Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- در روزهای گذشته جمعی از طلاب سوسنگردی با هدف میانجگری و کنترل تجمعات در صف اول مردم معترض حاضر شده و از بروز تنش و درگیری جلوگیری کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز‌، در هفته‌های اخیر تجمعات اعتراضی در برخی شهرهای خوزستان نسبت به مشکلات ‌تنش‌آبی برپا شد؛ اما در حاشیه این تجمعات متاسفانه شاهد بروز اعتراضات خشونت‌آمیزی از ناحیه آشوب‌طلبان بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در روزهای گذشته مطلع شدیم، جمعی از طلاب سوسنگردی با هدف میانجگری و کنترل این تجمعات در صف اول مردم معترض حاضر شده و از بروز تنش و درگیری جلوگیری کردند؛ اقدامی که گفته می‌شود نتیجه داده و طبق بررسی‌ها در شهر سوسنگرد شاهد حادثه تلخی نبودیم.

خبرنگار تسنیم به این شهر رفته و ضمن گفت‌وگو با حجت‌الاسلام چلداوی معاون حوزه علمیه امام جعفر صادق‌(ع) ‌با وی درباره این اقدام و وضعیت مطالبات مردم معترض سوسنگرد صحبت کرده است.

 

 

انتهای پیام/331/ ز

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۳۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از حضور در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان تا توزیع بسته‌های معیشتی در اصفهان

مسئول هیئت رزمندگان استان اصفهان گفت: هیئت رزمندگان اصفهان از همان روزهای ابتدایی این حادثه با اعزام تیم‌های مهندسی برای حل مشکلات آب‌گرفتگی و همچنین پشتیبانی امکانات در سیستان و بلوچستان حاضر شد و پس از آن نیز اقدام به توزیع ۵۰ بسته معیشتی کرد.

محمد نادرالاصلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به وقوع سیل در سیستان و بلوچستان اظهار کرد: هیئت رزمندگان اصفهان از همان روزهای ابتدایی این حادثه با اعزام تیم‌های مهندسی برای حل مشکلات آب‌گرفتگی و همچنین پشتیبانی امکانات در میدان حاضر شد و حدود ۲۰ تن از اقلام شامل آب معدنی، سیب‌زمینی، پتو، اقلام خوراکی و… را از بیستم تا بیست‌وپنجم به مناطق سیل‌زده ارسال کرد و با حضور در منطقه دشتیاری به یاری مردم رفت.

وی با اشاره با توزیع بسته‌های معیشتی در اصفهان نیز افزود: با بازگشت از منطقه و به جهت ضرورتی که در ایام ماه مبارک رمضان وجود دارد ۵۰ بسته معیشتی به ارزش ریالی حدود ۵ میلیون تومان آماده شده و در تاریخ بیست‌وهفتم اسفند توزیع شد.

مسئول هیئت رزمندگان استان اصفهان در خصوص شیوه تأمین هزینه‌های این کمک‌ها تصریح کرد: مجموعه هیئت رزمندگان مجموعه مردمی است که هزینه‌ها توسط مردم تقبل می‌شود و بر همین اساس مردم فریدن اقدام به توزیع سیب‌زمینی‌های مازاد خود، خیران اقدام به خرید آب معدنی و مساجد تهیه پتو کردند و کمک‌های معیشتی با توجه به نیاز مردم تهیه شد.

نادرالاصلی در پایان خاطرنشان کرد: از آحاد مردم دعوت می‌کنیم حس نوع‌دوستی خود را در آخرین روزهای سال حفظ کنند و ما نیز آمادگی داریم امکانات مردم را در مناطق محروم و یا سیل‌زده توزیع کنیم

کد خبر 737281

دیگر خبرها

  • از حضور در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان تا توزیع بسته‌های معیشتی در اصفهان
  • آیت الله جنتی: امیدواریم با تلاش همه مسئولان شاهد پیشرفت سریعتر کشور باشیم
  • اعلام موضع سازمان نظام پرستاری در واپسین روزهای سال ۱۴۰۲ پیرامون خواسته های جامعه خدوم پرستاری
  • یک سؤال ساده از منتخبان جدید
  • بابایی: وظیفه مسئولان با حضور مردم در انتخابات سنگین‌تر شده است
  • کردستان| گلایه‌های قهرمان وزنه‌برداری آسیا از بی‌توجهی مسئولان/ بعد از کسب مدال کسی سراغم را نگرفت
  • واگذاری زمین برای اجرای طرح نهضت فرزند آوری در شهرستان بستان آباد
  • ◄ ایجاد عمدی ترافیک توسط مسئولان شهری واقعیت دارد؟
  • اطاله پاسخگویی به مردم در ادارات خراسان شمالی باید کاهش یابد
  • نبرد میان عقاب و مار در «جیرفت»/ زمین متعلق به همه ماست