Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک چهره سیاسی اصولگرا اظهار کرد: شورای وحدت ۲۶ کمیته از بهترین متخصصین در رده های بالا تشکیل داده است و ظرفیت بسیار خوبی در این زمینه دارد تا هم به آقای‌ رییسی و هم به قوای دیگر، کمک برساند.

لاله افتخاری، عضو شورای وحدت اصولگرایان، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا در رابطه با ادامه فعالیت شورای وحدت در مشورت دهی به رییسی پس از مستقر شدن دولت اظهار کرد: شورای وحدت از آیت الله رییسی برای شرکت در انتخابات دعوت کرد و به ایشان پیشنهاد داد و حتی زمانی که ایشان قصد حضور نداشت از ایشان دعوت کرد و سپس نیز، حمایتی کامل از رئیس جمهور متخب داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شورای وحدت اولین گزینه خود را آقای رئیسی اعلام کرد و محکم پشت کار ایستاد و در موفقیت ایشان تاثیرگذار بود. قطعا در جاییکه این همه شورا سعی کرد تا ایت الله رییسی موفق شود بعدا نیز پای کار می ایستد و از حمایت، هدایت و نظارت که همه در راه خدمت به مردم است کوتاهی نخواهد کرد.

او گفت: شورای وحدت ۲۶ کمیته از بهترین متخصصین در رده های بالا تشکیل داده است و ظرفیت بسیار خوبی در این زمینه دارد تا هم به آقای‌ رییسی و هم به قوای دیگر، کمک برساند. قطعا تعداد افرادی که در کابینه قرار می گیرند محدود است اما تعداد متخصصین ما چه خانم ها و چه آقایان در حوزه های مختلف بحمدالله کم نیست. 

افتخاری ادامه داد: مشکلات نیز پیچیدگی های خاص خود را دارد. در خط مقدم نیز نیاز به نظرات صاحب‌نظران است و مردم ما نیز باید به این مساله توجه داشته باشند. 

او بیان کرد: اگر آقای رییسی حتی بهترین نیروها را انتخاب کنند و از ظرفیت بهترین ها استفاده کنند تا مردم ایشان را همراهی و صبر نکنند و برای رفع مشکلات توسط ایشان گام به گام اقدام نکنند، قطعا آن نتیجه لازم را نخواهد داشت این همراهی مردم و صبر و تحمل آن‌ها و از طرفی تلاش شبانه روزی و انتخاب بهترین ها برای کابینه و استفاده از نظرات صاحبنظران می تواند با هم، گام به گام مشکلات را حل کند و ظرفیت های بالقوه را به فعل دربیاورد. 6

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا شرکت در انتخابات رئیس جمهور مشکلات شبانه روزی مشکلات لاله افتخاری شورای وحدت شورای وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۱۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله نوری همدانی: در مقابل دشمن متحد و همراه رهبر باشید

مرجع تقلید شیعیان گفت: لازم است کشورهای اسلامی خصوصاً علمای جهان اسلام بیش از گذشته وحدت و ارتباط داشته باشند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت الله  نوری همدانی مرجع تقلید شیعیان در دیدار آیت الله کعبی نائب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم وضعیت امروز جهان اسلام را حساس دانسته و با تقدیر مجدد از نیروهای مسلح در پاسخ بجا و قانونی و به موقع نسبت به رژیم صهیونیستی اظهار داشت: لازم است کشورهای اسلامی خصوصاً علمای جهان اسلام بیش از گذشته وحدت و ارتباط داشته باشند تا بتوانند اثرگذار باشند. 

وی با تأکید بر همراهی با رهبری در تصمیمات در مقابل دشمن خصوصاً رژیم صهیونیستی افزود: باید هر گونه اختلاف را کنار گذاشت و با ایشان همراهی کرد، و باید بدانیم امروز دنیای استکبار باهم متحد و آشکارا در یک صف واحد در مقابل ایران و گروهای مقاومت هستند.

مرجع تقلید شیعیان گفت: براین اساس‌ بر وحدت جهان اسلام تأکید می کنم  و امروز لازم است مراکز علمی قم و نجف و الازهر با هم ارتباط عمیق داشته باشند. 

 در ابتدای این دیدار آیت‌الله کعبی گزارش کامل و جامع ای از حوادث اخیر در منطقه و جهان اسلام ارائه کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش واعظی به ادعای مقام دولت رئیسی علیه روحانی
  • آیت الله نوری همدانی: مراکز علمی قم، نجف و الازهر با هم ارتباط عمیق داشته باشند
  • کشور‌های اسلامی بیش از گذشته وحدت داشته باشند
  • حضرت آیت الله نوری همدانی: امروز لازم است مراکز علمی قم و نجف و الازهر با هم ارتباط عمیق داشته باشند
  • درخواست ویژه آیت الله نوری همدانی از جهان اسلام درباره اسرائیل
  • تاکید آیت الله نوری همدانی بر وحدت بیش از پیش علمای جهان اسلام
  • آیت‌الله نوری همدانی: در مقابل دشمن متحد و همراه رهبر باشید
  • وحدت «میدان و دیپلماسی» در موفقیت های ایران نقش آفرین است
  • طرح‌های توسعه، راهبرد حیاتی برای بقا و پیشرفت
  • اگر این ویژگی اخلاقی را دارید هرگز موفق نمی‌شوید | بهترین نوع موفقیت کدام است؟