Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/ایلام مدیرکل آموزش و پرورش ایلام با بیان اینکه شیوه‌نامه‌های بهداشتی در برگزاری آزمون‌ نهضت سوادآموزی  به خوبی رعایت شد از مدیریت و مجموعه جهاد دانشگاهی استان ایلام قدردانی کرد.

دکتر "امیر مهردادی" در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس گزارش معاون سوادآموزی اداره کل، این ازمون در سلامت کامل و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد که جای تقدیر از مجموعه جهاددانشگاهی استان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل  آموزش و پرورش استان ایلام  گفت: این آزمون داخلی و برای استخدام آموزشیاران نهضت سوادآموزی در استان با شرکت ۱۴۴ نفر در استان همزمان با سراسر کشور برگزار شد و نتایج هم از طریق مرکز ازمون جهاد دانشگاهی اعلام خواهد شد.

وی با بیان اینکه عملکرد جهاد دانشگاهی ایلام  در برگزاری آزمون‌های مختلف تجربه‌ای ارزنده دارد، گفت: برگزاری منظم، دقیق و استاندارد این آزمون استخدامی نشان دهنده تجربه، توان و تخصص جهاددانشگاهی بوده است که جای قدردانی و تشکر دارد.

به گزارش ایسنا، همچنین امروز دکتر  جهانشاه احمدی معاون نهضت سوادآموزی آموزش و پرورش استان و مدیریت حراست و ارزیابی این اداره کل ضمن بازدید از این حوزه امتحانی در جریان فرایند ازمون قرار گرفتند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه ایلام نهضت سوادآموزی آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۳۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ هزار دانش آموز ایلامی در مرحله‌ اول آزمون سراسری شرکت کردند

به گزارش خبرنگار مهر، علی درویشی ظهر پنجشنبه به اتفاق جمعی از مسئولان این اداره کل از روند برگزاری کنکور در شهرستان‌های بدره و ملکشاهی بازدید کرد و در جریان این بازدید اظهار داشت؛ حدود ۱۵ هزار نفر داوطلب برای پذیرش در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در استان ایلام با هم به رقابت می‌پردازند که از این تعداد آموزش و پرورش استان متولی برگزاری آزمون برای ۵ هزار و ۹۹۰ داوطلب است.

درویشی افزود: نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ در پنج گروه آزمایشی علوم ریاضی، علوم انسانی، علوم تجربی، هنر و زبان‌های خارجی در روزهای پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت ماه برگزار می‌گردد.

وی در ادامه تصریح کرد؛ در شش شهرستان آبدانان، دهلران، چرداول، ملکشاهی، ایوان و بدره و در ۴۸ حوزه امتحانی آموزش و پرورش مجری برگزاری این آزمون است.

رییس دستگاه تعلیم و تربیت استان در پایان خاطر نشان کرد؛ از ۵ هزار و ۹۹۰ نفری که آموزش و پرورش میزبان آنان در مرحله‌ی اول آزمون است ۳ هزار و ۷۲۵ نفر دختر و ۲ هزار ۲۶۵ داوطلب پسر هستند.

کد خبر 6088479

دیگر خبرها

  • ۱۵ هزار دانش آموز ایلامی در مرحله‌ اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • رقابت بیش از ۴۵ هزار داوطلب کرمانی در کنکور
  • بیش از ۶۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در ایلام در حال ساخت است
  • تسری امتیازات رتبه‌بندی معلمان به آموزشیاران نهضت سوادآموزی
  • تسری امتیازات قانون نظام رتبه‌بندی معلمان به آموزشیاران و راهنمایان تعلیماتی سازمان نهضت سوادآموزی
  • بیش از ۹۵۰ نفر در دوره‌های مختلف تحصیلی سوادآموزی بوشهر جذب شده‌اند
  • فروش سوالات آزمون‌های نهایی و استخدامی ترفندی برای کلاهبرداری
  • معلمان ایلامی در انتظار اجرای طرح مهرآفرین
  • هزینه ۳ میلیونی مرحله مصاحبه برای استخدام آموزگار!
  • برگزاری نخستین تشکل معلم محور در فارس