Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی لرستان گفت: تعدادی از عوامل اختشاش و تیراندازی در حوادث شب گذشته الیگودرز که با شلیک گلوله ساچمه ‎ای موجب مرگ یک جوان ۲۰ ساله شدند، دستگیر شدند.

سرهنگ "علی گلالی" اظهار داشت: در حوادث شب گذشته در شهرستان الیگودرز در پی ایجاد تنش و درگیری که توسط عوامل خرابکار و ضد انقلاب ایجاد شد و با برنامه ریزی قبلی به قصد آدم کشی صورت گرفته بود، متاسفانه یک نفر جان خود را از دست داد و هفت نفر دیگر مجروح شدند که حال عمومی آنها خوب اعلام شده‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تیراندازی از سوی عوامل ضد انقلاب به سمت مردم با استفاده از اسلحه ساچمه‌ای صورت گرفته است که این نوع اسلحه معمولا از سوی ضد انقلاب در درگیری‌های اینچنینی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون چند نفر در ارتباط با حوادث شب گذشته دستگیر شده‌اند که عوامل شلیک به سمت مردم نیز در بین آنها بوده و بزودی با طی مراحل قانونی جهت محاکمه در اختیار مراجع قضایی قرار می‌گیرند.

گلالی گفت: هم اکنون شرایط عادی در الیگودرز برقرار است.     

وی افزود: حادثه شب گذشته در الیگودرز ابتدا در کمربندی الیگودرز و مسدود شدن مسیر آغاز شد و پس از تجمع مردم و حضور ماموران انتظامی اختشاش گران به سمت مردم و ماموران انتظامی شلیک کرده و تعدادی مجروح شدند.

شامگاه پنجشنبه تعدادی از مردم الیگودرز در راستای حمایت از مردم خوزستان در بحث مشکلات کم آبی تجمع مسالمت آمیز انجام دادند اما در ادامه عوامل ضد انقلاب این تجمع را به سمت هنجار شکنی پیش برده و نهایتا تعدادی از آنها در جهت کشته سازی به وسیله اسلحه ساچمه‌ای به سمت مردم تیراندازی کردند که متاسفانه یک نفر کشته و ۷ تن دیگر زخمی شد./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: سمت مردم ضد انقلاب شب گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۲۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زن قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سعید یوسفی فعال از دستگیری زنی جوان که بر اثر اختلافات خانوادگی قبلی، همسر سابقش را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود؛ خبر داد.

وی اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری در محله ملاباشی مأموران کلانتری ۱۶ سبلان در قالب گشت انتظامی به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل خاطرنشان کرد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد دو نفر که قبلاً زن و شوهر بودند با همدیگر درگیر و با استفاده از سلاح سرد اقدام به ضرب و جرح یکدیگر کرده‌اند.

یوسفی فعال با اشاره به انتقال یکی از مجروحان حادثه درگیری به بیمارستان و متواری شدن طرف درگیری افزود: مرد جوان پس از انتقال به بیمارستان و بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل ادامه داد: زن قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت پس از ارتکاب جرم در مخفیگاهش در اطراف اردبیل دستگیر شد.

یوسفی فعال گفت: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد انگیزه قاتل از وقوع این قتل اختلافات خانوادگی قبلی بوده است.

کد خبر 6087584

دیگر خبرها

  • کشف ۱۳ تن چوب تاغ قاچاق در استان سمنان/۱۱ متخلف دستگیر شدند
  • اجرای طرح برخورد با سارقان در دامغان/ ۸سارق دستگیر شدند
  • تجلیل پلیس ازراننده تاکسی که به بانوان باحجاب خدمات رایگان می دهد
  • قدردانی بانوان آستارایی از عوامل پلیس در اجرای طرح نور
  • ۴۷ قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت
  • یک متهم کمتر از ۳ ساعت در گرگان دستگیر شد
  • زن قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد
  • تقدیر فرماندار دشت آزادگان از فرماندهی انتظامی شهرستان
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد