Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین ایلام؛ ، روح اله نوریان در دیدار مدیر منطقه 7 عملیات انتفال گاز که در محل پالایشگاه گاز ایلام برگزار شد، افزود: بروزرسانی و تکمیل سیستم میترینگ درنقطه تحویل، سیستم ارسال آنلاین اطلاعات تولید از پالایشگاه به منطقه 7 و پایش خط خروجی دراین پالایشگاه از جمله اقدامات فی مابین است.
مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام به نقش حیاتی شرکت انتقال گاز در زنجیره تولید گاز طبیعی اشاره و تصریح کرد: در سالی که توسط مقام معظم رهبری بنام " تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدائی‌ها " نامگذاری شده است، تلاش می شود که موانع تولید برطرف شود و این مجموعه  قدمهای مثبتی در این راستا برداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین مدیر منطقه 7عملیات انتقال گاز از همکاری‌های انجام شده فی‌مابین شرکت پالایش گاز ایلام و منطقه ۷ عملیات انتقال گاز کشور تقدیر و ابراز امیدواری کرد در سایه تداوم این همکاری‌ها زنجیره تولید، پالایش و انتقال گاز در سال تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدائی‌ها بهتر از پیش به فعالیت خود ادامه دهد.
" مهدی زارع "در بازدید خود از شرکت پالایش گاز ایلام خواستار تداوم و تقویت همکاری‌های دوجانبه در راستای تولید و انتقال گاز مورد نیاز داخلی و صادراتی منطقه شد.
در خاتمه نیز مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام به همراه مدیر منطقه ۷ عملیات گاز از خط خروجی  و نقطه تحویل گاز بازدید نموده و تفاهم لازم جهت حفظ و پایشهای فنی این بخش حاصل گردید
 

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: پالایشگاه ایلام افزایش همکاری شرکت پالایش گاز ایلام انتقال گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۱۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت همسو با افزایش تولید و اشتغال از بازارهای داخلی و خارجی بهره‌ می‌گیرد

سخنگوی دولت با بیان اینکه پاکستان ششمین کشور مقصد صادراتی ایران است، گفت: در این دولت سعی می‌شود همسو با افزایش تولید و اشتغال‌زایی، از همه بازارهای داخلی و خارجی استفاده شود.

به گزارش شانا، علی بهادری‌جهرمی امروز (سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت‌) در نشست خبری با اشاره به سفر رئیس‌جمهوری به پاکستان و امضای هشت سند همکاری بیان کرد: سعی می‌شود همسو با افزایش تولید و اشتغال‌زایی، از همه بازارهای داخلی و خارجی استفاده شود. امروز روز آخر سفر رئیس‌جمهوری به پاکستان است و سپس به سریلانکا می‌رود که در آنجا طرف‌ها اسناد همکاری امضا می‌کنند و افتتاح‌ بعضی از طرح‌های اجرا شده از سوی پیمانکاران ایرانی را هم خواهیم داشت.

وی افزود: در سفر رئیس‌جمهوری به پاکستان، توسعه همکاری‌های امنیتی یکی از محورهای گفت‌وگوست که در زمینه تبادلات تجاری و امنیتی بین دو کشور اثرگذار است. پارسال نیز سهم ارزش ارزی صادرات و تنوع سبد کالاهای صادراتی را افزایش دادیم.

سخنگوی دولت با بیان اینکه پاکستان ششمین کشور مقصد صادراتی ایران است، گفت: در این سفر حجم تجارت بین ایران و پاکستان در گام نخست ۱۰‌ میلیارد دلار هدف‌گذاری شده است.

بهادری‌جهرمی تصریح کرد: در سفر سریلانکا نیز افزون بر امضای تفاهم‌نامه‌هایی در حوزه‌های کشاورزی، اقتصادی و تجاری، ابرپروژه چندمنظوره دو سد و نیروگاه و انتقال آب که از سوی پیمانکاران ایرانی احداث شده است، بهره‌برداری می‌شود.

دیگر خبرها

  • رکورد بزرگترین اجتماع طناب زنی کشور در تبریز شکست
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها برای تحقق رشد تولید
  • فروش بیش از ۵۵ هزار تن گوگرد در پالایشگاه گاز ایلام
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها در راستای تحقق رشد تولید
  • جهش همزمان تولید و فروش شرکت نفت ایرانول در سال جدید
  • تأمین آب آشامیدنی قشم با یارانه میلیاری/ صرفه‌جویی کنید
  • حمله اوکراین به منطقه اسمولنسک روسیه/ پالایشگاه طعمه حریق شد+فیلم
  • تازه‌ترین انتصاب‌ها در شرکت ملی گاز ایران
  • دولت همسو با افزایش تولید و اشتغال از بازارهای داخلی و خارجی بهره‌ می‌گیرد
  • اهمیت ورود به بازارهای بین المللی برای تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی