Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-28@22:22:29 GMT

واکنش شکوری به پرونده انضباطی حامد لک

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۰۳۴۳۳

واکنش شکوری به پرونده انضباطی حامد لک

سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: اگر قرار باشد جلسه رسیدگی به پرونده حامد لک، قبل از اتمام تعطیلات کرونایی برگزار شود، غیرقانونی و در تضاد با بخش‌نامه‌ ستاد مقابله با کرونا است.

به گزارش مشرق، ابراهیم شکوری درباره اینکه آیا کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در نامه خود به باشگاه پرسپولیس برای ارائه توضیحات حامد لک نسبت به حاشیه‌ای که در بازی با ماشین‌سازی ایجاد شد، فرصت 48 ساعته را پس از به اتمام رسیدن تعطیلات کرونایی در نظر گرفته یا این فرصت امروز به اتمام می‌رسد، اظهار داشت: طبق نظر مقامات بالادستی، ستاد کرونا و مسئولان ارشد کشور در حال حاضر تهران و برخی شهرهای دیگر تعطیل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واحدهای حقوقی، اداری، ورزشی،دبیرخانه و سایر بخش‌های باشگاه پرسپولیس هم به دلیل اینکه حضور در ساختمان باشگاه را غیرقانونی اعلام کردند، تعطیل است و کسی در باشگاه برای دریافت این نامه حضور نداشت.

وی افزود: فکر می‌کنم کمیته انضباطی هم برای این فرصت 48 ساعته زمان کاری را در نظر گرفته و ان‌شاءالله روز دوشنبه هفته آینده که اولین روز کاری پس از اتمام تعطیلات کرونایی است، دفاعیه لازم را می‌فرستیم. البته تصور می‌کنم کمیته انضباطی و سایر نهادهایی که به این موضوع ورود کرده‌ و مشغول بررسی هستند، بد نیست برخی پرونده‌هایی که یک سال یا یکی دو ماه از آن گذشته مثل حمله به اتوبوس پرسپولیس در اصفهان، درگیری بازیکنان یک تیم در فرودگاه، توهین به عیسی آل کثیر در رختکن را هم بررسی کنند زیرا در این صورت تمام مشکلات حل می‌شود و مشکلی در فوتبال وجود ندارد.

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس درباره شکایت از توپ‌جمع کن‌بازی با ماشین سازی، گفت: برای مردم عزیز تبریز و تمام هم‌میهنان خود احترام قائل هستیم. من هم آذری‌زبان هستم ولی اینکه یک نفر طرفدار رقیب هفته بعدی  ما است و در صفحه مجازی اش هم مشخص است که با پرچم کشور دیگری خود را معرفی کرده به ورزشگاه آمده و پشت دروازه با ادبیاتی بد توهین ‌می‌کند هم نیاز به رسیدگی دارد. باید مشخص شود چگونه وی وارد ورزشگاه شده و صلاحیتش برای حضور در ورزشگاه تایید شده است؟ این مسائل برای ما جای سوال دارد و در دفاعیه‌ای که برای کمیته انضباطی می‌فرستیم، می خواهیم این فرد و برخی اشخاص که صلاحیت چنین توپ‌جمع‌کنی را تایید کرده پاسخگو باشند. 

شکوری ادامه داد: باید معلوم شود فردی که در صفحه شخصی‌اش علیه کشورمان کار می‌کند، چگونه می تواند توپ‌جمع کن یک ورزشگاه شود و به راحتی به دروازه‌بان تیم ما توهین کند. برای تمام‌ترک زبان‌ها احترام قائل هستیم زیرا خودم هم جزئی از آنها هستم اما شاید خود مردم این خطه هم رفتار توپ جمع کن و البته اتفاقاتی که در بیرون زمین رقم می‌خورد را قبول نداشته باشند. 

وی افزود: باز هم تاکید می کنم درخواست می‌کنیم همانگونه که کمیته انضباطی پس از دیدار تیم ما با ماشین‌سازی در شرایط تعطیلی رسمی و کرونایی به این سرعت وارد عمل شده و چنین نامه ای را به باشگاه پرسپولیس ارسال کرده، به سایر پرونده‌هایی که از آنها نام بردم هم برای برقراری عدالت رسیدگی کند.قطعا حساسیت و شدت برخی پرونده‌ها که با جان انسان ها در تماس بوده خیلی بیشتر از پرونده حامد لک است اما ما و مردم پاسخ مناسبی نسبت به آنها نگرفته‌ایم. قطعا اگر براساس زمانبندی‌به پرونده‌ها رسیدگی کنند، زمان لازم برای رسیدگی به پرونده لک وجود دارد. 

