Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-16@08:32:09 GMT

آیا تخم مرغ گران می‌ شود؟

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۰۳۱۱۳

آیا تخم مرغ گران می‌ شود؟

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، ناصر نبی پور با بیان اینکه قیمت تمام شده تخم مرغ برای مرغداران بیش از ۱۸ هزارتومان است، گفت: به دلیل اینکه بازار کشش ندارد میانگین قیمت هر کیلو تخم مرغ درب مرغداری‌ها ۱۶هزار و۵۰۰ تا ۱۶هزار و۶۰۰ تومان است.

وی ادامه داد: قیمت مصوب هر کیلو تخم مرغ در آذرماه سال ۱۳۹۹، ۱۴هزار تومان بود که حدود یک ماه پیش معاونت امور دام وزارت جهادکشاورزی و معاونت توسعه صنایع تبدیلی و کسب و کارهای کشاورزی با قیمت ۱۷ هزار و۳۰۰ تومان موافقت کردند ولی به دلیل اینکه قرار است دولت عوض شود هنوز  به صورت رسمی اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران در پاسخ به این سوال که وضعیت تامین نهاده‌ها در مرغداری ها به چه صورت است؟ گفت: در ارسال نهاده‌های دولتی تاخیر زیادی وجود دارد؛ به طوری که نهاده‌ای که باید یک هفته تا ۱۰ روز به دست مرغدار برسد بعضا دو تا سه ماه طول می کشد. در این مدت مرغدار مجبور است نهاده‌های مورد نیاز خود را از بازار آزاد خریداری کند.

وی در ادامه تشریح کرد: در حقیقت می‌توان گفت نهاده وجود دارد ولی بارگیری و ارسال آن با تاخیر است. در نهایت مرغدار باید دوبار هزینه کند. یک بار برای دریافت نهاده دولتی در سامانه بازارگاه و دیگری در بازار آزاد.

نبی پور در پایان به افزایش کرایه‌های حمل و نقل نیز اشاره کرد.

پربیننده ترین قیمت جدید گوشت مرغ در بازار (تیر۱۴۰۰) + جدول قیمت جدید زعفران در بازار + جدول قیمت انواع قهوه در بازار (تیر۱۴۰۰) + جدول بررسی احتمال قیمت‌ های نجومی برای مرغ تخم مرغ بیرون از یخچال را نخرید

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: تخم مرغ تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۳۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید یک کاپشن گران قیمت با پوست تمساح توسط استاد کره‌ای (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: با دستور رئیسی تولید پژو پارس ادامه پیدا می‌کند (فیلم) گلوله‌های جنگی چگونه در کارخانه تولید می‌شوند؟ (فیلم) رکورد دنده عقب با خودرو ریماک با سرعت 275 کیلومتر (فیلم)

دیگر خبرها

  • تولید یک کاپشن گران قیمت با پوست تمساح توسط استاد کره‌ای (فیلم)
  • (ویدئو) جاسازی محموله گران‌قیمت مواد مخدر داخل قطعات پنیر
  • پیامک ۴ تومان گران می شود
  • علت افزایش قیمت گوشت مشخص شد
  • چرا قیمت مرغ گران نشد؟
  • رشد قیمت خودروهای داخلی و مونتاژی در بازار؛ کوئیک، شاهین و پژو پارس چقدر گران شد؟ | جدول قیمت ها
  • پیش بینی قیمت دلار ۲۶ فروردین ۱۴۰۳/ جامپ دلار ادامه دارد؟
  • تامین بخش زیادی از نهاده‌ها در سال جاری/ بازار گوشت قرمز به ثبات می‌رسد
  • تامین بخش زیادی از نهاده ها در سال جاری/ نباید افزایش قیمت گوشت صورت گیرد
  • لوازم خانگی گران نشد/ تولیدکننده هنوز کالای جدیدی عرضه نکرده است