Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق آرای کمیته انضباطی، آلومینیوم اراک، مس رفسنجان و حسین کعبی با جریمه مواجه شدند

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، آرای جدید مربوط به هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال کشور از سوی کمیته انضباطی به شرح زیر اعلام شد:

در دیدار آلومینیوم اراک و استقلال تهران به دلیل نقض اصول کلی رفتار (حضور تماشاگران در جریان بازی منتهی به میزبان - نقض پروتکل بهداشتی) برابر با ماده 51 و 117 آیین نامه انضباطی، اراکی ها به پرداخت مبلغ پنجاه میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیدار مس رفسنجان و فولاد خوزستان، تیم مس به دلیل بد رفتاری مقابل مربی حریف از سوی یکی از اعضای منتسب به باشگاه برابر با ماده 54 آیین نامه انضباطی به پرداخت مبلغ پنجاه میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. ضمن اینکه حسین کعبی مربی فولاد خوزستان با بدرفتاری مقابل مقام غیررسمی باید برابر با ماده 54 آیین نامه انضباطی سی میلیون ریال بابت محکومیت خود بپردازد.

اخبار داغ 

عکس لو رفته از مهدی قائدی و سردار آزمون با دو زن بی حجاب در دوبی علی دایی رکورد علی دایی را شکست! / نتایج تیم منتخب قرن (16) کریم صفایی: این قانون های من درآوردی علیه انسان و حیوان از کجا آمده است؟ المپیک توکیو | نازنین ملایی به یک چهارم نهایی رسید تمسخر هت تریک ریچارلیسون به دست لیاندرو پاردس: در فینال چه کار کردی؟! لاپورتا: از روند مذاکرات تمدید قرارداد مسی رضایت داریم؛ سران لالیگا در حال کمک کردن به ما هستند

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۱۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه یک میلیاردی برای تیم‌های استقلال و پرسپولیس

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرا مربوط به دربی پایتخت را اعلام کرد.

به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی فدراسیون با بررسی دقیق گزارش مقامات رسمی مسابقه تیم‌های استقلال و پرسپولیس و تطبیق موضوع با مقررات انضباطی و با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده آرا مربوطه را به شرح ذیل اعلام می‌کند:

به دلیل پرتاب اشیا به داخل زمین مسابقه و استقاده از الفاظ توهین آمیز توسط تماشاگران منتسب، وفق و مستند ماده ۸۶، به پرداخت مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان جریمه نقدی و محرومیت تماشاگران از حضور در جایگاه‌های شماره ۱۵ و ۱۶ استادیوم آزادی در بازی رفت و برگشت فصل آینده لیگ برتر مقابل پرسپولیس محکوم می‌شود.
با یک کلیک، رایگان تحلیل سئو وبسایتت رو بگیر! اکستنشن کروم جت‌سئو!

به دلیل پرتاب اشیا به داخل زمین مسابقه و استقاده از الفاظ توهین آمیز توسط تماشاگران منتسب، وفق و مستند ماده ۸۶، مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان جریمه نقدی و محرومیت تماشاگران از حضور در جایگاه‌های شماره ۲۲ و ۲۳ استادیوم آزادی در بازی رفت و برگشت فصل آینده لیگ برتر مقابل استقلال محکوم می‌شود.

آرا صادره قابل تجدیدنظرخواهی در کمیته استیناف است.

tags # استقلال ، پرسپولیس سایر اخبار توصیه عجیب دانشمندان؛ به این دلیل مهم گوشت مار پیتون بخورید! از حمام در خون دختران باکره تا خوردن خون کودک؛ آیا انسان راه غلبه بر مرگ را پیدا می‌کند؟ (عکس) جانور عجیبی که آنقدر رابطه جنسی برقرار می‌کند تا بمیرد! تجربه نزدیک به مرگ چیست و چه حسی دارد؟

دیگر خبرها

  • جریمه یک میلیاردی برای تیم‌های استقلال و پرسپولیس
  • اعلام آرای انضباطی خاطیان دربی | استقلال و پرسپولیس نقره داغ شدند
  • اعلام آرای انضباطی داربی ۱۰۳؛ استقلال و پرسپولیس نقره‌داغ شدند
  • جریمه و کسر امتیاز برای آلومینیوم در لیگ برتر هندبال
  • شکایت باشگاه آلومینیوم از داور بازی با مس رفسنجان
  • باشگاه آلومینیوم از داور بازی با مس رفسنجان شکایت کرد
  • پایان حواشی سرمربی آلومینیوم: از این به بعد حسن‌زاده!
  • اعلام دو رای انضباطی فدراسیون فوتبال
  • آرای جدید کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • بازی سوپرگل‌ها یک پاس گل دیدنی داشت(ویدئو)