Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، آیت الله علی فروغی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته اردبیل با اشاره به اقامه اولین نمازجمعه توسط آیت الله طالقانی اظهار کرد: اقامه نماز جمعه نعمت معنوی جمهوری اسلامی است.

وی افزود: نماز عالی‌ترین قدرت برای مومنان به صورت هدفمند و اصلاح رابطه انسان با پروردگار متعال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه موقت اردبیل نماز جمعه را مهم‌ترین عبادت جمعی دانست و بیان کرد: عبادت جمعی شعائر است و یکی از مسائلی که باید در عبادت جمعی در جامعه اسلامی به آن توجه شود، فقرزدایی است.

چشم امید مردم به رئیس جمهور منتخب است

وی در ادامه اذعان داشت: مردم امروز به اقدامات و برنامه‌های رئیس جمهور منتخب امید دارند و نباید رئیس جمهور منتخب اجازه دهد که امید مردم به یاس تبدیل شود.

فروغی به اقدامات دشمن برای ناامید کردن مردم تاکید کرد و گفت: امروز عدالت اقتصادی و رفع مشکلات معیشتی مردم باید مهم‌ترین برنامه رئیس جمهور منتخب باشد تا امید مردم محقق شود.

وی ادامه داد: امیرالمومنان علی(ع) در نامه با مالک اشتر بر لزوم مهر و محبت به مردم تاکید کرد و گفت؛ مالک، باید همانند آب جاری باشی تا مردم از تو بهره‌مند شوند.

مدیریت صحیح منابع انسانی ضروری است

امام جمعه موقت اردبیل، انتخاب و مدیریت صحیح منابع انسانی را ضروری دانست و اظهار داشت: پروردگار متعال در قرآن، قوی بودن و آینده نگری را از شاخصه‌های منابع انسانی برای مدیریت جامعه اسلامی دانسته است.

سوء مدیریت مهم‌ترین عامل ایجاد مشکلات اقتصادی و معیشتی است

وی تاکید کرد: مسائل و مشکلات کنونی جامعه ناشی از عدم مدیریت و انتخاب نامناسب منابع انسانی است چرا که مدیران مناسبی انتخاب نشده‌اند.

لزوم هوشیاری در مقابل توطئه‌های دشمنان

فروغی سوء مدیریت را عامل ایجاد مشکلات اقتصادی، معیشتی و ... در جامعه دانست و بیان داشت: مدیریت صحیح و آینده‌نگری می‌تواند بسیاری از مشکلات کنونی را رفع کند.

امام جمعه موقت اردبیل به لزوم هوشیاری و آگاهی در برابر اقدامات و توطئه‌های دشمنان تاکید کرد و گفت: نباید اجاره داد تا دشمن به اهداف شوم خود دست پیدا کند.

انتهای پیام/۳۴۶۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: علی فروغی امام جمعه موقت اردبیل نماز جمعه رئیس جمهور منتخب منابع انسانی مدیریت صحیح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۲۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه معنوی جمهوری اسلامی در این منطقه بی‌بدیل از جهان، رو به فزونی است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: درباره همکاری‌های فرهنگی مشترک مثل ساخت فیلم‌های سینمایی مشترک و برگزاری هفته‌های فرهنگی دو کشور پیش‌بینی و مذاکره شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

اسماعیلی افزود: ‎سریلانکا کشوری با سابقه تمدنی کهن که از نقاط کلیدیِ جنوب آسیاست و نه تنها گروه‌های مسلمان در آن حضوری چشمگیر دارند، بلکه جمعیتی از پارسیان هند نیز در آن سکونت دارند.

وی همچنین گفت: گسترش روابط همه‌جانبه با سریلانکا همواره از اهداف مهم ایران است و انعقاد تفاهم‌نامه‌های جدید در این سفر نشان داد کوشش‌های ‎دولت مردمی برای گسترش عمق راهبردی کشورمان کارساز بوده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: ۵ سند جدید همکاری در حوزه‌های فرهنگ، علم، رسانه، ورزش و جوانان امضا کردیم و این اسناد همکاری‌های جدید ایران و سریلانکا، همکار‌ی‌های گسترده رسانه‌ای، سینمایی، جهانگردی و کتابخانه‌ای را در برمی‌گیرد که تکمیل‌کننده زنجیره‌ای از اقدامات سازنده قبلی است.

اسماعیلی همچنین گفت: هم در پاکستان و هم در سریلانکا کوشش کردیم که سندهای همکاری، برخلاف سالهای گذشته که اغلب دربرگیرنده کلیات و رویکردها بود، ناظر به جزییات تعاملات مشترک نیز باشد، چون باید بتوانیم چگونگی پیشرفت آن‌ها را اندازه‌گیری کنیم و همچنین، به ارزیابی نحوه کاربردی شدن تفاهم‌نامه‌ها بپردازیم.

اسناد همکاری‌های جدید ایران و سریلانکا که در حضور روسای جمهور امضا شد، همکار‌ی‌های گسترده رسانه‌ای، سینمایی، جهانگردی، کتابخانه‌ای و… را در برمی‌گیرد که تکمیل‌کننده زنجیره‌ای از اقدامات سازنده قبلی است. در پاکستان نیز در زمینه فرهنگ و دیگر موضوعات، پیشرفت‌های چشمگیری به دست آمد.

با دستاوردهای سفر آیت‌الله رئیسی به دو سرزمین استراتژیک در غرب و جنوب آسیا، طراحی یک سامانِ فرهنگی جدید در منطقه آغاز شده که پیش از این شاهد آن نبودیم.

همچنین دستگاه دیپلماسی_فرهنگی ما به طور دائمی، گسترش پدافند_فرهنگی علیه رژیم صهیونیستی را با همکاری کشورهای همسو دنبال می کند.

استقبال  مجامع مردمی، گروه‌های گوناگون مذهبی و اندیشمندان تراز اول در هر دو کشور از آقای رئیس جمهور، شگفتی این سفر بود.

این اقبال بی‌نظیر نشان داد که سرمایه_معنوی جمهوری اسلامی در این منطقه بی‌بدیل از جهان رو به فزونی است؛ سرمایه‌ای که برای امنیت جهانی ایران بسیار ارزشمند است."

 

دیگر خبرها

  • سرمایه معنوی جمهوری اسلامی در این منطقه بی‌بدیل از جهان، رو به فزونی است
  • پیوستگی بین مردم و حاکمیت از برکات نظام جمهوری اسلامی است
  • موزه‌ها باید پاسخگوی مشکلات امروز جامعه باشند
  • مقالات کنفرانس موزه‌ها کارکرد اجرایی داشته باشد
  • برگزاری جشنواره قلب شهر در مسجد ملااسماعيل یزد
  • اهتمام دهیاران و شوراها در انعکاس مشکلات مردم ضروری است
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • نماز جمعه ‌به هیچ عنوان نباید وارد فضای ‌جناحی و گروهی شود
  • روزنامه جمهوری اسلامی : در کشوری که یک فساد بزرگ را "فساد نمایی" می نامید، می‌شود دم از عدالت زد؟
  • تأکید امام جمعه اردبیل بر افزایش تولیدات هنری برای رفع نیازهای روز جامعه