Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه حل مشکلات به مدیران کارآمد و دلسوز نیاز دارد، گفت: غفلت و بی‌تدبیری مسئولان مشکلات بی‌آبی در خوزستان را تشدید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اراک، با اشاره به مشکلات استان‌های جنوبی به‌ویژه خوزستان اظهار داشت: در حوزه تامین آب در استان‌های جنوب کشور شاهد غفلت بودیم ولی در کنار آن، اصلی‌ترین مشکل در کشور، مسئله بارش‌های کم است چراکه سد کرخه که این روزها باید 6-7 میلیارد مترمکعب آب ذخیره داشته باشد، تنها هفتصد میلیون آب در خود دارد و روزهای اخیر نیز خروجی سد با سرعت بیشتری باز شد که اگر به همین رویه ادامه یابد، تنها تا 50 روز دیگر در این سد آب وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امیدواریم با بارش باران، مشکلات کم‌آبی در کشور کم شود، بنابراین علاوه بر این باید با تلاش تمامی مسئولان و مردم، برای حل‌کردن مشکلات گام برداشت چراکه کم‌آبی مشکلاتی در تامین علوفه دامی هم به‌وجود آورده این درحالی‌است که انتظار داشتیم در شهر داوودآباد 50 هزار راس دام داشته باشیم، ولی الان که با مشکل تامین علوفه مواجهیم، نمی‌توان انتظارات را پاسخ داد.

امام جمعه اراک عنوان کرد: انتقال نفت خام به جاسک مسئله دیگری است که کار بزرگی است و سبب می‌شود بتوان صادرات نفت را راحت‌تر و از دریای عمان انجام داد.

وی خاطرنشان کرد: حل مشکلات کشور نیاز به همت و غیرت مسئولان داردف بنابراین همبستگی ملی و حمایت همه‌جانبه سبب می‌شود بتوان مشکلات را برطرف کرد و نیاز است در این راستا مدیران کارآمد و دلسوز در میدان باشند تا کار پیش برود.

امام جمعه ایلام: باید به حقِ «مطالبه مشروع آب» توسط مردم استان خوزستان توجه جدی کردامام جمعه موقت قزوین: طرح ملی "چشمه نور" مهمترین عامل جلوگیری از مهاجرت نخبگان استامام جمعه همدان: انتظار مردم از دولت آینده تمرکز زدایی٬ توزیع عادلانه بودجه و رشد اقتصادی متوزان در کشور است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به پیام رهبرمعظم انقلاب درباره حج گفت: متاسفانه 2 سالی می‌شود که جهان اسلام از فیض زیارت خانه خدا محروم شده که بخشی از آن به سبب کرونا و بخش دیگری به علت بی‌تدبیری آل‌سعود است. آل‌سعود خبیث حاضر است آن همه جنایت در یمن انجام دهد اما حاضر نیست‌ تدبیری کند تا مسلمانان دیگر کشورها نیز در این مراسم با عظمت شرکت کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به فرارسیدن 5 مردادماه گفت: پنجم مردادماه سالروز اولین نماز‌جمعه کشور است؛ جا دارد یاد و خاطره آیت‌الله طالقانی، شهدای محراب و ائمه‌جمعه شهر اراک را گرامی بداریم که السابقون اقامه نماز باعظمت جمعه در کشور و در طول انقلاب اسلامی هستند. خدا را شاکریم که در طول دوران کرونا توانستیم نماز جمعه را با تمام سختی‌ها برگزار کنیم و نمونه‌ای برای سایر نقاط کشور باشیم به‌طوری که استاندار مرکزی هم چند وقت قبل رسماً اعلام کرد ‌هیچ گزارشی از ابتلای به کرونا در مراسمات مذهبی استان مرکزی اعلام نشده است.

