Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-03-19@08:16:56 GMT

اعلام آرای انضباطی لیگ دسته دوم

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۰۳۴۵۶

اعلام آرای انضباطی لیگ دسته دوم

آرای انضباطی سه دیدار از لیگ دسته دوم فوتبال کشور اعلام شد.

به گزارش ایلنا، در دیدار نفت امیدیه و نیروی زمینی تهران که در تاریخ یکم تیرماه برگزار شد، احمد گمار بازیکن نیروی زمینی به دلیل بد رفتاری مقابل مقام رسمی مسابقه مطابق با ماده ۵۵ آیین نامه انضباطی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم و پراخت پنجاه میلیون ریال محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امین قدمی مربی نفت امیدیه نیز به دلیل اقدام مشابه و همین ماده قانونی یک جلسه از همراهی تیم محروه شد و به پراخت پنجاه میلیون ریال محکوم شد. ضمن اینکه امید شریفی تدارکات تیم نفت امیدیه به دلیل بدرفتاری مقابل تیم حریف مطابق با ماده ۵۴ به یک جلسه محرومیت و پرداخت سی میلیون ریال محکوم شد. (کلیه آرا قطعی است)

در دیدار دو تیم ایران جوان بوشهر و مس نوین کرمان که بیست و پنجم خردادماه برگزار شد، تیم مس نوین به دلیل سو رفتار تیمی مطابق ماده ۵۸ سی و پنج میلیون ریال جریمه نقدی شد (قطعی است)

ضمن اینکه فرزاد حسین خانی سرمربی مس نوین کرمان به خاطر بد رفتاری مقابل مقام رسمی مسابقه مطابق با ماده ۵۵ آیین نامه انضباطی به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم و پراخت پنجاه میلیون ریال محکوم شد (محرومیت قابل تجدیدنظر و جریمه نقدی قطعی است)

در دیدار سپیدرود رشت و ملی حفاری اهواز که در تاریخ دوازدهم خرداد برگزار شد، تیم ملی حفاری به دلیل سو رفتار تیمی مطابق ماده ۵۸ سی و پنج میلیون ریال جریمه نقدی شد. همچنین عقیل عبدالخانی مربی تیم ملی حفاری به دلیل بد رفتاری مقابل مقام رسمی مسابقه مطابق با ماده ۵۵ آیین نامه انضباطی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم و پراخت پنجاه میلیون ریال محکوم شد. (کلیه آرا قطعی است)

  انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ دسته دوم فرزاد حسین خانی فرزاد حسین خانی لیگ دسته دوم همراهی تیم مطابق با ماده جلسه محرومیت یک جلسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۳۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه استقلال و سرمربی سپاهان

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در تازه‌ترین آرای خود برای باشگاه استقلال و مربیان سپاهان جرایمی را در نظر گرفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای جدید خود را اعلام کرد که به شرح زیر است:

دیدار تیم‌های استقلال و سپاهان اصفهان برگزار شد و از سوی ژوزه مورایس سرمربی تیم سپاهان به دلیل ورود به رختکن با وجود محرومیت، تخلفاتی رخ داد. وی به همین خاطر باید یک میلیارد ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رأی قابل تجدیدنظر است.

محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای ساکت الهامی و مجتبی حسینی

باشگاه استقلال به دلیل فحاشی تماشاگران و پرتاب بطری به سمت تیم حریف باید یک میلیارد و 500 میلیون تومان جریمه نقدی پرداخت کند. این رأی قابل تجدیدنظر است.

پائولو سانتوس مربی تیم سپاهان به دلیل ورود به رختکن با وجود محرومیت باید یک میلیارد ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رأی قابل تجدیدنظر است.

گریلوداکونها مربی تیم سپاهان به دلیل ورود به رختکن با وجود محرومیت باید یک میلیارد ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رأی قابل تجدیدنظر است.

دیدار تیم‌های بانوان کانی کردستان و ملوان بندر انزلی برگزار شد و از سوی فاطمه صادقی مدیر تیم کانی کردستان تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال داور که منجر به اخراجش شد، رخ داد. وی به همین خاطر به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود محکوم شد و باید 100 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. اعظم غلامی از منتسبین تیم ملوان بندر انزلی هم به دلیل رفتار غیرورزشی به توبیخ کتبی محکوم شد.

تیم ملوان به دلیل داشتن شش بازیکن اخطاری و اعتراض عوامل داوری باید 100 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

همچنین تیم کانی کردستان به دلیل داشتن شش بازیکن اخطاری و اعتراض عوامل داوری باید 100 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حکم عجیب کمیته انضباطی در مورد دربی؛ محرومیت از حضور در برخی جایگاه ها!
  • اعلام آرای انضباطی خاطیان دربی | استقلال و پرسپولیس نقره داغ شدند
  • اعلام آرای انضباطی داربی ۱۰۳؛ استقلال و پرسپولیس نقره‌داغ شدند
  • چهار جایگاه آزادی برای دربی سال بعد بسته شد!
  • استقلال و پرسپولیس نقره داغ شدند/ ۴ سکو در دربی خالی شد
  • اعلام آرا انضباطی خاطیان داربی
  • ابلاغیه کمیته انضباطی برای سرخابی‌ها/ سایپا محکوم شد
  • استقلال و مورایس جریمه شدند
  • جریمه استقلال و سرمربی سپاهان
  • آرای جدید کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال