Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@08:29:08 GMT

قرعه صعب برای سابریست‌های ایران!

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۰۲۱۱۴

قرعه صعب برای سابریست‌های ایران!

سابریست‌های کاروان ایران حریفان خود را شناختند و شنبه دوم مرداد برای مصاف با حریفان به روی پیست می‌روند.

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های شمشیربازی سابر انفرادی بازی های المپیک توکیو ۲۰۲۰ فردا، برگزار می‌شود و سه نماینده ایران به جدال با حریفان سرسخت خود خواهند پرداخت.

 

 

امروز اول مرداد ماه قرعه کشی مسابقات انفرادی برگزار شد و شمشیربازهای ایران با قرعه سختی رو به رو شدند که به شرح زیر است:


مجتبی عابدینی - شائوا گوردون از کانادا
عابدینی با شکست نماینده کانادا در دور بعد حریف ژیلاگی از مجارستان  قهرمان دو دوره المپیک می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علی پاکدامن - آندراس ژاتماری از مجارستان(قهرمان جهان در سال ۲۰۱۸ )
محمد رهبری - اپیتی از فرانسه (نفر شش رنکینگ جهان)


هدایت تیم ملی شمشیربازی ایران بر عهده پیمان فخری و دستیارش امین قربانی است‌.رقابت سابریست ها از ساعت ۷ و ۵۰ دقیقه صبح به وقت تهران آغاز می‌شود. شمشیربازهای ایران جزو امیدهای مدال ایران محسوب می‌شوند و می‌توانند در همین روزهای ابتدایی المپیک پرچم ایران را برافراشته کنند. فردا مسابقات انفرادی تمام می‌شود و مدال‌ها نیز توزیع خواهد شد. هر سابریست با شکست در هر مسابقه حذف خواهد شد.

 

ششم مرداد سابریست های ایرانی در بخش تیمی مسابقه خواهند داد. در دوره گذشته المپیک در سال ۲۰۱۶ شمشیربازی ایران به یک قدمی مدال نزدیک شده بود. مجتبی عابدینی دوره قبل چهارم شد و این بار با انگیزه بیشتری به روی پیست خواهد رفت.

شمشیربازی المپیک 2020 توکیو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شمشیربازی المپیک 2020 توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۲۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سایه شوم اعتصاب‌های گسترده بر سر بازی‌های المپیک پاریس

طبق یک سنت در آستانه بازی‌های المپیک تابستانی در فرانسه بسیاری از اتحادیه ها از جمله سازندگان مدال‌های ورزشکاران این مسابقات اعتصاب‌هایی را در دستور کار قرار داده‌اند که این منجر به اختلالات و از جمله تعویق در قراردادهای ساخت مدال‌ها شده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، نشریه "دی سایت" آلمان در مطلبی با عنوان آتش بس اجتماعی در فرانسه شکست خورده است نوشت: در آستانه بازی های المپیک پاریس، اتحادیه های متعددی اعتصاب هایی را اعلام کرده اند. این یک سنت است. اما این بار حتی مدال آوران هم تحت تاثیر این اعتصاب ها قرار می گیرند.

مدال ها احتمالاً در حال حاضر مورد تقاضای بسیاری از ورزشکاران در سراسر جهان هستند. مدال‌های برنز، نقره و طلای بازی‌های المپیک تابستانی که تا چند ماه دیگر برگزار می‌شود، توسط جواهرسازان ضرابخانه پاریس ساخته می‌شود. در وسط هر طلسم تکه ای از برج فولادی ایفل به وزن 18 گرم وجود دارد. بر اساس تبلیغ کمیته المپیک این فلز در طول تجدید نظرهای قبلی حذف شد و در "مکانی مخفی" برای جایزه این بازی های ورزشی ذخیره شد.

