Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-18@01:11:36 GMT

رشید شماره یک استقلال ماند

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۰۲۷۳۶

در بازی‌های باقی مانده استقلال مظاهری بازهم به عنوان دروازه‌بان شماره یک در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت. ناطقان: بعد از نمایش فوق العاده سیدحسین حسینی در طول 7 مسابقه استقلال و عملکردی که او در دربی پایتخت و در پنالتی ها داشت، فرهاد مجیدی تصمیم گرفت به این دروازه بان شماره یک تیمش استراحت بدهد و در بازی با نفت مسجدسلیمان از وجود رشید مظاهری درون دروازه استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حالا از اردوی استقلال خبر می رسد که استراحت حسینی ادامه دار خواهد بود و در بازی بعدی با نساجی مازندران هم رشید مظاهری دروازه بان تیمش خواهد بود. فرهاد مجیدی قصد دارد از حسینی در نیمه نهایی و احتمالا فینال جام حذفی درون چارچوب تیمش استفاده کند. مظاهری نیز در دو بازی آینده لیگ برتر احتمالا سنگربان آبی پوشان خواهد بود. منبع: خبر انلاین برچسب ها: رشید مظاهری ، شماره یک ، استقلال

منبع: ناطقان

کلیدواژه: رشید مظاهری شماره یک استقلال شماره یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۲۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماموریت مشترک گروسیان و پورحمیدی با پیراهن آبی

به گزارش "ورزش سه"، استقلال خوزستان بعد از برد ارزشمند هفته گذشته اکنون در سیرجان حاضر شده تا در جدال برابر گل گهر و شاگردان اوزونیدیس قرار گیرد.

استقلال خوزستان در شرایطی در بازی رفت مقابل این تیم به تساوی رضایت داد که یکی از صحنه‌های جنجالی و بی پاسخ دور رفت رقابت‌ها در خصوص رد شدن گل برتری این تیم شکل گرفته بود و اعتراض زیادی را نیز از سوی آنها به همراه داشت.

پورموسوی اکنون برای کسب نتیجه در این جدال چشم به عملکرد شاگردانش خصوصا در خط دروازه دوخته است. جایی که فرزین گروسیان و پورحمیدی طی دیدارهای اخیر کاملا آماده نشان داده و در راستای هدف بقای این تیم در تلاش هستند. نکته جالب توجه در خط دروازه این تیم همکاری و دوری از اختلاف نظر بین دروازه‌بانان آن است. گروسیان و پورحمیدی طی دیدارهای اخیر به تناوب در ترکیب این تیم قرار گرفته و هر کدام به دنبال کمک به تیم برای دستیابی به نتیجه بوده‌اند. در بازی قبلی فرزین گروسیان که سابقه حضور در نفت آبادان را نیز در کارنامه دارد و فصل گذشته معجزه بقا را با این تیم تجربه کرد، نمایشی چشمگیر و قابل توجه از خود به جا گذاشت و در چند مرحله با مهار موقعیت‌های طلایی‌پوشان سهم خود را در کسب پیروزی تیمش ایفا کرد.

پورحمیدی نیز پیش از این در چند دیدار برای آبی‌پوشان کار را دنبال کرده بود و با واکنش‌های خود به دنبال کسب نتیجه برای این تیم بوده است. پورموسوی از این حیث که شاگردانش اکنون در کنار رقابت برای حضور در ترکیب، با یک هدف که بقای تیم است کار را دنبال می‌کند، شرایط خوبی را از حیث روحی – روانی در اردوگاه تیمش دنبال می‌کند و باید دید در سیرجان تیمش چه نتیجه‌ای خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • واکنش سیدحسین به محرومیت
  • خاطرات خوب و بد مهاجم استقلال از نبرد خاص!
  • ماموریت مشترک گروسیان و پورحمیدی با پیراهن آبی
  • عکس| واکنش سیدحسین به محرومیت
  • واکنش سیدحسین به محرومیت: لبخند!(عکس)
  • حرف‌های جنجالی‌ترین کمک داور تاریخ لیگ برتر
  • بازگشت لبخند به صورت سرمربی پرسپولیس (عکس)
  • بحران جدی در تراکتور؛ حسینی هم بازی با استقلال را از دست داد!
  • تیم منتخب فصل فوتبال زنان ایران را بشناسید
  • غرورانگیز‌ ترین برد پرسپولیس با برانکو