معاون باشگاه پرسپولیس درباره احتمال برگزاری جلسه کمیته انضباطی برای رسیدگی به پرونده حامد لک قبل از بازی با تراکتور گفت: بار دیگر به نظر مقامات عالی رتبه کشوری و ستاد کرونا استناد می‌کنم. پرسپولیس یک باشگاه دولتی است و طبق این دستورالعمل کلیه شرکت‌ه و به خصوص دولتیها  از چهارشنبه تا یکشنبه تعطیل هستند. قطعا دوستان‌مان در کمیته انضباطی و فدراسیون فوتبال هم این موضوع را لحاظ کرده اند که با توجه به این تعطیلی، برای دسترسی به نامه و ارسال دفاعیه نیاز است اسناد و مستندات تهیه نفرات متعددی جمع آوری شود.

شکوری افزود: باید واحدهای مختلف باشگاه روی این موضوع کار کنند و دفاعیه خوبی ارسال شود و اگر قرار باشد جلسه ای قبل از اتمام تعطیلات کرونایی برگزار شود، غیرقانونی و در تضاد با بخش‌نامه‌ ستاد مقابله با کرونا است. سعی داریم در روز دوشنبه دفاعیه خوبی را ارسال کنیم. ضمن اینکه برداشت اشتباهی از صحبت‌های قبلی من شده است. هیج وقت نگفتم روی فیلم منتشر شده از لک صداگذاری شده است بلکه گفتم با توجه به نرم‌افزارهای پیشرفته‌ای که وجود دارد، ممکن است این اتفاق هم افتاده باشد و به همین دلیل نیاز به بررسی بیشتر توسط یک تیم متخصص دارد.  

وی درباره آخرین شرایط تیم پرسپولیس بعد از بازی با ماشین‌سازی گفت: اکنون تیم ما شرایط خوبی دارد اما این برد را کاملا فراموش کرده‌ایم زیرا می‌دانیم باید تمام 90 دقیقه‌هایی که با برد پرسپولیس تمام می‌شود، به خاطرات بسپاریم و فکر دیدار بعدی باشیم. اکنون هم تمام تمرکز ما باید روی دیدار با تراکتور و سپس بازی با پیکان باشد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان المپیک توکیو ابراهیم شکوری حامد لک کمیته انضباطی پرسپولیس تعطیلات کرونایی باشگاه پرسپولیس کمیته انضباطی ماشین سازی پرونده ها توپ جمع حامد لک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۳۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابهام در واگذاری پرسپولیس؛ سازمان بورس به بانک ملت نامه زد + عکس

سازمان بورس به بانک ملت بابت واگذاری پرسپولیس نامه زد

طرفداری | در حالی که در روزهای گذشته، بحث واگذاری 1 درصد از سهام باشگاه پرسپولیس به بانک ملت مطرح شده بود، اما نامه‌ای از سوی سازمان بورس به این بانک، ابهامات جدیدی را در این زمینه ایجاد کرده است.

در این نامه، سازمان بورس از بانک ملت خواسته است تا در خصوص دلایل و انگیزه‌های خود برای خرید سهام باشگاه پرسپولیس توضیحاتی ارائه دهد.

این در حالی است که پیش از این، مدیر مالی بانک ملت در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که این بانک از خرید پرسپولیس استقبال نمی‌کند و مصوبه‌ای برای این موضوع وجود ندارد.

تناقضات موجود در اظهارات مسئولان بانک ملت و همچنین عدم پاسخگویی شفاف آنها، ابهامات زیادی را در خصوص این واگذاری ایجاد کرده است.

از سوی دیگر، یکی از معضلات بزرگ پرسپولیس و استقلال برای اخذ مجوز حرفه‌ای از کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)، عدم مالکیت مشترک است.

در همین راستا، دو باشگاه تا 20 فروردین فرصت دارند تا تکلیف مالکیت خود را مشخص کنند.

با توجه به ابهامات موجود در خصوص واگذاری پرسپولیس به بانک ملت، مشخص نیست که آیا این اتفاق تا پیش از 20 فروردین رخ خواهد داد یا خیر. هنوز مسئولان وزارت اقتصاد و ورزش و جوانان به این شایعات واکنشی نشان نداده‌اند.

 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • جنگ مجازی سپاهان و تراکتور!/ حواس کمیته های انضباطی و اخلاق کجاست؟
  • حواشی یک سکانس سانسور نشده؛ ملاقات شرعی با طعم سیاست و نفرت!
  • علی دایی را محروم کردم، شیشه ماشینم را شکستند!
  • واکنش معاون حقوقی استقلال به بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی
  • درخواست استیناف بارسا رد شد: محرومیت 2 جلسه‌ای ژاوی
  • بی‌خبری پرسپولیس از نامه بورس به بانک ملت
  • ابهام در واگذاری پرسپولیس؛ سازمان بورس به بانک ملت نامه زد + عکس
  • رضا اسدی از پرسپوليس به AFC شکایت کرد
  • رد شکایت پرسپولیس از مهاجم سرشناس استقلال از سوی کمیته استیناف
  • واکنش تند پدر پیوند کبد به بازنشستگی اجباری دکتر ملک زاده؛ قدر زر زرگر شناسد