Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، بازارهای سهام ایالات متحده روز پنجشنبه با ادامه روند صعودی خود در هر سه شاخص اصلی، هفته معاملاتی را مثبت به پایان رساند.

شاخص‌های اصلی در حال حاضر تنها در فاصله ١ درصدی با بالاترین رکورد تاریخی خود قرار دارند. بسیاری از تحلیل‌گران روند مثبت کنونی بازار را ناشی از نتایج خوش‌بینانه فصل درآمد شرکت‌ها می‌دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بررسی آمارها بیانگر آن است که درآمد شرکت‌ها افزایش قابل توجهی داشته و دست‌کم تا پایان فصل درآمد کنونی، گونه دلتای ویروس کرونا تاثیری بر روند بهبود اقتصاد جهانی نداشته است.

بر این اساس روز گذشته شاخص داو جونز با ٠.٠٧، اس‌اندپی۵۰۰ با ٠.٢٠ و شاخص نزدک با ٠.۴ درصد افزایش معاملات را به پایان رساندند.

پربیننده ترین بازدهی مثبت همه بازار‌های دارایی در تیر ماه / بورس با اختلاف زیاد صدرنشین جدول شد یک استثنای بورسی در تعطیلی ۶روزه پایتخت نگاهی به نتایج مجامع روز سه‌شنبه (۲۹ تیر) / بزرگان بانکی سود توزیع می‌کنند نگاهی به نتایج مجامع روز دو‌شنبه (۲۸ تیر) / تقسیم سود ۱,۹۵۳ریالی شپنا به ازای هر سهم مقایسه صندوق‌ های سرمایه‌ گذاری قابل معامله / تغییرات اندک صندوق‌ های سرمایه‌ گذاری در هفته نیمه تعطیل بازار

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: داو جونز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۲۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت

یه گزارش «تابناک» به نقل از خبرآنلاین، عشقی گفت: اعتمادسازی مهمترین بخش در بازار سرمایه است و تمام دستگاه‌ها باید کمک کنند که اعتماد با تصمیمات به موقع به بازار سرمایه بازگردد.

مجید عشقی، رئیس سازمان بورس در خصوص واریز سود سهام عدالت گفت: مجموعه اتفاقاتی که برای شرکت‌ها افتاده، باعث شد شرکت‌ها مرتکب تخلف شوند و در پایان سال نتوانند سود سهام عدالت را پرداخت کنند. امیدواریم تا خرداد بتوانیم سودهارا جمع آوری کنیم و باقی مانده سود سهام عدالت را پرداخت کنیم. زمان دقیق این پرداخت توسط شورای عالی بورس مشخص خواهد شد.

دیگر خبرها

  • بررسی عملکرد نماگر‌های بازار سرمایه در هفته‌ای که گذشت
  • توجه اهالی بازار سرمایه به نقدشوندگی و حمایت از شاخص‌ساز‌ها جلب شد
  • کاهش قیمت دلار متوقف شد؟
  • ۳۲ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها در روز سبز شاخص کل به بازار سهام تزریق شد
  • افزایش بیش از شش هزار واحدی شاخص بورس تهران
  • بورس فروردین را با سبزپوشی به پایان رساند
  • خبر مهم عشقی درباره زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت
  • ۲۰۰ شرکت در راه بازار سهام
  • زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت
  • از هفته آینده دامنه نوسان و روند معاملات به حالت عادی بازمی‌گردد