Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@03:40:50 GMT

دشمن از زخم‌های موجود در کشور سوءاستفاده می‌کند

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۰۲۷۱۴

دشمن از زخم‌های موجود در کشور سوءاستفاده می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام علی موسوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر قیدار با توصیه به همه نمازگزاران برای رعایت تقوای الهی اظهار کرد: تقوا به معنای احساس مسؤولیت در برابر پروردگار و عدم بی‌تفاوتی درباره جامعه و عقاید مردم است.

امام جمعه قیدار با اشاره به در پیش بودن عید غدیر خم افزود: غدیر خم تنها یک واقعه تاریخی نیست، بلکه غدیر تاریخ سعادت بشریت و یک پیمانی است برای ادامه راه انبیاء و اوصیاء و دشمنان غدیر فقط دشمن علی علیه السلام نیستند بلکه دشمن هدایت و سعادت بشریت محسوب می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: روز غدیر روز اکمال دین است، چون در این روز جانشین و خلافت پیامبر اکرم تثبیت شد و نه فقط حضرت علی علیه السلام به عنوان امام بعد از پیامبر صلی الله علیه و آله، بلکه سلسله نوارنی امامت و ولایت به همه عالمیان معرفی شد و نعمت تمام شد به آن خاطر که حجت بر مردم تا روز قیامت تمام شد و امید دشمنان که فکر می‌کردند با رحلت پیامبر اکرم دین خدا محو می‌شود و از بین می‌رود به ناامیدی تبدیل شد.

موسوی با بیان اینکه کشور در آستانه انتقال قدرت اجرایی کشور قرار دارد، تصریح کرد: نظام اسلامى هم اکنون در مرحله انتقال قدرت اجرایى کشور از دولت دوازدهم به دولت سیزدهم است.

امام جمعه قیدار با اشاره به برگزاری انتخابات در 28 خرداد افزود: الحمدلله مردم حضور پرشوری در انتخابات داشتند و تمام راهبردهاى دشمن براى تحقق تحریم و یا مشارکت حداقلى، ناامن‌سازى فضاى انتخابات و خدشه در سلامت انتخابات، با شکست مواجه شد.

امام جمعه قیدار ابراز امیدواری کرد، ان‌شاءالله کابینه خدمت با روحیه و مدیریت جهادى که همت اول خود را رفع مشکلات معیشتى و اقتصادى مردم قرار خواهد داد در حال شکل گیری است و از طرفی یک هماهنگى مطلوب و هم‌افزایى انقلابى در بین قواى سه گانه و نیروها و دستگاه‌هاى دیگر در حال انجام است.

وی با تاکید بر اینکه در عرصه بین‌المللى هم پیروزى نظامى و سیاسى بزرگی برای جبهه مقاومت در کشورهاى مختلف حاصل شده است، ادامه داد: این موفقیت‌ها باعث عصبانیت استکبار از جبهه مقاومت به محوریت ایران انقلابى شده است.

موسوی با اشاره به عقده‌گشایی دشمن علیه ایران اسلامی تصریح کرد: دشمن در راستای جبران شکست‌های خود روی جنگ رسانه‌ای علیه ایران متمرکز شده تا ایران را در آستانه  جابه‌جایى و انتقال دولت دچار التهابات ساختگى کند تا دولت جدید در شرایط التهاب و آشوب قدرت را دست بگیرد و از همان اول به جاى رسیدگى به مشکلات مردم همّ و غمُش، صرف رفع اعتراضات شود.

امام جمعه قیدار سوءاستفاده دشمن از زخم‌ها را طبیعی دانست و ادامه داد: گرانى‌هاى لجام گسیخته و بازار رها شده و قصه پرغصه آب که این روزها در خوزستان نجیب و صبور جریان دارد از این نوع زخم‌ها است که باید این روزها بیش از هرزمان مراقب باشیم تا با بصیرت ملى و هوشمندى صاحبان تریبون و رسانه و نیز شکل گیرى کابینه خدمت‌دوست، شاهد کاهش آلام و رنجهاى مردم عزیزمان باشیم.

انتهای پیام/73004/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: اسلام امام جمعه زنجان نماز جمعه قیدار حجت الاسلام علی موسوی دشمن زخم بازار رها شده هوشمندی امام جمعه قیدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۲۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظر امام جمعه اهل سنت تالش در خصوص حملات موشکی ایران به اسراییل

دریافت 19 MB کد خبر 6081733

دیگر خبرها

  • نظر امام جمعه اهل سنت تالش در خصوص حملات موشکی ایران به اسراییل
  • دیدار مدیرکل بنیاد مسکن استان با امام جمعه قزوین
  • برگزاری راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه علیه اسراییل در کرج
  • دیدار امام جمعه مهریز با فرمانده پادگان ارتش در مهریز 
  • حمله به فرهنگ از جنگ سخت خطرناک‌تر است
  • مراسم رژه نیروهای ارتش و مسلح دراصفهان
  • خرسندی ملت‌های مسلمان از عملیات موشکی ایران علیه اسرائیل
  • قدردانی امام جمعه اشنویه از عملیات وعده صادق
  • حضور کاظم صدیقی در تریبون نماز جمعه از نگاه دو عضو جامعه روحانیت
  • علما مرزبانان سنگرهای عقیدتی هستند