Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری ملی لبنان،  فرماندهی ارتش این کشور امروز (جمعه) در بیانیه‌ای اعلام کرد که سه مورد نقض حریم هوایی کشور توسط هواپیماهای شناسایی رژیم صهیونیستی با پرواز بر فراز مناطق جنوبی، شمالی و جبیل به ثبت رسیده است.  

در این بیانیه افزوده شده است که چهار مورد دیگر از نقض حریم هوایی لبنان توسط جنگنده‌های دشمن صهیونیستی ثبت شده که طی آن این جنگنده‌ها بر فراز دریای غرب بیروت به سمت شمال تا جبیل به پرواز درآمده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندهی ارتش لبنان اضافه کرد که موضوع تخلفات اخیر رژیم صهیونیستی با هماهنگی نیروهای موقت سازمان ملل مستقر در لبنان در حال پیگیری است.  

در این پیوند شبکه خبری المنار دیروز (پنجشنبه) از نقض حریم هوایی لبنان توسط جنگندهای ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد و افزود: جنگنده‌های ارتش رژیم اسرائیل بر فراز منطقه کسروان به پرواز درآمدند. 

ارتش رژیم صهیونیستی در تخلفی دیگر در ساعت یک و ۱۳ دقیقه بامداد دیروز (پنجشنبه) از شرق بیروت پایتخت لبنان موشک‌هایی را به منطقه القصیر در استان حمص شلیک کرد و به حمله هوایی تازه‌ای به خاک سوریه دست زد.  

لبنان بارها با ارسال نامه و شکایت به سازمان ملل متحد نسبت به تجاوزهای مستمر نیروهای رژیم صهیونیستی به حریم هوایی و نادیده گرفتن قطعنامه ۱۷۰۱ شورای امنیت سازمان ملل متعلق به لبنان از سوی این رژیم، هشدار داده است. 

قطعنامه ۱۷۰۱ شورای امنیت در سال ۲۰۰۶ میلادی با هدف پایان دادن به جنگ ۳۳ روزه رژیم صهیونیستی علیه لبنان صادر شد که بر اساس آن میان لبنان و رژیم صهیونیستی آتش بس و توقف عملیات تجاوزکارانه اعلام می‌شود. 

برچسب‌ها سازمان ملل متحد لبنان آسیای غربی بیروت رژیم صهیونیستی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان ملل متحد لبنان آسیای غربی سازمان ملل متحد لبنان آسیای غربی بیروت رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی نقض حریم هوایی سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۳۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله های موشکی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، منابع صهیونیست از حمله موشکی جدید حزب الله به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی خبر دادند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که شهرک تنوعا در شمال فلسطین اشغالی با موشک ضدزره هدف قرار گرفته است.

همچنین منابع صهیونیست از هدف قرار گرفتن ساختمانی در زرعیت در شمال فلسطین اشغالی با موشک شلیک شده از لبنان خبر دادند.

این منابع بیان کردند که آژیر خطر به صدا درنیامده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی همچنین از شلیک خمپاره از جنوب لبنان به سمت شهرک‌های صهیونیست نشین شمال فلسطین اشغالی نیز خبر دادند.

حزب الله دو ساختمان در آویویم را به شکل مستقیم هدف حمله موشکی قرار داده بود.

این حمله‌های مقاومت اسلامی همزمان با حمله‌های هوایی سنگین رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان انجام شد.

کد خبر 6087663

دیگر خبرها

  • حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • ۱۶۵۰ عملیات حزب‌الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی طی ۲۰۰ روز
  • حمله های موشکی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی+فیلم
  • حمله های موشکی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی
  • پیام حزب‌الله به تل‌آویو با سرنگونی ۵ پهپاد رژیم صهیونیستی
  • پیام‌های حزب‌الله به تل‌آویو با سرنگونی ۵ پهپاد رژیم صهیونیستی
  • مقاومت منطقه معادلات جدیدی را به صهیونیست‌ها تحمیل کرده است
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی در عمق خاک لبنان
  • حملات هوایی شدید اسرائیل به جنوب لبنان
  • حزب الله یک پایگاه دیگر ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد