Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@07:15:03 GMT

سید جواد رضویان مهمان شبکه نمایش می شود

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۰۲۴۴۲

سید جواد رضویان مهمان شبکه نمایش می شود

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، بنابر اعلام روابط عمومی شبکه نمایش، این شبکه در هفته پیش رو به مرور آثار کمدین محبوب کشورمان، سید جواد رضویان خواهد پرداخت. پخش فیلم جدید گِرو، محصول سینمای کره، فیلم‌های جذاب ساعت ۱۵ ویژه تابستان و فیلم‌های خانوادگی ساعت ۱۹، از دیگر برنامه‌های این هفته شبکه نمایش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساعت ۱۳:

فیلم و تله فیلم‌های ایرانی شبکه نمایش از شنبه ۲ تا جمعه ۸ مرداد پخش خواهد شد: «بازگشت به خانه»، «تابستان عزیز»، «دو فیلم با یک بلیط»، «توهم» (در سالروز عملیات پیروزمندانه مرصاد)، «یک اتفاق ساده»، «دختر شیرینی فروش»، «ماموریت آقای شادی» نام فیلم‌های این بخش است.

ساعت ۱۵:

باکس ثابت فیلم‌های جذاب ویژه تابستان شبکه نمایش که هر روز ساعت ۱۵ از این شبکه پخش می‌شود در هفته پیش رو بدین ترتیب خواهد بود: «نامزدی طولانی»، «جک و لوبیای سحرآمیز»، «مرد»، «تفنگدار تنها»، «بزرگ»، «افسانه نارنیا ۲» و «ای ایکس ال».

ساعت ۱۹:

فیلم‌های منتخب خانوادگی، که بخش ثابت ساعت ۱۹ تابستان شبکه نمایش خواهد بود، در هفته پیش رو به ترتیب شامل این فیلم‌ها خواهد بود: «رفیق بد»، «پایان ناخوشایند»، «قرار تصادفی من با زندگی»، «رکسان»، «ظهر شانگهای»، «گوینده خبر ۲: افسانه ادامه دارد»، «کلاه چرمی ها».

ساعت ۲۱:

«سید جواد رضویان» کمدین محبوب و پرکار و ۴۷ ساله کشورمان، بازیگری است که در هفته منتهی به عید ولایت و نیز سالروز تولدش (۶ مرداد)، در بخش مرور آثار شبکه نمایش، به پخش آثار منتخب وی پرداخته خواهد شد. این فیلم‌ها در هفته پیش رو: «شارلاتان»، «به روح پدرم»، «اخلاقتو خوب کن»، «لیمو ترش»، «شاخه گلی برای عروس»، «کلاهی برای باران» و «اخراجی‌های ۲» هستند.

ساعت ۲۳:

فیلم‌های ساعت ۲۳ شبکه نمایش و فیلم‌های جذاب این شبکه در هفته پیش رو بدین ترتیب خواهد بود: «موجین: افسانه گم شده»، «پیرمرد و اسلحه»، «دزد شرافتمند»، «..»، فیلم جدید شبکه نمایش «گِرو»، «سریع و خشن: هابز و شاو» و «رهایش کن».
گِرو (Pawn) فیلم جدید این هفته شبکه نمایش است که برای نخستین بار، در شب عید سعید غدیرخم و به این مناسبت پخش خواهد شد. این کمدی درام، محصول سال ۲۰۲۰ سینمای کره و اثر «دائه کانگ گیو» است. داستان فیلم از جایی آغاز می‌شود که دو سئوک، برای نقد کردن طلب خود، دختر بچه‌ی زن بدهکاری را گرو می‌گیرد، تا او قرض خود را پس بدهد. اما زن، چون مهاجر غیر قانونی است از کشور کره اخراج می‌شود و حالا این دو سئوک است که باید از دختر بچه مراقبت کند.

ساعت ۱ بامداد:

منتخب فیلم‌های کلاسیک این هفته نمایش نیز به ترتیب روز پخش: «ماموریت در چین»، «پرواز فونیکس»، «مری پاپینز»، «مغز متفکر»، «دو نخاله راننده»، «دسته ژاندارم ها»، «ریوبراوو» هستند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جواد رضویان بازیگر سینما و تلویزیون هفته پیش رو شبکه نمایش فیلم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۲۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| جواد مانی درگذشت

آفتاب‌‌نیوز :

داود جمشیدی از پیشسکوتان رادیو با تایید این خبر گفت: استاد مانی شب گذشته بر اثر سکته مغزی در آلمان دار فانی را وداع گفت.

او متولد سال ۱۳۲۵ بود و از سال ۱۳۵۲ به عنوان تهیه کننده وارد رادیو شد. وی برای دیدار با فرزندش راهی آلمان شده بود که در آنجا فوت شد.

زنده یاد جواد مانی صاحب نظر در حوزه های مختلف در هنر بود. او موسیقی را به خوبی می شناخت و در زمینه زبان و ادبیات فارسی در دانشگاه تحصیل کرده بود.  

مانی از تهیه کنندگان باسابقه رادیو، با شبکه های مختلف رادیو همکاری داشت.

او به مدت ۳۵ سال در رادیو تهران در کسوت تهیه کننده بود و بازنشسته این شبکه رادیویی است. از برنامه های این تهیه کننده می توان به شور زندگی، ترنم، جامه داران، ضرباهنگ، نغمه، نغمه و نوا و ... اشاره کرد.  

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • خبر‌های رسانه، بیست و هفتم اسفند
  • برنامه امروز پخش فوتبال داخلی و خارجی از تلویزیون
  • فیلم خرابکاری مهمان ویژه شبکه سه در آنتن زنده + فیلم
  • جواد مانی در آلمان درگذشت | علت فوت
  • عکس| جواد مانی درگذشت
  • پخش فیلم‌های سینمایی روز دنیا در جشنواره نوروزی تلویزیون+ جزئیات
  • پخش همزمان «معرکه» جواد رضویان از تلویزیون و تلوبیون
  • پخش ۱۹۰ فیلم سینمایی روز دنیا در نوروز تلویزیون
  • پخش ۱۹۰ فیلم سینمایی روز دنیا در جشنواره نوروزی تلویزیون
  • مدیرعامل پیشین استقلال: جواد نکونام باید درباره نمایش تیم در دربی توضیح بدهد!