Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@19:47:00 GMT

خروج محموله مرغ از استان کرمانشاه ممنوع است

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۰۱۵۳۹

خروج محموله مرغ از استان کرمانشاه ممنوع است

به گزارش خبرنگار مهر، نوربخش حاتمی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار استان کرمانشاه اظهار کرد: در هفته گذشته روزانه نزدیک به ۹۰ تن در بازار استان کرمانشاه و به خصوص شهر کرمانشاه توزیع شده و با برنامه ریزی صورت گرفته این روند در هفته جاری ادامه خواهد یافت.

وی افزود: در هفته آینده برنامه داریم روزانه ۱۲۰ تن مرغ منجمد و گرم در بازار استان کرمانشاه عرضه می‌شود که بیشتر آن مرغ گرم است و در صورت کمبود برای جبران مرغ منجمد توزیع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر جهاد کشاورزی استان کرمانشاه تصریح کرد: هم اکنون ۲۳۰ تن مرغ منجمد در انبارهای استان کرمانشاه موجود بوده که روزانه بر اساس نیاز بازار توزیع می‌شود.

حاتمی بیان کرد: ۱۰۲ مرغداری در گذشته به علت تخلف از فرایند تولید خارج شده بودند و کمبود تولید ۵۳۰ هزار قطعه را ایجاد کردند که با رایزنی‌های صورت گرفته با وزارتخانه بخش عمده‌ای به فرایند تولید بازگشتند که امیدواریم کمبود تولید ۱۳۰ هزار قطعه مرغ روزانه را برطرف کنند.

وی با اشاره به نظارت جهاد کشاورزی بر مرغداری و کشتارگاه‌ها، اضافه کرد: کارشناسان و بازرسان جهاد کشاورزی در مرغداری و کشتارگاه‌ها حضور دارند و بر فرایند عرضه نظارت می‌کنند.

مدیر جهاد کشاورزی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: به دلایل مختلف تلفات مرغداری‌ها افزایش یافته که همین موضوع کمبود تولید را کاهش داده است و ناظران جهاد کشاورزی و دامپزشکی استان کرمانشاه در معدوم سازی بهداشتی لاشه‌ها نظارت می‌کنند.

حاتمی گفت: خروج محموله مرغ از استان کرمانشاه ممنوع بوده که در روزهای گذشته با هماهنگی پلیس راهور، نیروی انتظامی و صمت استان چند محموله توقیف و در بازار عرضه شد.

کد خبر 5263852

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه ستاد تنظیم بازار مرغ قیمت مرغ جهادکشاورزی کرمانشاه ویروس کرونا عید سعید قربان کرمانشاه بوشهر دعای عرفه واکسن کرونا آمار کرونا نماز عید قربان عکس استانها شیوع کرونا گرگان ایلام اردبیل زلزله استان کرمانشاه جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۱۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۷.۶ درصدی تولید تخم مرغ در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،مدیر طیور، زنبور عسل و کرم ابریشم سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی یکی از استان‌های برتر کشور در تولید تخم مرغ است و مازاد تولید این محصول را به استان‌های دیگر صادر میکند.

حسن رستمی افزود:در سال گذشته ۱۴۰ هزار تن تخم مرغ در استان تولید شده است که در مقایسه با سال قبل از آن که ۱۳۰ هزار تن تولید این محصول ثبت شده است، شاهد افزایش خوبی هستیم.

مدیر طیور، زنبور عسل و کرم ابریشم سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت:در حال حاضر ۲۵۵ واحد فعال مرغ تخم گذار باظرفیت ۹ میلیون و۲۰۰ قطعه در استان فعالیت دارند و از حیث واحد‌های فعال و میزان تولید دارنده رتبه دوم هستیم.

دیگر خبرها

  • واردات گوشت منجمد افزایش می‌یابد
  • بازار برنج در مازندران از رکود خارج شده است
  • ۳۲۷ واحد مرغداری در سیستان و بلوچستان در حال ساخت است
  • پیش‌بینی تولید ۱۰۰ هزار تن گوشت مرغ در لرستان
  • یک میلیون و ۸۰۰ هزار قطعه جوجه‌ریزی در واحدهای مرغداری سیستان و بلوچستان
  • آغاز برداشت ازگیل از باغ‌های خفر
  • خسارت بیش از ۵ هزار میلیارد ریالی به بخش کشاورزی کنارک
  • اصلاح الگوی کشت برنج در کهگیلویه و بویراحمد
  • کشت برنج با آبیاری آب زیرزمینی به دلیل نبود توجیه اقتصادی حذف می‌شود
  • افزایش ۷.۶ درصدی تولید تخم مرغ در خراسان رضوی