Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-20@14:51:29 GMT

هدایتگی فکری و سیاسی مردم در نماز جمعه انجام می‌شود

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۰۲۹۶۱

هدایتگی فکری و سیاسی مردم در نماز جمعه انجام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس حجت‌الاسلام محسن ملک‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه شهر فارسان با اشاره به پنج مرداد سالروز، اولین نماز جمعه بعد از پیروزی انقلاب، گفت: پایگاه نماز جمعه، در نظام اسلامی بسیار ارزشمند و پراهمیت است. 

خطیب نماز جمعه فارسان ادامه داد: نماز جمعه هدایتگری فکری، معنوی و سیاسی جامعه را به عهده دارد همچنین در نماز جمعه دین و سیاست عینیت پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این پایگاه باشکوه و اجتماع معنوی سیاسی، باید همه جریانات سیاسی که اصول و مبانی انقلاب و قانون اساسی را قبول دارند حاضر باشند.

ملک‌پور با اشاره به اینکه نماز جمعه جای جناح‌بازی و تَحزُّب نیست، گفت: امام‌جمعه هم جناحی نیست و نباید وابسته به جریانی باشد والا نمی‌تواند اثرگذاری لازم را داشته باشد.

امام جمعه فارسان در ادامه با اشاره به عیدغدیرخم، افزود: زنده نگه‏داشتن این عید نه براى این است که چراغانى، مولودی‌خوانی و مداحى بشود، این‏ها خوب است اما موضوع این نیست.

وی اضافه کرد: بلکه مسئله این است که به ما یاد بدهند که چطور باید تبعیت کنیم، به ما یاد بدهند که غدیر منحصر به آن زمان نیست.

ملک‌پور عنوان کرد: غدیر را با خطبه غدیر می‌شناسیم، خطبه غدیر، یادگار واقعه غدیر است اما متأسفانه مهجور مانده و کمتر به آن اهمیت داده می‌شود و بر همه ما لازم است به هر وسیله که می‌توانیم آن را از غربت درآوریم.

انتهای پیام/68024

منبع: فارس

کلیدواژه: نمازجمعه نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۲۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری راهپیمایی ضدصهیونیستی در قزوین

 راهپیمایی مردم قزوین که از مسجدالنبی (مصلای نماز جمعه) تا میدان آزادی برگزار شد نمازگزاران با شعار الله اکبر خامنه‌ای رهبر، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس و سپاهی قهرمان ارتشی دلاروز تشکر تشکر، ضمن همدردی با مردم غزه، حمایت خود را از نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی اعلام کردند.

مردم دیگر شهر‌های استان هم امروز پس از اقامه نماز جمعه، با راهپیمایی از نیرو‌های مسلح به خاطر پاسخ موشکی به رژیم صهیونیستی قدردانی و تشکر کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • راهپیمایی مردم تهران پس از برگزاری نماز جمعه
  • اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در اقلید
  • اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در مرودشت
  • حضور مردم بخش بند پی شرقی در صف نماز جمعه + تصاویر
  • خطبه نماز جمعه شهرستان‌ها هرمزگان ۳۱ فروردین
  • برگزاری راهپیمایی ضدصهیونیستی در قزوین
  • عمر فتنه های اسرائیل رو به زوال
  • راهپیمایی مردم شهرکرد در حمایت از عملیات وعده صادق
  • خطبه‌های نماز جمعه تهران آغاز شد
  • راهپیمایی مردم قزوین در حمایت از وعده صادق