Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رضا کرمانشاهی به مدت 20 روز از کلیه فعالیت های فوتبالی محروم شد
به گزارش آریا، مستنداً به مواد ٦٥ آیین نامه اخلاق و بند الف ماده ٧٣ مقررات انضباطی با توجه به گزارش واصله مبنی بر رفتارهای غیرحرفه ای داوری، رضا کرمانشاهی (داور دیدار ملوان بندرانزلی و بادران)، نظر به اینکه تمام اشخاص تابع اساسنامه فدراسیون فوتبال و مقررات آیین نامه اخلاق متعهد و مکلف هستند که از ارتکاب هرگونه رفتاری که به سلامت مسابقات لطمه وارد می‌کند خودداری نمایند، لذا رضا کرمانشاهی از کلیه فعالیتهای فوتبالی به مدت بیست روز محروم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلسه رسیدگی به تخلف وی متعاقبا اعلام می‌شود.
در جریان هفته پایانی رقابت های لیگ آزادگان و پیروزی 1 بر 0 بادران مقابل ملوان، تک گل بادرانی ها از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید، یک پنالتی که جنجال های زیادی به همراه داشت. پس از بازی رضا کرمانشاهی با تماشای فیلم بازی متوجه شد فریب شبیه سازی بازیکن بادران را خورده و بابت اعلام این پنالتی عذرخواهی کرد با این وجود دو شب بعد، در جریان یک برنامه تلویزیونی خبری به صورت غیر رسمی منتشر شد مبنی بر اینکه رضا کرمانشاهی در هفته های پایانی لیگ برتر سوت نمی زند و به دلیل اتفاقات بازی بادران و ملوان محروم شده است.
همه چیز آرام بود تا اینکه روز گذشته خداداد افشاریان در مصاحبه ای عجیب این موضوع را تکذیب کرده و مدعی شده کرمانشاهی محروم نشده و به مرخصی اجباری رفته است! او در این باره گفت:
 با توجه به اینکه هفته آخر برای سه تیم بسیار مهم بود، وظیفه داشتیم باتجربه ترین داوران خود را انتخاب کنیم. آقای کرمانشاهی در این فصل قضاوت های خوبی انجام داده است و او را برای بازی حساس بادران انتخاب کردیم. از زاویه ای که ما دیدیم، اصلا پنالتی نبود اما از زاویه ای که آقای کرمانشاهی صحنه را دید، تشخیص به پنالتی داد. البته بزرگنمایی مهاجم بادران نیز به این مهم کمک کرد که ایشان اشتباه کند. می دانید که هر بازی ناظر دارد و ما هم با توجه به آن نمره نسبت به رفتاری که با داور خواهیم داشت عمل می کنیم. و چون آقای کرمانشاهی از ناظر داوری مسابقه نمره کم گرفته است، سه چهار هفته ایشان را نداریم و به استراحت اجباری می رود. این خبرها درخصوص محرومیت ایشان صحت ندارد و عدم قضاوت آقای کرمانشاهی در هفته های آینده بخاطر برخوردهای درون سازمانی بوده است.
این صحبت های عجیب خداداد افشاریان باعث شد یک اتفاق نادر از سوی کمیته اخلاق رخ بدهد؛ علنی کردن محرومیت داور لیگ برتری! تاکنون سابقه نداشته کمیته اخلاق یا کمیته انضباطی محرومیت داور لیگ برتری را علنی کنند (قضیه محسن قهرمانی فرق می کرد چرا که پرونده او جنبه کیفری و قضایی داشت و از فوتبال خارج شده بود) اما کمیته اخلاق امروز برای دفاع از حکم خود در راستای مصاحبه عجیب و غریب خداداد افشاریان (مشخص نیست چه چیزی را تکذیب کرده است) مجبور شد حکم محرومیت رضا کرمانشاهی را علنی کند. گویا کمیته اخلاق خیلی بی سر و صدا این حکم محرومیت را به فدراسیون ابلاغ کرده بود اما تکذیب عجیب افشاریان باعث شد برای اولین بار حکم علیه یک داور علنی شود.
خداداد افشاریان، سرپرست کمیته داوران فدراسیون فوتبال درخصوص محرومیت رضا کرمانشاهی گفت: با توجه به اینکه هفته آخر برای سه تیم بسیار مهم بود، وظیفه داشتیم که باتجربه ترین داوران خود را انتخاب کنیم. آقای کرمانشاهی در این فصل قضاوت های خوبی انجام داده است و او را برای بازی حساس بادران انتخاب کردیم. از زاویه ای که ما دیدیم، اصلا پنالتی نبود اما از زاویه ای که آقای کرمانشاهی صحنه را دید، تشخیص به پنالتی داد. البته بزرگنمایی مهاجم بادران نیز به این مهم کمک کرد که ایشان اشتباه کند. می دانید که هر بازی ناظر دارد و ما هم با توجه به آن نمره نسبت به رفتاری که با داور خواهیم داشت عمل می کنیم. و چون آقای کرمانشاهی از ناظر داوری مسابقه نمره کم گرفته است، سه چهار هفته ایشان را نداریم و به استراحت اجباری می رود. این خبرها درخصوص محرومیت ایشان صحت ندارد و عدم قضاوت آقای کرمانشاهی در هفته های آینده بخاطر برخوردهای درون سازی بوده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اشتباه بزرگ رضا کرمانشاهی رضا کرمانشاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۲۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه و تاوان‌های علیرضا دبیر برای کشتی گیران!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی مجموعه‌هایی از جریمه‌ها و تاوان‌ها را برای کشتی گیران دوپینگی، کشتی گیرانی که خسارتی به خانه کشتی وارد کنند و... مطرح کرد. توضیحات جالب دبیر درباره این اقدامش را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • در لیگ برتر داوران صدرنشین جدول امتیازات هستند!
  • چادرملو علیه چهار صحنه داوری نیم فصل دوم
  • رد پای پرسپولیس در شکست پروژه بزرگ فوتبالی عربستان!
  • یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد
  • الهلال (۴) ۲ - ۱ (۵) العین/ شگفتی بزرگ در آسیا با صعود شاگردان کرسپو به فینال+ فیلم
  • دومین شکست بزرگ اطلاعاتی اسرائیل پس از طوفان الاقصی چیست؟
  • محرومیت کارگران از تعطیلات آخر هفته!
  • سوت سرنوشت
  • جریمه و تاوان‌های علیرضا دبیر برای کشتی گیران!
  • دردسر بزرگ استقلال و پرسپولیس در حساس‌ترین بازی