ضرابخانه پاریس با قدمتی بیش از 1150 سال معمولاً سکه های طلا یا نقره می فروشد و مدال های دولتی را در کارگاه خود درست در نزدیکی رود سن ایجاد می کند. این ضرابخانه باید حداکثر تا 26 ژوئیه، روز افتتاحیه المپیک، 5084 مدال را به شکل شش ضلعی به خارج از خطوط جغرافیایی فرانسه تحویل می داد. اما این قرارداد مهم اکنون در معرض خطر قرار گرفته است. بیش از سه هفته است که بخشی از نیروی کار ضرابخانه Monnaie de Paris کار خود را متوقف کرده است و حقوق بیشتری طلب می کنند. اتین کاسته از اتحادیه CGT Finances، با لحنی تحقیر آمیزدر این باره می گوید: "پیشنهاد فعلی کارفرمایان برای ما به طرز مضحکی کم است." بدون مدال هیچ چیز در المپیک کار نمی کند - و کارمندان سال هاست که پاداشی دریافت نکرده است.

بر اساس پیشنهاد کارفرمایان در این مناقشات، کارمندان با حقوق خالص 2000 یورو فقط باید 50 یورو بیشتر دریافت کنند. نماینده این اتحادیه انتقاد می کند که برای بسیاری از کارمندان، این به سختی افزایش هزینه های اخیر برق را پوشش می دهد. CGT Finances همچنین خواستار پاداشی در حدود 2000 یورو برای مدال‌سازان به عنوان کمک هزینه قبل از بازی‌ها شده است. بحث و گفتگو با مدیریت Monnaie de Paris در ابتدا بی نتیجه ماند. مذاکرات از روز پنجشنبه دوباره ادامه دارد. به گفته کاست، مدال‌ها قبلاً بریده شده‌اند، اما بیشتر آن‌ها حکاکی و پرداخت نهایی را نداشتند و همچنین باید در جعبه‌های مخصوص بسته‌بندی می‌شدند.

در ادامه این مطلب آمده است: سازندگان مدال ها تنها کسانی نیستند که قبل از المپیک خواهان پول و پاداش بیشتری هستند. این هفته CGT، بزرگترین اتحادیه کارمندان دولتی، اعتصاب احتمالی در ماه های تابستان را اعلام کرد. Force Ouvrière، دومین اتحادیه بزرگ در بخش دولتی، پیش از این نیز به برگزاری اعتصاب هایی تهدید کرده بود. اعتصاب کنندگان می توانند شامل کارکنان بیمارستان، کارگران ساختمانی، رانندگان قطار و مترو، زباله گردها، معلمان و افسران پلیس باشند. کارمندان برج ایفل، شهرت جهانی شهر پاریس هم، اکنون برای دریافت پاداش بیشتر می‌جنگند.

اتحادیه ها خواسته های خود را بر اساس ممنوعیت تعطیلات غالباً اعمال شده برای ماه تعطیلات آگوست - و به عنوان مثال هزینه های بالاتر مربوط به مراقبت از کودکان اعلام می کنند. همچنین به اعتقاد آن ها باید دستمزد بیشتری برای استرس اضافی ناشی از بازی ها پرداخت شود. اما خواست آن ها فقط پول نیست. قرار است مشاغل موقت المپیک به مشاغل استخدامی دائمی تبدیل شود. علاوه بر این، کارمندان باید اجازه داشته باشند در خانه کار کنند و روزهای تعطیل را حتی در زمان اوج مصرف بگذرانند. اما سازماندهی این مسائل با هرج و مرج روبرو شده است - بسیاری از کارمندان دولت هنوز نمی دانند در تابستان کجا و چگونه باید کار کنند، یا اینکه چه کسی می تواند مراقبت از کودکان را انجام دهد.

این بدان معناست که دولت فرانسه و کمیته المپیک نتوانسته اند در طول پنج هفته بازی های المپیک و پارالمپیک به توقف اعتصاب های بین بخشی دست یابند. همین چند هفته پیش، تونی استنگوت، رئیس کمیته سازماندهی المپیک و پارالمپیک پاریس 2024 (کوژوپ)، ، گفت که امیدوار است در تابستان امسال آتش بس اجتماعی برقرار شود. او گفت: «هیچ کس نباید جشن را خراب کند. هم زمان دولت اعلام کرد که به برخی از کارکنان دولتی شاغل در بازی‌های المپیک پاداش‌های 500، 1000 یا حتی 1500 یورویی پرداخت خواهد کرد.

