Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@02:39:37 GMT

شبکه ورزش روزی ۲۰ ساعت برنامه المپیک پخش می‌کند

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۰۲۹۴۰

شبکه ورزش روزانه ۲۰ ساعت از آنتن خود را در ایام المپیک به پخش مسابقات اختصاص می دهد که ۱۲ ساعت از آن به پخش زنده مسابقات اختصاص خواهد یافت.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، از مهم‌ترین برنامه‌های در نظر گرفته شده در کنداکتور المپیک شبکه ورزش به ویژه برنامه «دهکده المپیک»، برنامه «کادرفنی»، بسته‌های خبری المپیکی «دست اول»، میان برنامه «گفتگو به المپین‌ها»، میان برنامه معرفی المپین‌های ایران با عنوان «مسافران توکیو»، پخش مستندهای «تاریخچه المپیک» و «به سوی المپیک» و همچنین پخش مسابقات ادوار پیشین المپیک شامل مسابقات «ایرانیان در المپیک» و مسابقات مهم المپیکی می‌توان اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جدول پخش شبکه ورزش سیما در ایام المپیک پخش زنده مسابقات بیش از ۳۰ رشته ورزشی حاضر در المپیک پیش‌بینی شده است تا علاقمندان رشته‌های مختلف ورزشی در کشور موفق به تماشای رشته‌های مورد نظر خود شوند.

ویژه برنامه المپیک شبکه ورزش، با دو استودیو در تهران و توکیو، قرار است با دعوت از مهمانانی از خانواده ورزش و هنر و همچنین استفاده از حضور کارشناسان و گزارشگران تخصصی رشته‌های مختلف ورزشی روی آنتن برود.

پویش «ایران من» که با محوریت حفظ و معرفی سنت و فرهنگ ایرانی در سازمان صداوسیما راه‌اندازی شده است، در جهت حمایت از ورزش ایران و کاروان ورزش ایران در المپیک در روزهای المپیک فعالیت خواهد کرد.

شبکه ورزش سیما با طراحی قالب‌های مختلف تعامل با مخاطبان شبکه، در روزهای المپیک از بستر تلویزیون اینترنتی «تلوبیون» جهت ارتباط مستمر با مخاطبان بهره خواهد برد و ارتباطی دوسویه با مخاطبان خواهد داشت. همچنین در روزهای المپیک با توجه به تعدد مسابقات و هم‌پوشانی زمانی برگزاری این مسابقات،‌ امکان پخش زنده همزمان بسیاری از این مسابقات روی آنتن شبکه ورزش وجود ندارد. بر همین اساس،‌ شبکه ورزش سیما، کانال‌هایی در بستر تلویزیون اینترنتی تلوبیون پیش بینی کرده است تا مسابقاتی که امکان پخش آن‌ها به صورت زنده از آنتن رسانه ملی وجود ندارد، بتواند به صورت اینترنتی و از طریق «تلوبیون» پخش زنده شود.

این شبکه به پخش بهترین مستندهای المپیکی اقدام می‌کند؛ بخش اول این مستندها به «تاریخچه المپیک» و بخش دوم به پخش مهمترین مسابقات و چهره‌های تاریخ المپیک اختصاص یافته است.

پخش مسابقات قهرمانان کشورمان در دوره‌های قبلی مسابقات المپیک،‌ که یکی از مهمترین درخواست‌های مخاطبان شبکه ورزش در روزهای منتهی به المپیک است، هر روز به پخش مسابقات یکی از قهرمانان المپیکی کشورمان می‌پردازد. قهرمانان آسیا، جهان و المپیک در ایام پخش برنامه های المپیکی شبکه ورزش، به مناسبت پخش مسابقات رشته های مختلف ورزشی در استودیوی این شبکه حضور خواهند یافت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شبکه ورزش المپیک ۲۰۲۰ توکیو پخش مسابقات شبکه ورزش پخش زنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۲۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش زنده کشتی آزاد کسب سهمیه المپیک پاریس جمعه ۳۱‌ فروردین از تلویزیون و آنلاین

ساعت پخش زنده رقابت‌های کشتی آزاد کسب سهمیه المپیک پاریس ۲۰۲۴ در قرقیزستان از شبکه ۳ و آنلاین در ادامه آمده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فهرست پخش رقابت‌های کشتی آزاد کسب سهمیه المپیک پاریس ۲۰۲۴ در قرقیزستان امروز _جمعه سی‌ویکم فروردین_ از شبکه‌های تلویزیون و سایت‌های آنلاین به شرح زیر است:

ساعت پخش زنده کشتی جمعه ۳۱ فروردین

کشتی آزاد انتخابی المپیک پاریس ۲۰۲۴ ساعت ۰۸:۳۰؛ پخش زنده از سایت آپارات‌

دایره طلایی (مسابقات کسب سهمیه کشتی آزاد انتخابی المپیک پاریس ۲۰۲۴) ساعت ۰۸:۳۰؛ پخش زنده از شبکه سه

کد خبر 745919

دیگر خبرها

  • پخش زنده کشتی آزاد کسب سهمیه المپیک پاریس جمعه ۳۱‌ فروردین از تلویزیون و آنلاین
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز جمعه ۳۱ فروردین از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • ساعت پخش زنده بازی پیکان و هوادار از تلویزیون + شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و افغانستان‌ در جام فوتسال آسیا از تلویزیون+ شبکه ورزش و آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی سپاهان و ذوب آهن‌ از تلویزیون + شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز چهارشنبه ۲۹‌ فروردین از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • برنامه مسابقات سهمیه المپیک قطر در رشته اهداف پروازی
  • انتقاد اولین مدال‌آور ایران از بی‌توجهی به دوومیدانی بانوان