Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@01:05:46 GMT

آغاز بازپخش فصل دوم گاندو در آخرین روزهای دولت

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۰۳۳۸۲

آغاز بازپخش فصل دوم گاندو در آخرین روزهای دولت

 

به گزارش تابناک به نقل از همشهری آنلاین ، فصل دوم «گاندو» که پس از موفقیت خیره‌کننده فصل اول تولید شده بود، نوروز امسال روی آنتن شبکه سه رفت و قرار بود پخش آن پس از تعطیلی‌های سال نو هم ادامه یابد اما در کمال شگفتی روی تصاویر قسمت ۱۳ عبارت «قسمت آخر» نقش بست و خیلی زود به پایان راه رسید.

در همان دو هفته هم البته تاخیر در نمایش «گاندو» به ماجرایی تکراری تبدیل شده بود و به نظر می‌رسید «مشکل فنی» پوشش و توجیه تلویزیون برای فشارهای خارج از سازمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نهایت هم کار به جایی رسید که فصل دوم حتی به نیمه نرسیده از جدول پخش بیرون رفت و اعلام شد شاید پخش سریال پس از انتخابات ریاست جمهوری ادامه یابد.

انتخابات سیزدهم با پیروزی حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی به پایان رسید و از آنجا که تهیه‌کننده «گاندو» در اردوگاه نامزد پیروز حضور داشت، گمانه‌زنی‌ها درباره عاقبت به خیر شدن سریال او بالا گرفت. در این میان، جنگ و جدل میان هواداران و منتقدان «گاندو» در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی ادامه داشت و البته اوضاع به سود دوستداران سریال در جریان بود.

چند روز پیش خبری از تهیه‌کننده «گاندو ۲» رسانه‌ای شد مبنی بر اینکه قرار است سریال در آینده نزدیک دوباره در جدول پخش قرار بگیرد. پس از آنکه آخرین قسمت «کلبه‌ای در مه» با عبارت «پایان فصل اول» روز عید قربان روی آنتن شبکه سه رفت، ناگهان نوبت به «گاندو» رسید و قسمت اول حوالی ساعت ۲۰:۴۵ روز پنجشنبه ۳۱ تیرماه به نمایش درآمد.

همزمان با پخش «گاندو ۲» زیرنویس شبکه سه این مژده را به دوستداران سریال داد که پس از پایان ۱۳ قسمت تکراری، ۲۷ قسمت تازه و باقیمانده فصل دوم هم روی آنتن می‌رود و پرونده «گاندو ۲» در ۴۰ قسمت بسته می‌شود. حدود دو هفته تا پایان دولت دوازدهم مانده و طبعا ۲۷ قسمت «گاندو ۲» در شرایطی به نمایش درمی‌آید که دولت سیزدهم آغاز به کار کرده و زمام امور مملکت را دست گرفته است.

داریوش فرهنگ، وحید رهبانی، خسرو شهراز، مجید نوروزی، پندار اکبری، شهرام قائدی، حسن میرباقری،‌ محمد مختاری، شهرزاد کمال‌زاده، امیریل ارجمند، سارا منجزی، سوگل طهماسبی، بهمن دان،‌ شاهد احمدلو، حسن اسدی، پیام دهکردی، جواد طاهری، روح‌الله مهرابی، بیاینا محمودی، نسرین نکیسا، حسین پارسایی و… در «گاندو ۲» ایفای نقش کرده‌اند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: بحران آب طالبان موج پنجم کرونا بحران آب خوزستان اعتراضات 1400 خوزستان سریال گاندو ۲ گاندو پخش سریال بحران آب طالبان موج پنجم کرونا بحران آب خوزستان اعتراضات 1400 خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۳۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، برنامه «بیا وسط» در هفدهمین قسمت خود به موضوع بررسی شغل همسر و رابطه آن با کیفیت زندگی مشترک می‌پردازد.

این برنامه تولید گروه خانواده شبکه دو که شامل محتوای آموزشی در حوزه ازدواج است، و مخاطب اصلی آن جوانان در شرف ازدواج و خانواده‌های آنان هستند؛ و هفدهمین قسمت آن به کارگردانی و تهیه کنندگی سید یزدان ملک آبادی پنجشنبه ۶ اردیبهشت ساعت ۱۹ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

دیگر خبرها

  • پایان‌ راز آلود قسمت ۱۰ سریال شوگون؛ فصل دوم حماسه پرطرفدار ژاپنی در راه است؟
  • بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط»
  • سریال کره‌ای Hide؛ جاذبۀ معماهای تمام‌نشدنی
  • سریال ادامه‌دار VAR؛ قسمت بیست‌وسوم
  • دانلود سریال افعی تهران قسمت ۸ هشتم کامل
  • رونمایی از نماهنگ جدید خواننده سلام فرمانده
  • جزییاتی از تازه‌ترین پروژه ابوذر روحی/ این یک نماهنگ متفاوت است
  • شوخی همسفران «نون خ» با مسعود فراستی +فیلم
  • سریال سرزمین مادری متوقف شد
  • عضو گروه نجات که بازیگر «نون.خ» شد/ کولبری در قسمت های بعدی سریال