Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کنفدراسیون صادرات ایران از امکان برقراری واردات تا سقف پانصد هزار دلار بدون سابقه قبلی برای واردکنندگان مجدد خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد لاهوتی در توئیتر خود نوشت:

"‌امکان واردات تا سقف پانصد هزار دلار بدون سابقه قبلی برای واردکنندگان مجدد برقرار شد، لازم به ذکر است این امکان برای مدتی متوقف شده بود و واردکنندگان را با مشکلاتی مواجه کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

کد خبر 509027

منبع: ایمنا

کلیدواژه: صادرات واردات دلار واردکنندگان توئیتر رئیس کنفدراسیون صادرات شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۲۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۶۲۱ میلیون دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی و دارو

به گزارش خبرگزاری مهر روابط عمومی بانک مرکزی در اطلاعیه میزان تخصیص ارز به کالاهای اساسی را اعلام کرد. براین اساس طی فروردین ماه سال جاری، ۶۲۱ میلیون دلار ارز جهت واردات کالاهای اساسی و دارو با نرخ ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان تأمین شد که ۵۴۸ میلیون دلار آن بابت کالاهای اساسی و کشاورزی شامل اقلام گندم، دانه‌های روغنی نهاده‌های دامی بوده است.

لازم به ذکر است طی این مدت تأمین ۶۹ درصد نیازهای وارداتی صنایع مختلف کشور با دلار ۴۱,۰۰۰ هزار تومان (ارز نیمایی) صورت گرفته است. ۲۷ درصد واردات که مربوط به کالاهای اساسی و داروست، با نرخ دلار ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان تأمین می‌شود.

نیازهای بخش خدمات هم، که حدود ۴ درصد است، با نرخ ۴۳ هزار تومان تأمین می‌شود. میانگین وزنی ارز تأمین شده نیز عدد ۳۷,۵۰۰ تومان را نشان می‌دهد.

کد خبر 6084349 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • برای واردات کالا‌های اساسی و دارو ۶۳۶ میلیون دلار تامین شد
  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست
  • دولت از بخش خصوصی حمایت کند/ تعویق ۸ ماهه مطالبات واردکنندگان برنج
  • تامین ۶۳۶ میلیون دلار برای واردات کالاهای اساسی و دارو
  • بازار برنج را بدون حمایت دولت نمی‌توانیم مدیریت کنیم
  • بدون حمایت دولت نمی‌توانیم بازار برنج را مدیریت کنیم
  • ۳ میلیارد و ۱۴۳ میلیون دلار ارز برای واردات در مرکز مبادله تامین شد
  • صادرات ۲۸۶ میلیون دلاری ایران به پاکستان در ۳ ماه
  • بانک مرکزی : توقف تخصیص ارز برای واردات کالاهای اساسی کذب است
  • تخصیص ۶۲۱ میلیون دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی و دارو