Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@19:29:46 GMT

درآمد ده میلیونی کمیته انضباطی از بازار سیاه!

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۰۲۷۷۶

درآمد ده میلیونی کمیته انضباطی از بازار سیاه!

آرای مربوط به تخلف‌ رخ داده در دیدارهای آلومینیوم اراک و استقلال و هم چنین صنعت مس رفسنجان و فولاد خوزستان اعلام شد.

به گزارش"ورزش سه"، و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، آرای جدید مربوط به هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال کشور از سوی کمیته انضباطی به شرح زیر اعلام شد:

 

- در دیدار آلومینیوم اراک و استقلال تهران به دلیل نقض اصول کلی رفتار (حضور تماشاگران در جریان بازی منتهی به میزبان –نقض پروتکل بهداشتی) برابر با ماده 51 و 117 آیین نامه انضباطی به پرداخت مبلغ پنجاه میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

- در دیدار صنعت مس رفسنجان و فولاد خوزستان، تیم مس به دلیل بدرفتاری مقابل مربی حریف از سوی یکی از اعضای منتسب به باشگاه برابر با ماده 54 آیین نامه انضباطی به پرداخت مبلغ پنجاه میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. ضمن اینکه حسین کعبی مربی فولاد خوزستان با بدرفتاری مقابل مقام غیررسمی باید برابر با ماده 54 آیین نامه انضباطی سی میلیون ریال بابت محکومیت خود بپردازد.

 

آرای فوق قطعی است.

کمیته انضباطی فولاد خوزستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمیته انضباطی فولاد خوزستان فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۲۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون فوتبال، آرای صادره به شرح زیر است:   در پی شکایت حمید طاهری فرد از باشگاه خیبر خرم آباد، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۴۳ میلیون و ۸۷۲ هزار و ۵۰۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.   در پرونده شکایت عبدالله رودپارکی از باشگاه اترک بجنورد، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۳۸ میلیون و ۱۵۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.   با توجه به شکایت حسین اینانلو از باشگاه ذوب آهن، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۹۶۸ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۳۶ میلیون و ۹۲۹ هزار و ۲۰۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان یک میلیارد و ۳۳۲ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.   در پی شکایت حسین پورگلشاهی از باشگاه سپیدرود رشت، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۳۵ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۳۹ میلیون و ۴۸۵ هزار و ۲۵۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۲۴۰ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.   در پرونده شکایت حافظ یعقوبی از باشگاه چوکا تالش، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۳۳ میلیون و ۵۲۵ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

دیگر خبرها

  • آرای جدید کمیته انضباطی؛ مهدی هاشمی نسب نقره داغ شد
  • اعلام آرای انضباطی ۳ تیم لیگ برتری فوتبال
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • تایید جریمه ۲۰ میلیونی دابو به‌خاطر بدرفتاری
  • تایید جریمه 20 میلیونی دابو به خاطر بدرفتاری
  • آرای کمیته استیناف درباره سپاهان و پرسپولیس
  • رفع بخشی از ایرادات شورای نگهبان به لایحه‌تجارت
  • موافقت مجلس با رفع بخشی از ایرادات لایحه تجارت
  • اعلام آرای کمیته استیناف فدراسیون فوتبال
  • پوریا سرآبادانی گربه سیاه فولاد خوزستان