Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالکریم درویش زاده، مدیرکل راه آهن جنوب، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: شب گذشته بین ایستگاه‌های قارون و بیشه حدود 20 کیلومتری جنوب شهرستان درود یک قطار باری دچار سانحه شده و 5 تا 6 واگن از خط خارج شده است.

وی افزود: دو قطار از مسافربرهای شمالی و جنوبی ما نیز در این سانحه در ایستگاه‌های بین راه متوقف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه تا حل این مشکل برای جابجایی مسافران اتوبوس تدارک دیده شده است، ‌گفت: تا کسانی که عجله دارند بتوانند در زمان مقرر به مقصد برسند.

درویش‌زاده با تأکید بر اینکه این مسیر تا ساعت 4 تا 5 امروز قطارها وارد مسیر می‌شوند، بیان کرد: در قطارهای امروز طبق برنامه‌های قبلی بدون هیچ تاخیری حرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: اهواز قطار راه آهن مسافران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۲۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: با مأموریت‌های چندگانه در حال فتح قله‌ها هستیم

وزیر کشور، گفت: کشور ما با مأموریت‌های چندگانه در حال حرکت در مسیر قله‌ها است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، احمد وحیدی عصر امروز در جلسه تکریم و معارفه استاندار لرستان، اظهار داشت: ملت ما در حال نزدیک‌ شدن به فتح قله‌ها است و به تعبیر مقام معظم رهبری در این مسیر نباید خسته شویم.

وی با اشاره به عملیات وعده صادق، اضافه کرد: این عملیات از قله‌های فتح محسوب می‌شود و ملت ایران در مسیر تحول و تکامل تاریخ نقش‌آفرینی کرده‌است.

وزیر کشور با تأکید به مقاومت ملت ایران، یادآور شد: غیورمردان ما در اقصی نقاط کشور و جبهه مقاومت در حال فعالیت هستند و کشور ما با مأموریت‌های چندگانه در حال حرکت در مسیر قله‌ها است.

وحیدی با بیان اینکه ما افول رژیم غاصب در نقشه راه کشور را دنبال می‌کنیم، بیان کرد: دشمن می‌خواهد وعده‌های دروغین به ما تحمیل کند.

در حال تکمیل...

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی چهارمین قطار مسافربری قم ـ مشهد
  • وزیر کشور: با مأموریت‌های چندگانه در حال فتح قله‌ها هستیم
  • ثبت هوشمند تخلفات اضافه تناژ ناوگان باری در مازندران
  • آتش گرفتن قطار حین حرکت در کانادا + فیلم
  • ایران در مسیر بی اثرسازی تحریم‌ها درحال حرکت است
  • فیلم | ایستگاه راه آهن بیشه استان لرستان در آستانه ثبت جهانی
  • قطار مشهد-سرخس با روزانه چهار رام در فصل بهار حرکت می‌کند
  • خارج سازی مغرقه باری آبکوهی از سواحل جاسک
  • افزایش سرعت بازرگانی با برنامه ریزی دقیق تر حرکت قطارها
  • خودکشی جوان تهرانی در ایستگاه مترو سرسبز