکنان بتوانند خود را در اردو‌ها نشان دهند و هیچ استعدادی از بین نرود. در این اردو نیز ۲ بازیکن جدید به ما اضافه شدند که مورد ارزیابی فنی قرار می‌گیرند و اگر وضعیت‌شان خوب باشد در ادامه نیز همراه ما خواهند بود.

ایراندوست تصریح کرد: هنوز یک ماه و نیم زمان داریم و فکر می‌کنم نفرات نهایی در نزدیک‌ترین اردو به اعزام مشخص شوند. با توجه به ۲ بازی تدارکاتی نیز که در پیش داریم، این بازیکنان تا پایان اردو‌ها با ما همراه هستند و چون لیگ برتر فعلاً تعطیل است فکر نمی‌کنم بازیکن دیگری به جمع ما اضافه شود، اما اگر تیم ملی به دور بعدی صعود کرد و لیگ برتر بانوان نیز طبق اعلام سازمان لیگ از مهرماه آغاز شود، حتماً در بازی‌های مهم حضور یافته و بازیکنان را از نزدیک زیر نظر می‌گیرم تا در آینده بازیکنان تیم ملی بهترین بازیکنان حاضر در لیگ باشند.

او درباره آینده تیم ملی فوتبال بانوان با توجه به تغییرات در مدیریت فدراسیون گفت: پس از این تغییرات و تحولات شاهد تسریع در تشکیل تیم ملی بانوان بودیم. اهداف فدراسیون مشخص است و الان که در اردوی هفتم هستیم، فدراسیون تمام امکانات را در اختیار تیم ملی بانوان قرار داده و نگاه برابر با تیم ملی مردان و حتی فراتر از آن به تیم ملی بانوان دارد. شاهد تلاش‌های فدراسیون برای برگزاری اردو‌ها و بازی‌های تدارکاتی هستیم. بازی در ورزشگاه آزادی دغدغه بانوان فوتبالیست و طرفداران فوتبال است که این موضوع نیز از سوی رئیس و نایب‌رئیس بانوان فدراسیون در حال پیگیری است. تمام این اتفاقات نوید روز‌هایی خوش برای فوتبال بانوان ایران را می‌دهد.

سمانه چهکندی (خراسان رضوی)، افسانه چترنور، شبنم بهشت، سارا ظهرابی‌نیا (کرمان)، کوثر عنبری، حدیث بساط شیر (ایلام)، زهره کودایی (خوزستان)، نرگس سبکتکین، هاجر دباغی، گلنوش خسروی، مریم رهیده، زهرا سربالی، فاطمه عادلی، مینا نافعی، انیس دشتیان (اصفهان)، غزاله بنی‌طالبی (چهارمحال و بختیاری)، فاطمه اردستانی، زهرا قنبری (تهران)، ثنا صادقی (کرمانشاه)، ملیکا محمدی (فارس)، زهره جلالی (کردستان)، الهام عبدالرحمان (آذربایجان غربی)، فاطمه امینه برازجانی، کوثر ایزدپناه (بوشهر)، ملیکا متولی، رها یزدانی (مازندران)، زهرا خواجوی، مرضیه نیکخواه (همدان) و بهناز طاهرخانی (قزوین) بازیکنان دعوت شده به این مرحله از اردوی تیم ملی فوتبال بانوان هستند.


انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اردوی تیم ملی فوتبال بانوان مسابقات قهرمانی زنان آسیا تیم ملی فوتبال بانوان تیم ملی اردو ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۱۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به آبادان

اعضای تیم فوتبال پرسپولیس، آخرین تمرین خود پیش از دیدار برابر صنعت نفت را برگزار و راهی فرودگاه شدند.

به گزارش مشرق، سرخپوشان ایران، آخرین تمرین خود پیش از سفر به آبادان و دیدار برابر صنعت نفت را از ساعت ۱۲:۱۵ دقیقه امروز چهارشنبه در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کردند.

در این تمرین که حدود یک ساعت به طول انجامید، بازیکنان ابتدا در قالب سه گروه به راندو پرداختند. اوسمار ویرا و سیدجلال حسینی در یکی از گروه‌ها حاضر بودند و در کنار سایر بازیکنان پا به توپ شدند. فضای شادی در تمرین وجود داشت و بعد از آن هم، مرور کارهای تاکتیکی و فوتبال هدفمند در دستور کار قرار گرفت.

علیرضا بیرانوند و وحدت هنانوف کماکان به دلیل مصدومیت زیر نظر کادر پزشکی کار کردند و این بازی را هم از دست می‌دهند اما سایر بازیکنان در اختیار کادر فنی قرار داشتند.

پس از پایان تمرین و بعد از استراحتی کوتاه، بازیکنان و اعضای تیم، راهی فرودگاه شدند تا برای پرواز به مقصد آبادان آماده باشند.

تیم فوتبال پرسپولیس، فردا پنج‌شنبه از ساعت ۱۹ در آبادان، میهمان صنعت نفت خواهد بود.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • یزد، میزبان اردوی تیم ملی اسکواش بانوان
  • کوین یامگا در کمپ استقلال: تو فقط باش
  • خوش و بش خاکپور و سایر بازیکنان قدیمی فوتبال با کریم باقری / فیلم
  • اردوی تفریحی جامعه هدف بهزیستی ( زنان سرپرست خانوار) بهزیستی شاهین دژ
  • بازگشت حسن به اردوی تیم‌ملی
  • حواشی دربی اصفهان در روزی که سپاهان از بحران فاصله گرفت +فیلم
  • تسلیمی مدیرکل دفتر سیاست‌گذاری و توسعه ورزش بانوان شد
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به آبادان
  • پزشک استقلال: خیلی امیدواریم یامگا فصل بعد بازی کند
  • دو هرمزگانی به اردوی تیم ملی فوتبال جوانان دعوت شدند