Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، آرای جدید مربوط به هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال کشور از سوی کمیته انضباطی به شرح زیر اعلام شد:

* در دیدار آلومینیوم اراک و استقلال تهران به دلیل نقض اصول کلی رفتار (حضور تماشاگران در جریان بازی منتهی به میزبان و نقض پروتکل بهداشتی) برابر با ماده 51 و 117 آیین نامه انضباطی به پرداخت مبلغ پنجاه میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* در دیدار صنعت مس رفسنجان و فولاد خوزستان، تیم مس به دلیل بدرفتاری مقابل مربی حریف از سوی یکی از اعضای منتسب به باشگاه برابر با ماده 54 آیین نامه انضباطی به پرداخت مبلغ پنجاه میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. ضمن اینکه حسین کعبی مربی فولاد خوزستان با بدرفتاری مقابل مقام غیررسمی باید برابر با ماده 54 آیین نامه انضباطی سی میلیون ریال بابت محکومیت خود بپردازد.

آرای فوق قطعی است.

منبع: فارس

کلیدواژه: استقلال فولاد خوزستان مس فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۱۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی استقلال محروم و جریمه شد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مربی تیم استقلال را از یک بازی محروم و جریمه نقدی کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای کیانوش رحمتی مربی تیم فوتبال استقلال آمده است:

کاپیتان استقلال با وجود دلجویی محروم شد

«درباره گزارش واصله علیه کیانوش رحمتی مربی تیم استقلال تهران مبنی بر ارتکاب رفتار توهین‌آمیز پس از بازی دو تیم استقلال تهران و شمس آذر قزوین در تاریخ 31 فروردین ماه در ورزشگاه آزادی با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به بازبینی فیلم مربوط به رفتار موضوع گزارش تخلف انتسابی به مشارالیه که علی‌رغم ابلاغ مصون از دفاع باقیمانده است محرز و مسلم تشخیص و مستند به ماده 71 مقررات انضباطی با لحاظ ماده 94 این مقررات به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت مبلغ 200 میلیون ریال جریمه نقدی و همچنین باشگاه استقلال تهران نیز به لحاظ تحقق مسئولیت تضامنی موضوع ماده 50 مقررات موصوف به پرداخت مبلغ 300 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می‌گردد.

رأی صادره قابل اجرا و قطعی می‌باشد».

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جریمه نقدی کمیته انضباطی برای حسینی
  • حسینی از بازی با فولاد محروم شد
  • جریمه نقدی و محرومیت برای سرمربی آلومینیوم اراک
  • جریمه نقدی برای سرمربی تیم آلومینیوم اراک
  • اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ دسته یک فوتبال
  • مربی استقلال محروم و جریمه شد
  • حسینی و مربی استقلال از بازی با تراکتور محروم شدند/ محرومیت اسماعیلی فر از بازی با سپاهان
  • حسینی و مربی استقلال از بازی با تراکتور محروم شدند/ محرومیت یک جلسه‌ای مدافع پرسپولیس
  • مربی استقلال 20 میلیون جریمه شد
  • سایپا در کمیته انضباطی نقره داغ شد