Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: نمایشگاه ایران زیبا در سفارت کشورمان در توکیو برپاست و روز دوشنبه افتتاحیه نمایشگاه فرهنگی کاروان را داریم. - اخبار ورزشی -

سیدرضا صالحی امیری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: صبح امروز همراه با وزیر ورزش از مسابقه نازنین ملایی در رشته قایقرانی بازدید داشتیم همچنین جلسه‌ای را با  سفیر ایران در توکیو برگزار کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین دیداری با نصرالله سجادی سرپرست کاروان ایران در المپیک داشتیم و هماهنگی‌های نهایی برای حضور در مراسم افتتاحیه که تا دقایقی دیگری شروع می‌شود، انجام شد و من و سلطانی‌فر نیز در مراسم حضور داریم.

وی در ادامه افزود: روز گذشته با تعداد محدودی از ایرانیان مقیم ژاپن دیدار داشتیم. فردا نیز با برگزاری مسابقات در سالن‌ها حضور خواهیم داشت و پیگیر مسابقات نمایندگان کشورمان خواهیم بود.

رئیس کمیته ملی المپیک تأکید کرد: نمایشگاه ایران زیبا در سفارت ایران در توکیو بر پا است و روز دوشنبه افتتاحیه نمایشگاه فرهنگی کاروان ایران را داریم. بازدید از این نمایشگاه برای ایرانیان و همه مردم ژاپن آزاد است.

وی در خصوص میزبانی ژاپن گفت: امروز که بازدیدی از مسابقات قایقرانی داشتم شاهد بودم که یک نظم آهنین در محل مسابقات برپا است و تنها بی‌نظمی در فرودگاه است که مسئولان برگزاری المپیک می‌گویند این بخش در دست دولت است و آنها این سختگیری‌ها را برای رعایت پروتکل‌ها انجام می‌دهند. آنها می‌گویند 71 نفر قرنطینه شدند. آنها هر روز تست کرونا می‌گیرندو حتی من هم به صورت مدام این تست را انجام می‌دهم. در مجموع در برگزاری رویدادها و مسابقات نظم و هماهنگی وجود دارد.

المپیک 2020 توکیو| حال و هوای اطراف ورزشگاه میزبان مراسم افتتاحیه+عکس و فیلم

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو المپیک 2020 توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۲۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور هندبالیست ایرانی در المپیک پاریس

عضو تیم ملی هندبال ساحلی مردان ایران با تیم ستاره‌ها در المپیک ۲۰۲۴ پاریس شرکت می‌کند.

به گزارش ایسنا، علی حیدریان، بازیکن تیم ملی هندبال ساحلی ایران، در نمایش هندبال ساحلی فدراسیون جهانی هندبال در کنار ستارگان هندبال ساحلی جهان در حاشیه بازی‌های المپیک پاریس شرکت خواهد کرد.

 فرانسه، میزبان بازی‌های المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۴ در تابستان امسال، نمایش هندبال ساحلی IHF را در پاریس برای برجسته کردن این ورزش تماشایی و فرهنگ آن برگزار می‌کند.

سه تیم مردان و سه تیم ستارگان زن، به علاوه تیم‌های ملی مردان و زنان فرانسه، بازی‌های هندبال ساحلی را در سه روز شنبه ۲۷، یکشنبه ۲۸ و دوشنبه ۲۹ ژوئیه ۲۰۲۴ در کرتیل، با فاصله تنها ۲۰ کیلومتر از استادیوم المپیک برگزار خواهند کرد.

هدایت تیم‌های ستاره‌ها را شش مربی مدال‌آور و سرشناس جهانی از جمله برنده مدال طلای بازی‌های المپیک جوانان ۲۰۱۸ لتیسیا بروناتی (آرژانتین) به همراه ملادن پارادزیک (کرواسی)، خالد حسن (قطر)، ماریا کارانتونی (یونان)، تاماس نئوکوم (مجارستان) و الکساندر نواکوویچ (آلمان) به عهده خواهند داشت.

در این مسابقات در مجموع، ۶۴ بازیکن هندبال ساحلی (۳۲ مرد و ۳۲ زن) از بهترین بازیکنان هندبال ساحلی جهان از ۱۸ کشور جهان، از جمله بازیکنانی از ایران، آرژانتین، برزیل، کرواسی، دانمارک، فرانسه، آلمان، یونان، مجارستان، هلند، نروژ، چین، لهستان، پرتغال، قطر، اسپانیا، ایالات متحده آمریکا و اروگوئه حضور دارند. 

سه تیم در هر یک از مسابقات مردان و زنان متشکل از ملیت‌های مختلف و تیم چهارم هر یک از این رقابت‌ها فرانسه میزبان خواهد بود.

نمایشگاه هندبال ساحلی IHF یک تلاش مشترک بین کمیته سازماندهی فدراسیون جهانی هندبال، فدراسیون هندبال فرانسه (FFHB) و کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) است.

«نمایش هندبال ساحلی IHF» بخشی از جشن‌های گسترده‌تر در کرتیل، مستقر در منطقه Val-de-Marne فرانسه است که مشعل المپیک را در تور جهانی خود دریافت خواهد کرد. در طول مدت بازی‌های المپیک - از ۲۶ جولای تا ۱۱ آگوست - رویدادهای رایگان مختلفی از جمله یک منطقه هواداران برای حداکثر ۲۰۰۰ نفر Giampiero MASI پیش بینی شده است.

رئیس کارگروه هندبال ساحلی IHF گفت: نمایش هندبال ساحلی IHF در تاریخ هندبال ساحلی ثبت خواهد شد. پس از اولین حضورش در بازی‌های المپیک جوانان ۲۰۱۸، این گامی دیگر برای حضور در بازی‌های المپیک به عنوان یک ورزش رسمی در آینده است.

همچنین کیت مک اونیل، مدیر ورزشی کمیته بین‌المللی گفت: هندبال ساحلی در حال حاضر نقش بسیار قوی در جنبش المپیک دارد و در تلاشیم که در بازی‌های المپیک جوانان توسعه و ترویج گسترده‌تری انجام دهیم. این یک رشته ورزشی با فرم عالی از ورزش است، سازماندهی آن آسان است و محبوبیت بسیار قوی و رو به رشدی در بین جوانان دارد و آینده بسیار روشنی دارد.

به دلیل کسب مقام سوم و اولین مدال تاریخی هندبال جهان توسط تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان در مسابقات هندبال ساحلی نوجوانان جهان در یونان و همچنین کسب عنوان گلزن برتر این مسابقات توسط علی حیدریان این بازیکن نیز به عنوان نماینده ایران و جوانترین بازیکن، در این تورنمنت حضور خواهد داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۴ مدال بوکسورهای ایران در تورنمنت باکو/ باخت پرویزی و امیری در فینال
  • عکس‌| دو عضو ایرانی AFC در مسابقات انتخابی المپیک
  • حضور هندبالیست ایرانی در المپیک پاریس
  • صعود پرویزی و امیری به پیکار پایانی، ریگی و طهماسبی برنز گرفتند
  • کشتی گیر 57 کیلوی ایران سخت ترین مسیر را برای المپیکی شدن دارد
  • در سال ۱۴۰۲ اولین‌ها برای تکواندو ایران رقم خورد
  • هادی ساعی: در سال ۱۴۰۲ اولین‌ها برای تکواندو ایران رقم خورد
  • مصدومیت محمدرضا گرایی در آستانه مسابقات آسیایی!
  • کرمانشاه مهد فرهنگ خوراک ایران است
  • بوکس جاده ابریشم؛ صعود امیری به نیمه‌نهایی، چهارمین مدال قطعی شد