Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز؛ به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، با حضور جلالی جواران معاون آموزشی و رئیس کارگروه آموزش‌های عالی کوتاه مدت علمی کاربردی و اعضای حقوقی کارگروه، چهل و هفتمین جلسه کارگروه آموزش‌های عالی کوتاه مدت علمی کاربردی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه میرزاده رئیس واحد استانی هرمزگان که به عنوان عضو مدعو به صورت مجازی در جلسه حضور داشت، گزارشی از روند اجرای دوره‌های دارای مجوز قطعی این دانشگاه را ارائه داد و با توجه به ظرفیت‌ها و مزیت‌های نسبی مناطق مختلف، به تشریح برنامه‌های توسعه‌ای سال ۱۴۰۰ استان هرمزگان، در زمینه اجرای دوره‌های آموزشی کوتاه مدت در سطح مراکز آموزشی پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، ۸ مرکز آموزش علمی کاربردی استان هرمزگان در قریب به ۱۰۰ عنوان دوره کوتاه مدت علمی کاربردی، آموزش حدود ۲۰۰۰ مهارت‌جوی واجد شرایط را عهده‌دار خواهند شد.

سپس مختار جلالی جواران معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی، بر اجرای کامل طرح نیازسنجی اجرای دوره‌های کوتاه مدت تمامی واحدهای استانی این دانشگاه تاکید و بر توجه به ظرفیت‌های مغفول مانده سواحل مکران تاکید ویژه‌ای کرد.

در ادامه این نشست با اجرای ۴ عنوان دوره آموزشی کوتاه مدت (مهارتهای زندگی، آموزش نرم افزار میزبان، اپراتوری و برنامه نویسی ماشین تراش و گویندگی رادیو) در استان‌های آذربایجان شرقی، تهران و کرمان موافقت شد.

در پایان این جلسه نیز راهبردها، موانع و مشکلات توسعه آموزش‌های کوتاه مدت مورد نقد و بررسی اعضای جلسه قرار گرفت.

انتهای پیام/

اسماعیل والی کد خبر: 1104096 برچسب‌ها دانشگاه علمی و کاربردی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه علمی و کاربردی علمی کاربردی کوتاه مدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۱۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش تفکیک پسماند به بیش از ۱۰۰۰ دانش‌آموز پیش‌دبستانی در اصفهان

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان با بیان اینکه این سازمان در راستای پرورش نگرش‌های محیط زیستی و نهادینه‌سازی مفاهیم مدیریت پسماند اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه کودکان کرده است، گفت: سال گذشته ۱۵۱۲ نفر از دانش‌آموزان در مقاطع تحصیلی پیش‌دبستانی و ابتدایی در این دوره‌ها شرکت کردند.

غلامرضا ساکتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اهمیت فرهنگ‌سازی و تجهیز مشترکین در راستای ارتقای کیفیت مشارکت و اعتلای فرهنگ زیست محیطی شهروندان اظهار کرد: سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان اقدام به برگزاری برنامه‌های فرهنگی و آموزشی در قالب‌های مختلف و اهدای زیرساخت‌های سخت‌افزاری به شهروندان کرده است.

وی با تاکید بر اینکه اهمیت آموزش محیط زیست به خوبی در سطح جهان میان جوامع شناخته شده است، افزود: دوران کودکی اهمیت بسیاری در ایجاد نگرش‌های محیط زیستی دارد و آموزش حفاظت از محیط زیست در این دوران، راهی برای پرورش نگرش‌های محیط‌زیستی در انسان است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان تصریح کرد: این سازمان در راستای پرورش این نوع نگرش اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه کودکان و نوجوانان برای نهادینه‌سازی مفاهیم مدیریت پسماند با محوریت اهمیت تفکیک از مبدأ و تحویل اصولی آن کرده است.

ساکتی با بیان اینکه سال گذشته این دوره آموزشی ویژه ۱۵۱۲ نفر از دانش آموزان در مقاطع تحصیلی پیش‌دبستانی و ابتدایی برگزار شد، گفت: شناسایی انواع پسماند، اهمیت کنترل شیرابه، اهمیت تفکیک از مبدأ پسماندها و تحویل اصولی آن، آشنایی با فرایند بازیافت هر یک از انواع پسماندها، آشنایی با مضرات ناشی از مدیریت ناصحیح پسماندها و شناسایی پسماندهای خطرناک از موضوعات این دوره آموزشی بوده است.

کد خبر 746622

دیگر خبرها

  • آموزش تفکیک پسماند به بیش از ۱۰۰۰ دانش‌آموز پیش‌دبستانی در اصفهان
  • تاسیس رشته‌های جدید ‌ متناسب با ظرفیت‌های هرمزگان در دستور کار است
  • برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان
  • نیاز جدی جامعه به نظریات بومی و کاربردی حوزه علوم انسانی
  • اجرای کارگاه آموزشی پیشگیری از غرق شدگی در گیلان
  • آموزش‌های مرتبط با آبزیان در استان بوشهر گسترش می‌یابد
  • آموزش حضوری ارز دیجیتال در تهران
  • مراقبین سلامت کردستان در دوره‌های توانمندسازی شرکت کردند
  • تشکیل کمیته اقتصادی برای درآمدزایی غیرشهریه‌ای دانشگاه آزاد
  • برگزاری دوره آموزشی زیست عفیفانه در مشهد