Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی وایله بولد کلاب به تمجید از سعید عزت اللهی پرداخته است

به گزارش طرفداری، وب سایت Vejle Amts Folkeblad به بررسی شرایط عزت اللهی در وایله پرداخته است. این وب سایت نوشت:

سعید عزت اللهی پس از پشت سر گذاشتن دوران قرنطینه، برای بازی در وایله بولد کلاب آماده است. او بازیکن شوت زنی است و به همین دلیل مربی وایله می خواهد او را به دروازه حریف نزدیک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گزارش آمده است:

عزت اللهی در آخرین هفته فصل گذشته در دسترس وایله نبود. او پس از کارت قرمزی که در دیدار برابر آلبورگ دریافت کرد، بازی هفته آخر فصل قبل مقابل لینگبی و دیدار هفته نخست فصل جدید برابر راندرس را از دست داد. او همچنین در چهار بازی تیم ملی ایران برابر هنگ کنگ، بحرین، کامبوج و عراق به میدان رفت، بنابراین او تعطیلات طولانی داشت و فقط کمی قبل از شروع سوپرلیگ به وایله بازگشت. اما اکنون این بازیکن ایرانی دوباره آماده است و این خبر خوبی برای وایله است، زیرا او نقشی اساسی در تلاش باشگاه برای زنده ماندن در سوپرلیگا دارد.

ابن وب سایت دانمارکی در ادامه به گفتگو با کاریت فالچ سرمربی جدید وایله پرداخته است. او گفت:

سعید برگشته است البته مدتی طول می کشد تا او به بهترین سطح از آمادگی اش برسد. اما او هم از نظر کیفیت و هم از نظر حضور در تیم تأثیر به سزایی دارد. بازیکنان دیگر وقتی او آنجاست، کمی بیشتر اعتماد به نفس پیدا می کنند.

او ادامه داد:

عزت اللهی کمی شبیه بازیکن های جدیدی است که جذب می شوند چرا که او دیر به اینجا بازگشت. او اکنون در حال یادگیری است، زیرا من خواسته های دیگری نیز درباره نقش او مطرح می کنم.

وب سایت دانمارکی در ادامه به تمجید از عزت اللهی پرداخت و نوشت:

به درستی می توان از سعید به عنوان یکی از مهمترین بازیکن های وایله در فصل گذشته نام برد. حضور موثر او در خط میانی زمینه را برای نتایج خوب ایجاد کرد و وقتی بازی خوبی انجام داد، حریف نتوانست او را مهار کند. او همچنین قرار است به یک بازیکن قابل توجه در سیستم کاریت فالچ تبدیل شود، اما مدتی طول می کشد تا او به فرم عالی برسد.

مربی وایله که به تازگی هدایت این تیم را برعهده گرفته و هنوز سابقه همکاری با عزت اللهی را ندارد، در ادامه گفت:

او هنوز هم باید تیم را به هم پیوند بزند. ما همچنین باید از مهارت های شوت زنی او استفاده کنیم. من همین امروز به سعید گفتم که از او می خواهم به دروازه نزدیکتر باشد و همین حرف را به بازیکنان دیگر گفتم که مهم است پشت سر عزت اللهی را پوشش دهند تا او احساس کند می تواند راحت تر به سمت دروازه حریف برود.

این وب سایت در پایان نوشت:

سعید عزت اللهی همچنان منتظر است تا در این فصل از سوپرلیگا به میدان برود، زیرا او در اولین مسابقه وایله به دلیل محرومیت و همچنین حضور در قرنطینه به میدان نرفت.. با این حال، این بازیکن ایرانی از دیدار بعدی مقابل سونویوسکه در دسترس خواهد بود.

اخبار داغ 

عکس لو رفته از مهدی قائدی و سردار آزمون با دو زن بی حجاب در دوبی علی دایی رکورد علی دایی را شکست! / نتایج تیم منتخب قرن (16) کریم صفایی: این قانون های من درآوردی علیه انسان و حیوان از کجا آمده است؟ المپیک توکیو | نازنین ملایی به یک چهارم نهایی رسید تمسخر هت تریک ریچارلیسون به دست لیاندرو پاردس: در فینال چه کار کردی؟! لاپورتا: از روند مذاکرات تمدید قرارداد مسی رضایت داریم؛ سران لالیگا در حال کمک کردن به ما هستند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سعید عزت اللهی وب سایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۱۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه اقتصادی و افزایش روحیه امید و اعتماد راهبرد دولت در سال نو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، علی اکبر حسینی محراب در اولین وبینار رییس جمهور که در قالب شورای اداری با حضور اعضای دولت، استانداران و مدیران ارشد دولتی در کشور برگزار شد گفت : مواردی که رییس جمهور در این جلسه بر آن تاکید داشتند ، در ادامه صحبت‌های رهبر انقلاب در خصوص شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم بود.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه حضور بازرگانان خوزستان در بازار‌های داخل و خارج کشور می‌تواند به جهش تولید کمک کند گفت: بازرگانان خوزستانی می‌توانند با استفاده از ظرفیت‌های استان، محصولات را به بازار‌های خارجی و داخلی عرضه کنند تا ارزآوری بیشتری برای توسعه اقتصادی کشور و تولید داشته باشیم.

او با دعوت از اتاق‌های بازرگانی خوزستان و دیگر استان‌ها و کشور‌ها برای توسعه سرمایه گذاری در استان و کشور گفت: مدیران اقتصادی خوزستان باید با همکاری هم برای به دست آوردن بازار‌های جدید در سال جاری اقدام فوری انجام دهند.

حسینی محراب با اشاره به اینکه راهبرد اصلی دولت در سال جدید افزایش اعتماد عمومی و ایجاد امید در جامعه است گفت: اعتماد یعنی به مردم نقش دادن تا در تصمیم گیری‌ها نقش داشته باشند و از نخبگان، حوزویان، دانشگاهیان، دانش بنیان‌ها و بزرگان دعوت کنیم تا با همکاری آنها مشکلات مرتفع شود.

استاندار خوزستان افزود: با حضور مردم امید و اعتماد در کشور تقویت می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • چند بازیکن استقلال به دنبال تغییر نظر نکو! (عکس)
  • امیرآبادی:مگر تیم ملی جای کوچکی است که بازیکن جوان یک شبه در آن ستاره شود؟/قلعه نویی کسی نیست به خاطر بیانیه حسینی را بازی بدهد
  • نگرانی بزرگ اینتر: علاقه شدید ستاره‌های تیم به المپیک!
  • آسمان عشق آباد متعلق به شش ایران (عکس)
  • ناگلسمان: زمین بازی فاجعه بود
  • ترک فعل‌ها برای خاموشی ورودی شهر‌ها پیگیری شود
  • مردم در کدام انتخابات به زنان بیشتر اعتماد کردند؟
  • استارت سرخپوشان با حضور هواداران در سال جدید
  • استقلال و بیانیه‌هایی، یکی از یکی عجیب‌تر!
  • توسعه اقتصادی و افزایش روحیه امید و اعتماد راهبرد دولت در سال نو