Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/ایلام رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان ایلام از برگزاری آزمون استخدامیِ آموزشیاران و آموزش دهندگان مستمر نهضت سوادآموزی، مدرسان طرح امین و معلمان قرآنی در استان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی خبر داد.

«سید غلامرضا حسینی » در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: آزمون استخدامیِ آموزشیاران و آموزش دهندگان مستمر نهضت سوادآموزی، مدرسان طرح امین و معلمان قرآنی امروز با حضور   ۱۴۴   داوطلب در استان ایلام برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به عملکرد مطلوب جهاددانشگاهی در برگزاری آزمون‌های استخدامی گفت: بر همین اساس و با هماهنگی‌های به عمل آمده با وزارت آموزش و پرورش، آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی مدرسین طرح امین و معلمان قرآنی نیز به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار شد.
عضو هیئت علمی جهاد دانشگاهی و رئیس واحد ایلام با بیان اینکه این آزمون در یک حوزه در مرکز استان برگزار شد، از همکاری استانداری، ستاد مقابله با کرونای استان،  اداره کل امورش و پروش، معاونت نهضت سوادآموزی آموزش و پرورش استان، اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان و  شرکت توزیع برق استان در برگزاری این آزمون قدردانی کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی منطقه ایلام نهضت سوادآموزی آزمون استخدامی برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۱۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت‌نام آزمون استخدامی شرکت عمران شهرهای جدید آغاز شد

عضو هیئت مدیره و راهبر اداری و مالی شرکت عمران شهرهای جدید گفت: ثبت‌نام آزمون استخدامی شرکت عمران شهرهای جدید آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مختار محمدی درباره جزئیات برگزاری آزمون استخدامی شرکت عمران شهرهای جدید در سال ١۴٠٣ اظهار کرد: نخستین مجوز استخدامی در شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید، در سال ۱۳۹۴ برای تعداد ۲۵ نفر اخذ شد که در نهایت پنج نفر در رشته شغلی کارشناس راه، ساختمان و شهرسازی جذب و استخدام شدند.

وی افزود: دومین مجوز در سال ۱۴۰۱ به تعداد ۳۵۰ نفر توسط سازمان اداری و استخدامی صادر و مجوز تأمین اعتبار ۱۰۱ نفر از طریق سازمان برنامه بودجه کشور نیز صادر شد که از این تعداد ۱۵ نفر به سهمیه نخبگان اختصاص یافته است. تلاش می‌شود مانده مجوز تمدید و اعتبار لازم نیز تأمین شده تا نیروهای شایسته در فضای رقابتی به منظور انتصاب در پست‌های سازمانی جذب شوند.

عضو هیئت‌مدیره شرکت عمران شهرهای جدید افزود: این مجوز برای استخدام در رشته‌های شغلی کارشناس برنامه‌ریزی شهرهای جدید، کارشناس فنی و اجرایی شهرهای جدید، کارشناس املاک شهرهای جدید، کارشناس شبکه، حسابدار، کارشناس تحلیل و تولید نرم افزار، کارشناس حقوقی، کارشناس برنامه و بودجه اختصاص یافته و دفترچه برگزاری آزمون از مورخ نوزدهم فروردین ۱۴۰۳ در پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی ( https://hrtc.ir) بارگذاری شده است. داوطلبان می‌توانند تا روز سه‌شنبه (بیست‌وهشتم فروردین) برای شرکت در آزمون ثبت‌نام کنند.

محمدی خاطرنشان کرد: آزمون مدنظر توسط مرکز جهاد دانشگاهی برای داوطلبان پس از ثبت نام، در تاریخ یازدهم خرداد ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

منبع: ایرنا

کد خبر 744379

دیگر خبرها

  • زمان برگزاری کنکور سراسری۱۴۰۳ مشخص شد
  • زمان‌بندی برگزاری نوبت نخست کنکور اعلام شد
  • در مصاحبه با پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگاری نظر شخصی اعمال نشود
  • ثبت‌نام آزمون استخدامی شرکت عمران شهرهای جدید آغاز شد
  • آزمون نهایی نهضت ملی «زندگی با آیه‌ها» برگزار می‌شود
  • اجرای طرح روستای باسواد در خراسان جنوبی
  • نتایج قطعی آزمون استخدامی آموزگاری خرداد اعلام می‌شود
  • خبر جدید از نتایج آزمون استخدامی معلمان/ اعلام اولین روز فراخوان برای ارزیابی تکمیلی
  • خبر جدید از نتایج آزمون استخدامی معلمان | اعلام اولین روز فراخوان برای ارزیابی تکمیلی | دوره‌ آموزشی نومعلمان کی برگزار می‌شود؟
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگاری در هفته جاری