Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-16@16:06:45 GMT

رژه کاروان ایران در افتتاحیه المپیک ۲۰۲۰/عکس

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۰۳۴۷۲

رژه کاروان ایران در افتتاحیه المپیک ۲۰۲۰/عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کاروان ورزش ایران در مراسم رژه افتتاحیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو شرکت کرد.

در این مراسم  دانیال شه‌بخش و سید شاهین موسوی (بوکس)، نجمه خدمتی و هانیه رستمیان (تیراندازی)، میرهاشم حسینی و ناهید کیانی (تکواندو)، صمد نیکخواه بهرامی، حامد حدادی، ارسلان کاظمی، محمد جمشیدی، بهنام یخچالی، سعید داورپناه، محمد حسن‌زاده، آرون گرامی‌پور، مایک رستم‌پور، پویان جلال‌پور، نوید رضایی‌فر و سینا واحدی (بسکتبال)، نازنین ملایی (قایقرانی)، نصرالله سجادی (سرپرست کاروان)، افشین فرزام مربی قایقرانی، علیرضا استکی (مربی بوکس)، مهرو کمرانی مربی (تکواندو)، الهام هاشمی (مربی تیراندازی)، جمیل لطف‌الله‌نسبی (مربی تنیس روی میز) حاضر بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صمد نیکخواه بهرامی و هانیه رستمیان دو پرچمدار کاروان ایران بودند.

بیشتر بخوانید: علت غیبت دیاباته مقابل نفت مسجد سلیمان

۲۵۳ ۲۵۱

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: المپیک المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۳۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش مکرون به احتمال لغو افتتاحیه المپیک پاریس

به گزارش تابناک، رئیس جمهور فرانسه با اشاره به تمهیدات این کشور برای برگزاری مراسم افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴ در صورت تشدید مخاطرات امنیتی، لغو برگزاری افتتاحیه این رویداد را رد نکرد.

امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه می‌گوید که اگر مخاطرات و تهدیدهای امنیتی بیش از حد باشد، امکان لغو مراسم افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس در فضای باز، وجود دارد.

 ماکرون با اشاره به اینکه در این رویداد بزرگ نیروهای امنیتی در سطحی بی‌سابقه بسیج خواهند شد، تاکید کرد: با این حال، بسته به تحلیل و ارزیابی ما از شرایط، اگر به این نتیجه برسیم که مخاطراتی وجود دارد، برنامه‌های جایگزینی تدارک دیده‌ایم. در واقع، علاوه بر «پلن بی»، «پلن سی» هم وجود دارد.

مراسم افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس برای نخستین بار قرار است که خارج از فضای بسته و در رود سِن و اطراف آن برگزار شود. انتظار می‌رود حدود ۱۰ هزار ۵۰۰ ورزشکار در قلب فرانسه و در مسیری حدود ۶ کیلومتری، در قلب فرانسه روی رود سِن رژه را روی قایق برگزار کنند.

ماکرون گفته است که سازمان‌دهندگان به منظور محدود کردن مخاطرات امنیتی شاید اقدم به کاهش مسیر رژه ورزشکاران روی رود سن گرفته یا حتی «مراسم را به ورزشگاه استادوفرانس» منتقل کنند.

نگرانی‌های لجستیکی و امنیتی دولت فرانسه را مجبور به کاهش تعداد تماشاگران افتتاحیه المپیک از ۶۰۰ به حدود ۳۰۰ هزار نفر کرد.

همچنین دولت فرانسه تصمیم گرفته است تا حضور رایگان گردشگران در مراسم افتتاحیه به دلیل نگرانی‌های امنیتی، لغو شود. با این تصمیم، حضور رایگان تنها با ارائه دعوتنامه میسر خواهد بود.

بازی‌های المپیک تابستانی امسال از ۲۶ جولای تا ۱۱ آگوست (۵ تا ۲۱ مرداد) در پاریس برگزار می‌شود. سرویس‌های اطلاعاتی فرانسه پیش‌تر با اشاره به حمله تروریستی اخیر به حومه مسکو، از مقامات فرانسه خواسته‌اند تا مراسم پرزرق و برق افتتاحیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس را به دلیل نگرانی‌های عمیق امنیتی، لغو کنند.

دیگر خبرها

  • تیراندازی قهرمانی فدراسیون جهانی؛ رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر صعود کرد
  • هانیه رستمیان رکورد ایران در تپانچه ۲۵ متر را ارتقا داد
  • دختر المپیکی رکورد ایران در تپانچه 25 متر را شکست
  • لغو افتتاحیه المپیک پاریس؟!
  • واکنش مکرون به احتمال لغو افتتاحیه المپیک پاریس
  • ماکرون : امکان لغو مراسم افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس در فضای باز، وجود دارد
  • مکرون احتمال لغو افتتاحیه المپیک پاریس را رد نکرد!
  • احتمال لغو افتتاحیه المپیک پاریس | مکرون: پلن C هم داریم
  • احتمال لغو افتتاحیه المپیک پاریس قوت گرفت
  • احتمال لغو افتتاحیه المپیک پاریس قوت گرفت/ ماکرون: پلن C هم داریم