Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-18@02:30:07 GMT

آیا تخم مرغ هم گران می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۰۳۲۱۵

آیا تخم مرغ هم گران می‌شود؟

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، ناصر نبی پور با بیان اینکه قیمت تمام شده تخم مرغ برای مرغداران بیش از ۱۸ هزار تومان است، افزود: به دلیل اینکه بازار کشش ندارد میانگین قیمت هر کیلو تخم مرغ در مرغداری‌ها ۱۶ هزار و ۵۰۰ تا ۱۶ هزار و ۶۰۰ تومان است.

وی ادامه داد: قیمت مصوب هر کیلو تخم مرغ در آذرماه سال ۱۳۹۹، ۱۴ هزار تومان بود که حدود یک ماه پیش معاونت امور دام وزارت جهادکشاورزی و معاونت توسعه صنایع تبدیلی و کسب و کارهای کشاورزی با قیمت ۱۷ هزار و۳۰۰ تومان موافقت کردند ولی به دلیل اینکه قرار است دولت عوض شود هنوز  به صورت رسمی اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران در پاسخ به این سئوال که وضعیت تامین نهاده‌ها در مرغداری ها به چه صورت است؟ گفت: در ارسال نهاده‌های دولتی تاخیر زیادی وجود دارد؛ به طوری که نهاده‌ای که باید یک هفته تا ۱۰ روز به دست مرغدار برسد گاهی دو تا سه ماه طول می کشد. در این مدت مرغدار مجبور است نهاده‌های مورد نیاز خود را از بازار آزاد خریداری کند.

وی بیان کرد: در حقیقت می‌توان گفت نهاده وجود دارد ولی بارگیری و ارسال آن با تاخیر است. در نهایت مرغدار باید دوبار هزینه کند. یک بار برای دریافت نهاده دولتی در سامانه بازارگاه و دیگری در بازار آزاد.

نبی پور به افزایش کرایه‌های حمل و نقل نیز اشاره کرد.

کد خبر 616153 برچسب‌ها نهاده های دامی تخم مرغ گرانی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: نهاده های دامی تخم مرغ گرانی نهاده ها تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۳۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت پیامک ۴تومان گران شد!

براساس جداول بودجه کل کشور در سال ۱۴۰۳، قیمت هر پیامک ۴۰ ریال افزایش می‌یابد.

به گزارش رکنا، در جداول بودجه کل کشور در سال ۱۴۰۳ که اخیراً منتشر شده، منابع درآمدی بودجه از محل فناوری اطلاعات و ارتباطات مشخص شده است. براین‌اساس، درآمد حاصل از مالکیت دولت در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات، شامل حق امتیاز شبکه و جریمه عدم انجام تعهدات، مبلغ ۲۰ هزار میلیارد تومان پیش‌بینی شده است.

درآمد حاصل از حق مالکیت دولت ناشی از مجوز‌های صادرشده از سوی شورای عالی فضای مجازی نیز ۵۰۰ میلیون تومان خواهد بود. از سوی دیگر، حق استفاده از فرکانس رادیویی حدود ۲۲۰ میلیارد تومان درآمد نصیب دولت می‌کند و درآمد حاصل از شماره‌گذاری مخابراتی یا نامبرینگ نیز ۱۰۰ میلیارد تومان محاسبه شده است.

براساس جداول قانون بودجه، دولت بابت حقوق ورودی واردات گوشی‌های موبایل ساخته‌شده خارجی با قیمت بالای ۶۰۰ دلار، ۲ هزار و ۴۰ میلیارد تومان درآمد خواهد داشت. مورد دیگر درآمد حاصل از افزایش ۴۰ ریالی قیمت هر پیامک است که ۱۰ ریال آن براساس بند (ش) ماده ۷۲ قانون جوانی جمعیت منظور شده و ۸۰۰ میلیارد تومان درآمد ایجاد می‌کند.

براساس این بند، «کاربر بسته‌های ارائه‌دهنده خدمات مخابراتی، علاوه بر قیمت هر پیامک، مبلغ ده (۱۰) ریال از استفاده‌کننده خدمات مذکور دریافت و جزء منابع این قانون قرار گیرد.»

قانون بودجه نشان می‌دهد که دولت درآمد حاصل فروش هولوگرام حامل‌های دیجیتال را ۱۰۰ میلیون تومان و درآمد ناشی از خدمات تجارت الکترونیکی و صدور گواهی الکترونیکی را نیز ۳۰ میلیارد تومان درنظر گرفته است.

دیگر خبرها

  • سکه امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ گران شد یا ارزان ؟
  • پیچ و مهره گران شد، تاثیر افزایش قیمت دلار بر پیچ و مهره
  • باید با گران فروشی در داروخانه‌ها برخورد جدی صورت بگیرد
  • نفت ایران بار دیگر تحریم خواهد شد؟
  • نفت ایران دوباره تحریم می‌شود؟
  • تولید یک کاپشن گران قیمت با پوست تمساح توسط استاد کره‌ای (فیلم)
  • جزئیات مالیات ثروت در ۱۴۰۲/ وصول ۵ میلیارد از خانه های خالی
  • (ویدئو) جاسازی محموله گران‌قیمت مواد مخدر داخل قطعات پنیر
  • قیمت پیامک ۴تومان گران شد!
  • پیامک ۴ تومان گران می شود