Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،ناصر حاجی محمدی، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری کرج با اشاره به این که واکسیناسیون پاکبانان و سبزپوشان در حال انجام است،  گفت: تا کنون هزار و ۱۵۶ نفر از پاکبانان کرجی واکسینه شده‌اند.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری کرج تعداد کل پاکبانان کرجی را هزار و ۸۵۳ نفر اعلام کرد و گفت: مراحل واکسیناسیون پاکبانان از فروردین ماه امسال آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاجی محمدی گفت: تاکنون ۴۲۱ نفر از سبزپوشان نیز واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

او افزود: با توجه به اهتمام شهرداری کرج برای صیانت از سلامتی نگهبانان پاکیزگی شهر، این گروه در اولویت واکسن قرار گرفتند.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری کرج گفت: پاکبانانی که تاکنون واکسینه نشده‌اند در روز‌های آینده واکسن کرونا را دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام/ ر. ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسن کرونا واکسیناسیون کرونا شهرداری کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۲۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی آخرین راهکارهای رفع مشکلات زیست‌محیطی اصفهان در جلسه مشترک شهرداری و استانداری

در جلسه‌ای با حضور مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان و معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان آخرین راهکارهای رفع مشکلات زیست‌محیطی این کلان‌شهر مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، برای رفع مشکلات شهری و رفع معضلات زیست محیطی آن، روش‌ها و تکنیک‌های مختلفی در طیف وسیعی از رشته‌های علمی از قبیل طراحی، برنامه‌ریزی و مدیریت شهری، مدیریت محیط زیست، حمل‌ونقل و ترافیک شهری به‌کار گرفته شده است.

پیچیدگی مشکلات و معضلات شهری به خصوص در بخش زیست محیطی از جمله مواردی است که باید مورد توجه مدیران شهری و استانی قرار گیرد؛ با توجه به اهمیت این موضوع، آخرین راهکارهای رفع مشکلات زیست‌محیطی این کلان‌شهر در جلسه مشترک منصور شیشه‌فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با مهدی بقایی معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه ارزیابی پایداری زیست محیطی شهر اصفهان نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

کد خبر 746028

دیگر خبرها

  • بررسی آخرین راهکارهای رفع مشکلات زیست‌محیطی اصفهان در جلسه مشترک شهرداری و استانداری
  • حفظ محیط زیست و تکمیل فاضلاب شهری مطالبه مهم شاهرودی‌ها از دولت
  • اجرای نخستین پویش جمع آوری ته سیگار‌های رها شده در گلبهار
  • مبارزه با جوندگان شهری با راهکار‌های جدید شهرداری مشهد
  • تجهیزات شهرداری اردکان مناسب نیست
  • مدیران جدید شهرداری اصفهان منصوب شدند +سوابق
  • اجرای ویژه برنامه‌های روز جهانی زمین پاک در اراک
  • ساختمان‌های تهران سبز می‌شوند
  • مبارزه با جوندگان شهری با راهکارهای جدید شهرداری مشهد
  • افزایش دوبرابری مساحت بوستان‌های مشهد