Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پرونده مربوط به شکایت حامد لک را به طور ویژه بررسی می‌کند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس با نتیجه پنج بر صفر مقابل ماشین سازی تبریز به پیروزی رسید تا همچنان به صدر جدول تکیه داده و تنها دو دیدار تا کسب قهرمانی بیستمین دوره لیگ برتر فاصله داشته باشد.

پرسپولیس در حالی خود را برای دو دیدار باقیمانده مقابل تراکتور تبریز و پیکان تهران آماده می‌کند که حاشیه‌های به وجود آمده برای دروازه‌بان سرخپوشان، نگرانی‌هایی را برای تیم یحیی گل محمدی به وجود آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حامد لک در جریان بازی با ماشین سازی تبریز با توپ جمع کن پشت دروازه درگیری لفظی پیدا کرد؛ توپ جمع کنی که قبل از توهین‌ حامد لک هم الفاظی علیه دروازه بان پرسپولیس به کار برد و با روشن گذاشتن دوربین تلفن همراهش از واکنش زننده او فیلمبرداری کرد.

این اتفاق مقابل چشمان افشین پیروانی سرپرست تیم پرسپولیس افتاد اما او هیچ اقدامی برای جلوگیری از حاشیه به وجود آمده نکرد تا دروازه‌بان پرسپولیس در آستانه محرومیت در بازی با تراکتور قرار بگیرد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال قصد دارد در صورت امکان جلسه‌ای فوری را قبل از بازی با تراکتور در خصوص تخلف حامد لک تشکیل دهد تا در صورت احراز تخلف از سوی وی رأی به محرومیت او از حداقل یک بازی بدهد.

پرسپولیس در مهم‌ترین دیدارهای پایانی خود در حالی با احتمال محرومیت دروازه‌بان موفق خود روبرو می‌شود که بوژیدار رادوشوویچ را پس از دو ماه غیبت در تمرینات تیم در اختیار دارد اما باید دید او شرایط جسمانی قابل قبولی برای این دیدار دارد یا این اتفاق احتمالی باعث می‌شود تا جام از دستان پرسپولیس بلغزد و در آغوش سپاهان اصفهان که تنها دو امتیاز با سرخ‌ها فاصله دارد بیفتد.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان المپیک توکیو حامد لک تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران بوژیدار رادوشوویچ یحیی گل محمدی دروازه بان حامد لک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۱۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری | گل محمدی در آستانه بازگشت به فوتبال | موافقت اولیه با پیشنهاد جدید

به گزارش همشهری آنلاین مجید جلالی در خصوص آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم فوتبال امید اظهار داشت: ما ۵ گزینه برای هدایت تیم فوتبال امید در نظر داریم که فقط از این ۵ نفر با یک نفر که آن هم گزینه اولمان است و یک جلسه برگزار کردیم. یحیی گل‌محمدی در همین جلسه موافقت کلی خود را با این موضوع اعلام کرد اما هنوز ما در مورد در خصوص جزئیات مثل مبلغ قرارداد صحبت نکرده‌ایم.

وی افزود : برخی موضوعات به عنوان مقدمه وجود دارد که ما باید آنها را آماده کنیم تا او در جلسه نهایی با فدراسیون فوتبال شرکت کند.

جلالی عنوان کرد: اصلا صحیح نیست ما گزینه‌های خود را مطرح کنید. ما فقط با گل‌محمدی صحبت کرده‌ایم و دو هفته پیش با این مربی صحبت کرده‌ایم. او مدتی به عنوان بازیکن زیر نطر من کار کرده است و همیشه با هم در ارتباط بودیم. یحیی ابتدا یک نقطه نظراتی داشت که می‌گفت حضور من نمی‌تواند برای تیم امید مثمر ثمر باشد اما من او را متقاعد کردم. به نظر من گل‌محمدی می‌تواند سرمربی تیم امید شود.

کد خبر 840947 برچسب‌ها یحیی گل محمدی ویژه ورزشی فدراسیون فوتبال

دیگر خبرها

  • جنگ مجازی سپاهان و تراکتور!/ حواس کمیته های انضباطی و اخلاق کجاست؟
  • علی دایی را محروم کردم، شیشه ماشینم را شکستند!
  • فوری | گل محمدی در آستانه بازگشت به فوتبال | موافقت اولیه با پیشنهاد جدید
  • درخواست استیناف بارسا رد شد: محرومیت 2 جلسه‌ای ژاوی
  • رای انضباطی دیدار تیم‌های فوتبال فرا ایساتیس فارس و کانی کردستان
  • رسیدگی فوری و ابلاغ ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد جدید | سخنگوی دولت خبر داد؛ افزایش جریمه رانندگی تصویب شد
  • صعود تاریخی تیم ستاره پرسپولیس به یورو 2024
  • ۹ پرونده تخلف صنفی طرح نظارتی نوروز در مسیرهای ارتباطی تشکیل شد
  • رسیدگی به افزایش تعطیلات پایان هفته پس از بازگشایی مجدد مجلس
  • رد شکایت پرسپولیس از مهاجم سرشناس استقلال از سوی کمیته استیناف