Web Analytics Made Easy - Statcounter

معصومه ابتکار در فضای مجازی نوشت:لایحه ای که یکی از ابعاد اقتصادی حقوق مادران در حضانت از فرزندان را تامین می کند، توسط رییس جمهور ‎روحانی به مجلس شورای اسلامی تقدیم شد.

به گزارش برنا؛ معصومه ابتکار،معاون زنان و خانواده رییس جمهور  در کانال تلگرامی خود نوشت:لایحه ای که یکی از ابعاد اقتصادی حقوق مادران در حضانت از فرزندان را تامین می کند، توسط رییس جمهور ‎روحانی به مجلس شورای اسلامی تقدیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این لایحه به «اجازه برداشت ‎مادران از حساب سپرده و خرید سهام فرزندانشان» مربوط می شود.

ماده واحده: مادر می تواند به نام فرزند صغیر خود انواع حساب های بانکی اعم از سپرده های قرص الحسنه و سرمایه گذاری مدت دار باز کند و حق برداشت از این حساب ها تا رسیدن صغیر به سن ۱۸ سال تمام شمسی فقط با مادر است. 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: زنان خانواده حقوق رییس جمهور مجلس شورای اسلامی سهام سرمایه گذاری معصومه ابتکار لایحه حضانت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۳۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارمندان بخوانند؛ رییس سازمان برنامه درباره حقوق ۱۴۰۳ کارمندان چه گفت؟

داوود منظور اظهار داشت: احکامی مانند ضرایب افزایش حقوق از ابتدای سال اجرا شده و با ابلاغ بخش دوم بودجه، به صورت رسمی ثبت خواهد شد.

به گزارش خبرآنلاین، تاکید کرد: احکامی مانند ضرایب افزایش حقوق و سایر احکام در بودجه از ابتدای سال اجرا شده و براساس جداول پرداخت‌ها انجام می‌شود و با ابلاغ بخش دوم، این احکام به صورت رسمی ثبت خواهد شد.

وی با اشاره به نگاه تحولی در بخش دوم بودجه افزود: رویکرد تحولی در بخش دوم بودجه مربوط به توزیع اعتبارات است تا شاهد رضایت مردم باشیم.

دیگر خبرها

  • نطر عجیب معاون رییس جمهوری درباره افزایش حقوق‌ها/منظور چه گفت؟
  • اختصاص بسته‌های غذایی مادران دارای فرزندشيرخوار
  • رییس کمیسیون حقوقی مجلس: ایرادات لایحه حجاب را برطرف کردیم، ببینیم شورای نگهبان چه کار می‌کند/ طرح نور نیروی انتظامی جدا از قانون مجلس است
  • درج نام مادران در کارت‌های ملی فرزندان‌ به کجا رسید؟
  • نجات جان مادران باردار در شرایط نامساعد جوی
  • کارمندان بخوانند؛ رییس سازمان برنامه درباره حقوق ۱۴۰۳ کارمندان چه گفت؟
  • سقف مهربانی در بانک ملی ایران بلند است
  • متقاضیان وام ۳۰۰ میلیونی بخوانند
  • مادر شهیدان انصاری به فرزندانش پیوست
  • تسلیت رییسی در پی درگذشت پدر شهیدان دهنوی