Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بغداد الیوم، «شیخ همام حمودی» رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق سخنانی را در خصوص انتخابات پارلمانی زودهنگام در این کشور مطرح کرد و خواستار برگزاری آن در موعد مقرر شد.

بر اساس این گزارش، رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق در سخنان خود تصریح کرد: عدم برگزاری انتخابات عراق در موعد مقرر پیامدهای وخیمی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید به این موضوع توجه داشت که برگزاری انتخابات در موعد مقرر ضروری است و نیازی نیست در این زمینه نگرانی داشته باشیم.

پیشتر دولت عراق اعلام کرده بود که انتخابات پارلمانی در تاریخ ۶ ژوئن (۱۶ خردادماه) برگزار می‌شود. با این حال، مقامات عراقی موعد تعیین شده برای برگزاری انتخابات را به تعویق انداخته و آن را به روز ۱۰ اکتبر (۱۸ مهرماه) موکول کردند.

هر چند که اخبار ضد و نقیضی پیرامون احتمال تعویق مجدد زمان برگزاری انتخابات پارلمانی در عراق شنیده می‌شود اما تاکنون هیچ‌گونه خبر رسمی پیرامون این مسأله شنیده نشده است. افزایش گمانه‌زنی‌ها پیرامون تعویق قریب‌الوقوع زمان برگزاری انتخابات پارلمانی عراق واکنش‌های زیادی را در صحنه سیاسی این کشور به دنبال داشته است.

بسیاری از شخصیت‌های سیاسی عراق به این مسأله واکنش نشان داده و اعلام کرده‌اند که تحت هیچ شرایطی زیر بار تعویق زمان برگزاری انتخابات نخواهند رفت. در همین راستا، شیخ عبد الامیر التعیبان نماینده پارلمان عراق تصریح کرد: هرگونه تعویق زمان برگزاری انتخابات پارلمانی زودهنگام عراق به مثابه کودتا علیه اراده مردمی در این کشور است.

وی همچنین گفت: برخی گروه‌های صاحب نفوذ در ساختار دولت به دنبال این هستند تا برای مدت طولانی‌تری در پست‌های تصمیم گیری کشور حضور داشته باشند. به همین دلیل آنها برای تعویق زمان برگزاری انتخابات تلاش می‌کنند.

کد خبر 5263895 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: عراق انتخابات پارلمانی عراق 2018 همام حمودی ایالات متحده امریکا عراق افغانستان رژیم صهیونیستی روسیه طالبان لبنان سوریه ترکیه فلسطین فرانسه اتحادیه اروپا طالبان افغانستان ایران زمان برگزاری انتخابات انتخابات پارلمانی موعد مقرر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۲۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب‌های درسی به تعویق افتاد؟ + زمان و سایت ثبت نام

ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ برای پایه‌ها و رشته‌های تحصیلی دوم تا ششم ابتدایی، هشتم، نهم، یازدهم و دوازدهم، به تعویق افتاد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بر اساس اعلام وزارت آموزش و پرورش، ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ برای پایه‌ها و رشته‌های تحصیلی دوم تا ششم ابتدایی، هشتم، نهم، یازدهم و دوازدهم، سه‌شنبه بیست‌وهشتم فروردین اعلام شده بود، اما در سامانه ثبت سفارش کتاب‌های درسی اعلام شده که تاریخ ثبت سفارش پایه‌های مذکور اطلاع‌رسانی خواهد شد.‌

بر همین اساس، مصطفی پردلی، معاون رسانه مرکز اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی وزارت آموزش‌وپرورش نیز در صفحه ویراستی خود در خصوص به تعویق افتادن ثبت سفارش کتاب‌های درسی، نوشت:

«تغییر زمان شروع ثبت سفارش کتاب‌های درسی

بنا بر اعلام سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، زمان آغاز ثبت سفارش انفرادی و گروهی کتاب‌های درسی به تعویق افتاده که متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.»

زمان ثبت‌نام کتب درسی مقاطع تحصیلی اول ابتدایی، هفتم و دهم

بر اساس جدول تقویم زمانی اعلام شده، زمان ثبت‌نام پایه‌های ورودی مقاطع تحصیلی اول ابتدایی، هفتم و دهم همچنان بدون تغییر و از دهم تیرماه آغاز خواهد شد.

ثبت سفارش و توزیع کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ تمام دوره‌های تحصیلی از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی my.gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir یا سامانه irtextbook.ir انجام می‌شود.

دانش‌آموزان و اولیای آنان، می‌توانند از طریق سامانه مذکور نسبت به ثبت سفارش انفرادی اقدام کنند و برای ورود به سامانه کد ملی دانش‌آموز، نام کاربری و شش رقم سمت راست شماره سریال شناسنامه دانش‌آموز، رمز عبور ورود به سامانه است.

کد خبر 745040

دیگر خبرها

  • محافظه کاران در انتخابات کرواسی اکثریت مطلق را از دست دادند
  • برگزاری جلسه کمیته هماهنگی مرز در سرخس
  • به تعویق افتادن زمان آزمون استخدامی در استان تهران
  • آغاز انتخابات سرنوشت ساز پارلمانی در کرواسی
  • عذرخواهی رئیس جمهور کره‌جنوبی پس از شکست حزبش در انتخابات پارلمانی
  • اعلام زمان جدید برگزاری العین - الهلال
  • دیدار العین - الهلال به تعویق افتاد
  • زمان ثبت سفارش کتاب‌های درسی به تعویق افتاد
  • اعضای کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شدند/ در انتظار برگزاری انتخابات
  • ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب‌های درسی به تعویق افتاد؟ + زمان و سایت ثبت نام