پلیس و افسران گمرک در ماه فوریه جایزه 1900 یورویی گرفتند. با توجه به ترس شدید دولت از وقوع شورش یا حتی حملات تروریستی در جریان بازی های المپیک ظاهراً پاریس آماده بود تا به نیروهای امنیتی امتیاز بدهد.

اما هنوز هیچ توافقی برای پرستاران، پزشکان و امدادگران وجود ندارد. تابستان گذشته، زمانی که طبق معمول، گردشگران بیشتری به کشور فرانسه هجوم آوردند، بیمارستان ها به طرز ناامیدکننده ای با وخامت اوضاع مواجه شدند. البته در آلمان هم کمبود دائمی پرستار و پزشک وجود دارد و برخی از اورژانس ها باید بسته شوند. سوفی بینه، رئیس اتحادیه CGT هشدار داد «دولت باید برای اطمینان از موفقیت بازی ها اقدام فوری انجام دهد. به گفته وی از منظر اجتماعی برای این بازی ها آماده سازی نشده است. وی افزود: 30 مدیر بازی های المپیک در مجموع حدود 580 میلیون یورو دریافت کردند. این پول همچنین باید برای کارمندان هم باشد.

دی سایت در ادامه نوشت: در واقع، کلان شهر پاریس در طول بازی های المپیک در وضعیت اضطراری قرار خواهد گرفت و دولت به مردمش وابسته خواهد بود و از آن ها می خواهد به حداقل نیازهای خود بسنده کنند. انتظار می رود حدود ده میلیون تماشاگر علاوه بر ازدحام معمول گردشگران وجود داشته باشد و میلیون ها نفر دیگر از مترو استفاده کنند و زباله ها را دور بریزند و حتی ممکن است میلیون ها نفر بیشتر مجبور شوند به یکی از اورژانس ها بروند. این در حالی است که بیمارستان های پاریس به تنهایی در حال برنامه ریزی برای باز کردن 750 تخت خالی هستند که حدود ده درصد از کل پیشنهادات معمول آنها است.

اکنون در فرانسه اعتصاب ها به مناسبت رویدادهای مهم به یک سنت تبدیل شده است. در جام جهانی راگبی 2023، رانندگان تراموا در مکان‌های برگزاری این مسابقات اعتصاب کردند و کنترل‌کنندگان ترافیک هوایی نیز دست به اعتصاب زدند و هنگامی که فینال لیگ قهرمانان 2022 در پاریس برگزار شد، کارکنان قطارهای منطقه ای RATP کار خود را متوقف کردند. در نتیجه، هزاران هوادار دیر به استادیوم رسیدند و در نهایت با کنترل های امنیتی کند مسدود شدند. این شرایط تصاویری از خشم هواداران لیورپول و رئال مادرید را به همراه داشت.

احضار سفیر فرانسه/ ردپای کی‌یف در حمله مسکوفرانسه خواستار اجتناب از سفر به فلسطین اشغالی شدفرانسه پیش نویس تعدیل شده آتش بس را ارائه کرد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سایه شوم اعتصاب‌های گسترده بر سر بازی‌های المپیک پاریس
  • ناصر علیزاده: به مردم قول یک نشان طلای المپیک را می دهم
  • رکورد پرتاب دیسک جهان شکسته شد
  • رکورد پرتاب دیسک جهان شکسته شد | پسر در راه پدر!
  • رکورد پرتاب دیسک جهان شکسته شد؛ پسر در راه پدر!
  • مقانلو: این بار دلم شکست و دل بریدم
  • داستان عجیب جواد فروغی
  • چرا قهرمان‌های المپیک هم به رسول خادم حسادت می‌کنند؟
  • هدفم دومین مدال المپیک است
  • زنگ خطر برای تالاخادزه