Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی چمران منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران گفت:ما در بازه زمانی که در اختیارمان قرار دادند، توانستیم ۹۰ درصد پروژه مترو را به اتمام برسانیم و تنها دو خط شش و هفت باقی مانده، که بنابر پیش بینی من اگر شش ماه بیشتر فرصت داشتیم، می‌توانستیم آن را نیز تکمیل و به اتمام برسانیم.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی چمران منتخب مردم در ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران با حضور در برنامه تهران ۲۰ در مورد برنامه‌های این دوره شورای شهر تهران در زمینه تقویت و گسترش حمل و نقل عمومی گفت: قصد داریم تا در این دوره چهارسال، پروژه‌های نیمه تمام گذشته را تکمیل نماییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما خودمان را در دوره‌های گذشته در زمینه حمل و نقل عمومی نشان داده‌ایم و می‌توان گفت با ۲۰۰کیلومتر مترویی که در ١٢سال خدمت دکتر قالیباف در سمت شهردار تهران ساخته شد، سابقه خوبی را در رزومه‌مان به ثبت رسانده‌ایم و البته در دو سال ابتدایی شروع پروژه نیز شاهد نتایج مطلوبی بوده‌ایم.


چمران خاطر نشان ساخت: ما در بازه زمانی که در اختیارمان قرار دادند، توانستیم ۹۰ درصد پروژه از پروژه مذکور را به اتمام برسانیم و تنها دو خط شش و هفت باقی مانده، که بنابر پیش بینی من اگر شش ماه بیشتر فرصت داشتیم، می‌توانستیم آن را نیز تکمیل و به اتمام برسانیم.


وی ادامه داد: به عبارتی در طول چهار سال گذشته تنها نیمی از پروژه باقی مانده انجام شد، در خط هفت تنها یک الی دو ایستگاه اضافه شد و در خط شش نیز خطوط و ایستگاه‌هایی از قبل ساخته شد، تنها بهره‌برداری و افتتاح گردید.


منتخب مردم در ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد: از این رو تلاش داریم، تا در زمینه متروسازی این دو خط را تکمیل نماییم و در زمینه راه سازی شهری نیز برخی بزرگراه‌ها مانند بزرگراه یادگار امام که به اتمام نرسیده و مسیر‌های دیگر که نیاز به خطوط فرعی کناری دارد را باید تکمیل نمود. البته پروژه تکمیل بزرگراه یادگار امام، پروژه‌ای بزرگ است و ما قصد داریم تا براساس طرح و برنامه‌ریزیمان این بزرگراه را به صورت دو طبقه طراحی نماییم.


چمران در پایان افزود: همچنین در زمینه حمل و نقل عمومی نیز، برنامه‌هایی در رابطه با تهیه اتوبوس و واگن مترو داریم و البته تهیه این واگن‌ها یکی از مشکلات اساسی ماست؛ چرا که این‌واگن‌ها باید خریداری و سپس مونتاژ شود، که با توجه به تحریم‌ها بازه زمانی بیش از یک سال را لازم دارد و نمی‌توان به سرعت تحولی را در این زمینه ایجاد نمود، اما برنامه‌هایمان را در زمینه اتوبوسرانی آسان‌تر می‌توان اجرا نمود به شرط آنکه هزینه اولیه آن تأمین شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مهدی چمران شورای شهر حمل و نقل عمومی اتمام برسانیم دوره شورای شهر تهران حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۱۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش بار ترافیکی میدان آزادی با تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره)/ شمال تهران نیاز به کمربندی دارد

سرهنگ ابوالفضل موسوی‌پور رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: پروژه شاخه غربی بزرگراه یادگار امام(ع) در پادگان جی از بزرگراه یادگار امام به پروژه آزادگان متصل می‌شود.

وی گفت: با توجه به اینکه بار ترافیکی در بزرگراه آیت الله سعیدی، میدان آزادی و بزرگراه شیخ فضل اله سنگین است، اگر شاخه غربی به سمت میدان فتح، بلوار بهار و بزرگراه شهید بروجردی افتتاح شود، بزرگراه آیت الله سعیدی و میدان آزادی که با گره‌های ترافیکی روبه‌رو بودند، سبک‌تر خواهد شد.

موسوی پور گفت: در بزرگراه بسیج به علت تردد کامیون‌ها ترافیک سنگین است با اجرای پروژه شاخه شرقی این طرح محله ابوذر، نبرد و افسریه از ترافیک سنگین خارج خواهد شد و در شمال تهران نیز به یک کمربندی نیاز داریم که از کنار کوه‌ها به بزرگراه ارتش متصل شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • آخرین جزئیات از پروژه شاخه غربی بزرگراه یادگار امام
  • دستور قطع شمع های پروژه بزرگراه یادگار امام در دوره قبل
  • رفع معارضین پروژه شاخه غربی پروژه یادگار امام(ره) در حال اتمام است + فیلم
  • کاهش بار ترافیکی میدان آزادی با تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره)/ شمال تهران نیاز به کمربندی دارد
  • پروژه‌های نیمه‌تمام ایلام برای تکمیل به بخش خصوصی واگذار شوند
  • اهتمام مدیران برای اتمام طرح‌های نیمه تمام شهرستان آستارا
  • پروژه‌های اولویت‌دار دانشگاه تهران تکمیل می شود
  • تکمیل پروژه‌های اولویت‌دار تعمیراتی دانشگاه در ۳۰ ماه
  • اهتمام مدیریت شهری اهواز بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام
  • یک پست حذف شده از دولت قبل در آموزش‌وپرورش دوباره احیا شد