Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@19:55:46 GMT

مجتمع رفاهی درمانی جانبازان در اردبیل تکمیل می‌شود

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۰۲۳۱۵

مجتمع رفاهی درمانی جانبازان در اردبیل تکمیل می‌شود

اکبر بهنام‌جو در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: این پروژه با پیشرفت ۹۰ درصد و با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان اجرایی و عملیاتی شده تا در اختیار جانبازان و خانواده‌های آنها قرار گیرد.

وی تصریح کرد: مجتمع رفاهی، ورزشی، درمانی و خدماتی جانبازان که در بهترین نقطه شهر اردبیل واقع شده، در زمینی به مساحت ۱۴ هکتار و در قالب ساختمان چهار طبقه‌ای در حال احداث است که البته فاز اول آن در سال‌های گذشته به بهره‌برداری رسیده و فازهای دیگر آن قرار است تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار اردبیل گفت: با تأمین اعتبار مورد نیاز و حل مشکلات پیمانکار تلاش بر این است تا هفته دفاع مقدس این پروژه رفاهی، خدماتی تحویل جانبازان و ایثارگران شده تا آنها از این زیرساخت مناسب بهره‌مند شوند.

بهنام‌جو افزود: ما هر چه در خدمت به جامعه ایثارگران و جانبازان تلاش کنیم باز هم کم است چرا که آنها بهترین سرمایه‌های خود را که عمر و سلامتی‌شان بود در مسیر اقتدار و عظمت ملت ایران فدا کردند و وظیفه ماست تا با تمام وجود و شبانه‌روزی در سنگر خدمت‌رسانی به آنها حاضر و مهیا شویم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: جانبازان ما امروز در کنار درد و آلام ناشی از جانبازی، نیازمند ارتقا روحیه نشاط و سرزندگی هستند که راه‌اندازی چنین مجموعه‌هایی می‌تواند زمینه‌ساز این نشاط، سرزندگی، تحرک و پویایی آنها باشد.

بهنام‌جو اضافه کرد: استان اردبیل با داشتن بیمارستان مجهز در قالب ایثار به جانبازان سراسر کشور ارائه خدمات می‌کند و قطعاً تداوم این خدمات می‌تواند زمینه آرامش و امنیت خاطر آنها را بیش از گذشته فراهم کند.

استاندار اردبیل بیان کرد: راه‌اندازی این مجتمع که با تهیه و تدارک تجهیزات مناسب همراه خواهد بود، شرایط مطلوبی را در فعالیت‌های ورزشی و گذراندن اوقات فراغت جامعه ایثارگران به همراه خواهد داشت.

کد خبر 5263644

منبع: مهر

کلیدواژه: جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس جنگ تحمیلی اردبیل اکبر بهنام جو ویروس کرونا عید سعید قربان کرمانشاه بوشهر دعای عرفه واکسن کرونا آمار کرونا نماز عید قربان عکس استانها شیوع کرونا گرگان اردبیل ایلام زلزله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۲۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبادل توافق نامه احداث مجتمع رفاهی در محور راور - دیهوک

توافق نامه احداث مجتمع فرهنگی، رفاهی، نمازخانه میان راهی امام رضا (ع) در محور راور - دیهوک (منطقه دیگ رستم) از سوی جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی و محمد حسین استاد آقا مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی آستان قدس امضا و مبادله شد.

بر این اساس مقرر شد مجتمع فرهنگی، رفاهی و نماز خانه میان راهی امام رضا (ع) در محور راور - دیهوک (منطقه دیگ رستم) در مدت زمان یک سال با هدف فراهم کردن امکانات مناسب در مسیر زائران و مسافرانی که از استان‌های جنوبی کشور قصد عزیمت به مشهد مقدس و زیارت مرقد منور علی بن موسی الرضا (ع) را دارند، ایجاد شود.

بیشتر بخوانید

۵۲ ویژه برنامه در میقات‌الرضا (ع) طبس برگزار می‌شود

برای انجام این کار هر یک از طرفین، شامل استانداری خراسان جنوبی و بنیاد کرامت رضوی آستان قدس، اعتباری به مبلغ ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار تأمین خواهند کرد.

استانداری خراسان جنوبی متعهد شد علاوه بر تأمین زمین، زیرساخت‌های مورد نیاز را فراهم کند و بنیاد کرامت رضوی هم عملیات اجرایی این طرح را تا مرحله تکمیل و بهره برداری و ارائه خدمات و برنامه‌های فرهنگی بر عهده دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • کلنگ زنی مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در محور فرسفج خیرآباد
  • احیای ماده ۴۸ قانون الحاق مالی دولت
  • پیگیری استخدام فرزندان آزادگان و جانبازان ۲۵ درصد
  • تداوم مسیر انقلاب اسلامی در دست همسران شهدا است
  • احداث مجتمع فرهنگی، رفاهی در محور راور_دیهوک
  • افتخار خدمت رسانی ۱۶۰ هزار خادم یار به زائران امام رضا (ع)
  • تبادل توافق نامه احداث مجتمع رفاهی در محور راور - دیهوک
  • کمبود مراکز خدمات رفاهی در آزاد راه پر تردد قزوین - رشت+ فیلم
  • بهره‌برداری از ۶۰ کیلومتر بزرگراه محور پارس‌آباد ـ مشگین‌شهر
  • بررسی ۳۷ پرونده در جلسه کمیسیون موافقت اصولی استان تهران