Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@19:46:39 GMT

ویژه برنامه های حرم کریمه اهل بیت(ع) در اعیاد مبارک

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۰۲۳۰۳

ویژه برنامه های حرم کریمه اهل بیت(ع) در اعیاد مبارک

ایسنا/قم معاون فرهنگی حرم حضرت معصومه (س) گفت: ۱۷ مراسم جشن برای اعیاد پیش‌رو تا ۱۴ مردادماه در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار می‌شود و مخاطبان با استفاده از بسترهای رسانه‌ای می‌توانند همراه مراسم حرم باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی احمدی، معاون فرهنگی حرم حضرت معصومه (س)، در گفت‌وگویی عنوان کرد: سلسله جشن‌های امامت و ولایت به مناسبت اعیاد قربان، غدیر، مباهله و ولادت امام هادی (ع) و امام کاظم (ع) در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: مراسم از شب عید سعید قربان هم‌زمان با ۲۹ تیرماه شروع شده و تا عید مباهله مصادف با ۱۴ مرداد ماه ادامه دارد.
معاون فرهنگی حرم حضرت معصومه (س) اظهار کرد: آیت‌الله اراکی، آیت‌الله توکل و حجج الاسلام و المسلمین مومنی، سعیدی آریا، همتی، فرحزاد، میرباقری، نظری منفرد، پناهیان، رفیعی و رنجبر هر شب بعد از نماز عشا، سخنرانی سلسله جشن‌های امامت و ولایت را برعهده دارند.
وی ادامه داد: حیدرزاده، بیوکافی، زمانی، برزگر، ایزدی، حسینی نژاد، تحویلدار، محسن طاهری، شالبافان، میرجعفری و بنی فاطمی در این مراسم به مداحی می‌پردازند و همچنین اجرای سرود و تواشیح از دیگر بخش‌های این جشن‌ها خواهد بود.
حجت الاسلام والمسلمین احمدی بیان کرد: مراسم جشن از شنبه تا شب عید غدیر از شبکه قم، سه شنبه ساعت ۲۱:۳۰ دعای توسل از شبکه قرآن، هر روز صبح مناجات از شبکه سه سیما و جمعه شب هم‌زمان با شب میلاد امام کاظم علیه السلام ساعت ۲۱ مراسم از شبکه قرآن پخش می‌شود.
وی با اشاره به پخش برنامه‌های حرم از صفحات اختصاصی آستان مقدس در فضای مجازی، گفت: خطبه غدیریه از شبکه قم و دعای ندبه هفته آینده از شبکه دو منعکس می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری حضرت معصومه س حرم حضرت معصومه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۲۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژه برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)

      به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، قرائت زیارت امین الله، سخنرانی حجت الاسلام حسین اسلامی و قرائت دعای توسل از جمله برنامه های این مراسم بود.   همچنین مراسم عزاداری وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)  امروز  چهار شنبه با سخنرانی حجت الاسلام محمد مهدی رجبی در رواق امام خمینی، سخنرانی حجت الاسلام سید جواد پنجتنیان در ایوان مقصوره مسجد گوهرشاد و سخنرانی حجت الاسلام محمد حسین فرمانبر در رواق دار الحجة (عج) برگزار میشود.   پس از نماز مغرب و عشا  نیز  مراسم با قرائت زیارت امین الله توسط آقای مهدی سروری آغاز میشود  و پس از آن سخنرانی حجت الاسلام محمد الهی خراسانی و نیز قرائت زیارت جامعه کبیره با حضور آقای زین العابدین غلام در رواق امام خمینی (ره) ویژه زائران و مجاوران حرم مطهر تدارک دیده شده است.    ویژه برنامه وفات حضرت عبد العظیم حسنى (ع)  نیز امروز  ساعت ۱۰:۰۰ در رواق حضرت معصومه (س) ویژه خواهران برگزار خواهد شد.   همچنین مجلسی  با عنوان محفل اشک روز چهارشنبه همزمان با اقامه نماز ظهر و عصر، صحن پیامبر اعظم، خروجی باب الهادی، مسجد صدیقی‌ها برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن
  • اجتماع دختران دانش آموز در حرم حضرت معصومه (س)
  • تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما
  • برنامه‌های دهه کرامت در ورامین تشریح شد
  • ویژه برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • آمادگی برای برگزاری جشن های دهه کرامت
  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام
  • برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت شهادت حمزه سیدالشهدا(ع)
  • ۲۸۵ برنامه به مناسبت دهه کرامت در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود