Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین کرمانشاه؛ سعید طلوعی بعد از ظهر امروز در حاشیه نصب نخستین پلاک افتخار در خانه فاطمی کرمانشاه، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران از خانه‌های کوچکی که در آن روضه برگزار می‌شد، آغاز شد.

وی افزود: در این خانه‌ها افرادی تربیت شده و پرورش پیدا کردند که به ندای امام راحل (ره) لبیک گفته و انقلاب اسلامی ایران را به پیروزی رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شهردار کرمانشاه گفت: در دفاع مقدس خانه‌های کوچکی که محل برگزاری روضه و مناسبت‌های مذهبی بود، بسیار تأثیرگذار واقع شد.

طلوعی نصب پلاک افتخار در کرمانشاه را حاصل زحمات یک سال و نیمه شهرداری دانست و افزود: باید با نصب پلاک‌های افتخار الگوهای معنوی کرمانشاه به مردم معرفی شوند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: کرمانشاه شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۱۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمهوری اسلامی تعرض به منافع ملت ایران را بر نمی‌تابد

ایسنا/کرمانشاه در پی پاسخ مقتدرانه و پیروزمندانه علیه رژیم صهیونیستی، امام جمعه و استاندار کرمانشاه پیام مشترکی صادر کردند.

در پیام حجت الاسلام والمسلمین غفوری امام جمعه کرمانشاه و محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه، ضمن تقدیر از پاسخ مقتدرانه به رژیم صهیونیستی، آمده که عملیات بی‌سابقه دلیرمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان داد که جمهوری اسلامی هیچ تعرضی به فرزندان، خاک و منافع ملت ایران را بر نمی‌تابد.

متن کامل پیام مشترک امام جمعه و استاندار کرمانشاه بدین شرح است:

«پاسخ مقتدرانه، افتخارآمیز و عبرت‌آموز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همکاری سایر نیروهای مسلح کشورمان به جنایات رژیم خبیث صهیونیستی که عمل به «وعده صادق» رهبر مقتدر و حکیم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) بود، موج بزرگی از شعف، امید و غرور را در ملت های مظلوم و مسلمان جهان بویژه جبهه مقاومت و ایران اسلامی ایجاد کرده است.

این اقدام تنبیهی، یک پاسخ مشروع و مطابق حقوق بین المللی به جنایت رژیم وحشی صهیونیستی در حمله موشکی به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق بود که منجر به شهادت هفت تن از مستشاران قانونی کشورمان شده بود.

عملیات بی سابقه دلیرمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان داد که جمهوری اسلامی هیچ تعرضی به فرزندان، خاک و منافع ملت ایران را بر نمی تابد.

هدف کلیدی این پاسخ موشکی، تضمین بازدارندگی علیه جمهوری اسلامی، پایان جنگ در منطقه و مهار وحشی‌گری‌های رژیم کودک‌کش صهیونیستی بوده که بیش از شش ماه است در حال کشتار و نسل کشی و جنایت در منطقه است. 

به یاری خداوند متعال در این عملیات تاریخ ساز به حامیان و هم پیمانان رژیم خبیث صهیونیستی به خوبی تفهیم شد که جهانیان و به ویژه ملت‌های مستقل و آزاده نمی پذیرند که آمریکا بدون توجه به قوانین بین‌المللی و حقوق انسانی، گستاخانه دست به هر کشتار و جنایتی بزند و هیچ عواقبی هم برای او نداشته باشد.

اینجانبان با قدردانی و تقدیر از درایت و تدابیر هوشمندانه و «وعده صادق» رهبر معظم انقلاب اسلامی و اقدام دقیق و شجاعانه نیروهای مسلح کشورمان، بار دیگر جنایت‌های رژیم جعلی و منحوس صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین و غزه و حمله به کنسولگری ایران را محکوم می کنیم و ضمن آرزوی توفیق و سربلندی برای جبهه مقاومت و سرداران و سربازان دلیر نظام اسلامی، برای امنیت و اقتدار ایران اسلامی سجده شکر به درگاه ایزد منان به جا می‌آوریم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • غبار روبی مزار شهدای کرمانشاه
  • بیانیه بنیاد ملی نخبگان در پی انجام عملیات پر افتخار «وعده صادق»
  • جمهوری اسلامی تعرض به منافع ملت ایران را بر نمی‌تابد
  • ۲۶ فروردین یوم الله جدید در تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی است
  • عملیات شجاعانه فرزندان غیور ایران اسلامی موجب افتخار است
  • سید حسن خمینی: عملیات شجاعانه فرزندان غیور ایران موجب افتخار است
  • قدردانی آیت الله نریمانی از حرکت افتخار آفرین سپاه پاسداران و نیرو‌های مسلح
  • تحقق وعده صادق مایه افتخار ایران اسلامی است
  • پلمب ۴۵۲ خانه پلاک قرمز در تهران
  • یک‌هزار پیشنهاد در فراخوان عمومی رویداد «قهرمان مدرسه» ثبت شد