دری نجف‌آبادی اضافه کرد: رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک جهت انجام سریع‌تر واکسیناسیون درخواستی داشت که با این درخواست مصلی بیت‌المقدس را برای این کار در اختیار آن‌ها قرار خواهیم داد تا مقابله با این بیماری با انجام سریع‌تر کار واکسیناسیون با سرعت بیشتری ادامه یابد.‌

انتهای پیام/ ز

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۳۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیازمند تشکیل مجلس قدرتمند و کارآمد هستیم

«امیررضا واعظ آشتیانی» فعال سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: اگر مردم به دنبال احقاق مطالبات خود هستند، باید همچون دوره اول انتخابات، در دور دوم نیز حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی داشته باشند.

وی ادامه داد: با توجه به تحولات بین‌المللی، نیازمند تشکیل مجلسی قدرتمند، کارآمد و کمک حال دولت هستیم؛ بنابراین باید به سمتی حرکت کنیم که انتخابات پیش رو همچون دور اول، با حضور حداکثری برگزار شود.

فعال سیاسی گفت: هر زمان انتخابات در ایران برگزار می‌شود، همه دنیا چشم‌شان به نحوه برگزاری آن است و میزان مشارکت را رصد می‌کنند؛ بنابراین باید در چنین شرایطی حضور حداکثری داشته باشیم.

رأی مردم در انتخابات آمریکا نمایشی است

واعظ آشتیانی افزود: در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا رأی مردم، نمایشی است چراکه این سناتورها هستند که تعیین تکلیف می‌کنند اما در جمهوری اسلامی ایران، این مردم هستند که کاندیدای مورد نظر خود را انتخاب می‌کنند.

فعال سیاسی گفت: انتخابات در جمهوری اسلامی، آزادترین و دموکراتیک‌ترین نوع انتخابات است و امیدواریم مردم با شناخت کاندیداهای اصلح، پای صندوق‌های رأی حاضر شوند تا مجلسی مقتدر تشکیل شود.

وی با اشاره به اولویت‌های مجلس دوازدهم، اظهار کرد: همانطور که مقام معظم رهبری هر ساله به مسائل اقتصادی توجه دارند، مجلس هم باید بهترین قوانین و مقررات اقتصادی را در دستور کار داشته باشد.

فعال سیاسی افزایش تولید داخلی را از اولویت‌های مجلس آینده دانست و تاکید کرد: تولید، شاخصه‌های مختلفی دارد که باید مدنظر مجلس و دولت قرار بگیرد؛ قوانین باید به سمتی حرکت کنند که فضا جهت سرمایه‌گذاری‌ها در داخل و خارج از کشور محیا شود.

واعظ آشتیانی با اشاره به حل و فصل مسائل مناطق آزاد به عنوان یکی از اولویت‌های مجلس آینده افزود: اگر نوع مدیریت و حکمرانی ما درست باشد، می‌تواند کمک حال اقتصاد کشور شود؛ لذا مجلس باید این مسائل را جدی بگیرد.

فعال سیاسی اضافه کرد: مجلس دوازدهم و دولت باید به جای کشمکش‌های سیاسی، به سمتی بروند که حال کشور و اقتصاد کشور بهبود یابد.

کد خبر 6083278 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • هشدار جدی پزشکیان به مسئولان /بترسید از اینکه.../نیاز به گشت ارشاد مدیران نیست، در آمریکا هم می‌دانند ما در اینجا چه می‌کنیم!
  • شکایت معلمان آلمانی از تشدید خشونت‌ها در بین دانش آموزان
  • خانواده نخستین خاستگاه پرورش عزت نفس در افراد است
  • نیازمند تشکیل مجلس قدرتمند و کارآمد هستیم
  • بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه مقصران اصلی کمبود دارو در کشور
  • مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست
  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست
  • سند دار شدن بیش از ۱۰۰ هزار هکتار از رودخانه‌های کشور
  • لزوم توجه ویژه مسوولان مرکزی به خوابگاه دانشجویان متاهل
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود