Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی استان لرستان، از عدم واریز مستمری بازنشستگانی که بر اساس حروف الفبا باید در روز ۳۱ تیرماه مستمری خود را دریافت می‌کردند، انتقاد کرد.

به گزارش ایمنا، محمدحسن موسیوند با بیان اینکه بر اساس جدول حروف الفبا حروف د، ش، ع، ن، م و بازنشستگان کارگری بنیاد شهید باید مستمری خود را در روز ۳۱ تیرماه دریافت می‌کردند، گفت: «سازمان تأمین اجتماعی به موعدی که خود در تاریخ ۲۱ تیرماه اعلام کرده بود، عمل نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

دبیر کانون بازنشستگان لرستان با بیان اینکه که اگر عدم واریز مستمری این حروف به دلیل تعطیلی بانک‌ها در روزهای پایانی تیرماه بوده، باید در جدول زمان‌بندی پرداخت مستمری لحاظ می‌شد، گفت: «سازمان تأمین اجتماعی باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی می‌کرد، که پرداخت مستمری این حروف به روزهای ابتدایی ماه بعد موکول نمی‌شد.»

وی با بیان اینکه سال‌ها پیش مستمری بازنشستگان که نام خانوادگی آن‌ها با حرف (م) شروع می‌شد در هفتم هر ماه پرداخت می‌شد، گفت: «اما به تدریج پرداخت مستمری تمام بازنشستگان به روز بیستم به بعد موکول شده است و امروز در روز سی و یکم ماه پرداخت می‌شود؛ البته آرام آرام پرداخت مستمری‌ها با تأخیر مواجه خواهد شد و با این وضعیت، احتمالاً در سال جاری یا سال‌های آتی با یک ماه تأخیر، پرداخت خواهند شد که از این بابت نگران هستیم.»

منبع: ایلنا

کد خبر 509028

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تأخیر در واریز مستمری بازنشستگان واریز حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی سال 1400 همسان سازی حقوق بازنشستگان افزایش حقوق بازنشستگان متناسب سازی حقوق بازنشستگان پرداخت مستمری بازنشستگان در سال 1400 شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق پرداخت مستمری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۱۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) علت تأخیر در پرداخت الکترونیکی بیمه‌های تکمیلی

رئیس گروه تحول دیجیتال سازمان تأمین اجتماعی می‌گوید تقریباً همه اطلاعات نسخه‌پیچی دارو برای پرداخت غیرحضوری تا کمتر از یک ماه آینده به بیمه‌های تکمیلی می‌رسد.

به گزارش صداوسیما، قائم مقام بیمه مرکزی در این باره گفته در حال حاضر فقط حدود ۳۰ درصد اطلاعات از بیمه‌های پایه به شرکت‌ها رسیده؛ موضوعی که باعث سردرگمی مردم برای دریافت هزینه بیمه تکمیلی دارو شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدیو) علت تأخیر در پرداخت الکترونیکی بیمه‌های تکمیلی
  • انتقاد از واریز نشدن افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
  • اعلام شرایط اعطای وام ضروری به بازنشستگان
  • ماجرای «خبر خوش» برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد چیست؟
  • واریزی ۴ میلیونی برای این دسته از بازنشستگان
  • اعطای وام ضروری به بازنشستگان + شرایط پرداخت
  • قالیباف: تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو رفع شد | این سه دستگاه مسئولند
  • واریز بخشی از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین‌ اجتماعی
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان
  • افزایش مستمری بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۳ چه شد؟