Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-24@19:11:48 GMT

جلسه رای اعتماد به وزرای رئیسی حاشیه خواهد داشت

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۰۳۰۱۹

به گزارش اسپوتنیک به نقل از برنا، ذبیح الله اعظمی ساردوئی نماینده مردم جیرفت در مجلس ایران گفت: با توجه به اینکه آقای رییسی در ابتدای ورود به میدان انتخابات اعلام کردند که به صورت مستقل به میدان آمده اند و اغلب گروه ها و جناح های سیاسی نیز از ایشان حمایت کرده اند انتظار می رود که گروه ها و جناح های مختلف سیاسی توقع سهم خواهی از کابینه دولت سیزدهم نداشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: مقرر شده است که رییس جمهور منتخب ایران در چهاردهم مرداد ماه در حین برگزاری مراسم تحلیف، کابینه خود را به مجلس تقدیم و معرفی کند و پس از آن نمایندگان فرصت دارند تا رزومه افراد معرفی شده را مورد بررسی قرار دهند. با نهایت دقت نسبت به رای اعتماد به افراد اقدام خواهیم کرد.

نماینده مردم جیرفت در ادامه گفت که بدون شک سه نفر از نمایندگان مجلس در دولت آقای رییسی وزیر خواهند شد، در همه دولت ها در جلسه معرفی وزرای پیشنهادی به مجلس چالش هایی وجود دارد و حاشیه هایی را خواهد داشت، انتظار داریم تا میزان تنش ها در جلسه رای اعتماد در حداقل ممکن باشد.  افرادی که زمزمه حضورشان در کابینه آقای رییسی مطرح می‌شود از بین روسای کمیسیون ها و هیئت رییسه مجلس هستند. انتظار می‌رود رییس جمهور منتخب به راحتی از این گذر عبور کند و بتواند رای اعتماد را برای کابینه خود از نمایندگان اخذ کند.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد رای اعتماد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۳۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 نتانیاهو از برگزاری جلسه کابینه جنگ جلوگیری کرد

کانال ۱۳ رژیم صهیونیستی گزارش داد که نتانیاهو از برگزاری جلسه‌ای راهبردی که کابینه جنگ از قبل برای بررسی اهداف جنگ در غزه مقرر کرده بود، ممانعت کرده است.

به نقل از الجزیره، در همین رابطه نخست وزیر رژیم صهیونیستی، یوآو گالانت وزیر جنگ را به افشای اطلاعات حساس درباره توافق تبادا اسرا متهم کرد.

بر اساس این گزارش، نتانیاهو در جریان نشست اخیر کابینه هشدار داده است که هر کسی اطلاعات در خصوص توافق تبادل ااسرا را فاش کند، اخراج خواهد شد.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت.

این رژیم برای جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • پس لرزه برگزاری جلسه مجلس و دولت در دفتر قالیباف نه صحن مجلس
  • رئیسی: القائات نظام سلطه از نظر ما مردود است
  • حسینی: در حال آماده شدن برای تعامل بیشتر با مجلس آینده هستیم
  • اظهارات معاون رئیسی درباره تعطیلات آخر هفته، بودجه ۱۴۰۳ و لوایح بررسی نشده در مجلس یازدهم
  • بررسی کمبود و گرانی دارو در مجلس/اسامی متاخران جلسه
  • عضو جبهه پایداری: ما هر هفته جلسه داریم و یکی از موضوعات مورد بحث هم ریاست مجلس است
  • مراسم رسمی استقبال از حجت‌الاسلام رییسی در پاکستان
  • اتحادیه اروپا درباره تحریم ایران تشکیل جلسه می‌دهد
  • افزایش تعداد نمایندگان در دستورکار مجلس/اسامی متاخران امروز
  •  نتانیاهو از برگزاری جلسه کابینه جنگ جلوگیری کرد