Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@20:34:11 GMT

امامعلی: داوران کم‌تجربه را برای ما تست می‌کنند

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۰۳۶۶۸

امامعلی: داوران کم‌تجربه را برای ما تست می‌کنند

مهاجم مس رفسنجان نسبت به داوری دیدار این تیم برابر صنعت نفت معترض است

به گزارش "ورزش سه"، فراز امامعلی با اشاره به تساوی مس رفسنجان مقابل صنعت نفت اظهار کرد: روز گذشته بازی خیلی خوبی انجام دادیم و در یک گرمای خیلی شدید در آبادان توانستیم تا دقیقه ۸۸ یک بر صفر جلو باشیم ولی متاسفانه سه امتیاز را با یک امتیاز عوض کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایش خیلی خوبی در این دیدار داشتیم و امیدوار بودم بتوانیم ببریم. تلاش کادرفنی و بچه‌ها این بود که سه امتیاز را بگیریم. بازی سختی از نظر آب و هوایی و شرایطی که داشتیم بود ای‌کاش می‌بردیم ولی تساوی در گرما شدید آبادان هم نتیجه بدی نیست.

 

مهاجم مس رفسنجان که بعد از مدت‌ها طلسم را شکست و پایش به گلزنی باز شد، در این باره اظهار کرد: در نیم‌فصل دوم در اکثر بازی‌ها تیم شرایطی داشت که باید در پست دفاع چپ بازی و به مس کمک می کردم و از دروازه حریف دور بودم و شرایط گلزنی برایم فراهم نبود ولی دو بازی است که به خط جلو رفتم. 

 

او یادآور شد: خدا را شکر که توانستم گل بزنم و به تیمم کمک کنم. واقعا برایم فرق ندارد کجا زمین بازی کنم و من فقط وظیفه‌ام را انجام می‌دهم. هر پستی آقای ربیعی صلاح بداند بازی می کنم و امیدوارم در بازی های باقی مانده هم تاثیر گذار باشم.

 

امامعلی که در حال حاضر ۶ گله است، در پاسخ به این سوال که فکر می‌کند در دو  بازی آینده گلزنی کند یا خیر، گفت: تمام تلاشم را می‌کنم و هرچه خدا بخواهد اتفاق می‌افتد. گلی هم که در بازی با صنعت زدم یک حرکت کاملا تیمی بود و حسن جعفری یک سانتر زیبا کرد و روی این گل تاکتیکی تیم ما کار کرده بود و تلاش بچه‌ها بود که گل زدیم.

 

مهاجم مس در مورد ۱۰ نفره شدنشان در اواخر بازی گفت: فکر می کنم داور مسابقه کم‌تجربگی کرد؛ هم در کارت دوم جعفری و هم یکسری صحنه های دیگر. یک صحنه هم توپ به  دست بازیکن حریف خورد که داور باید صد در صد پنالتی می‌گرفت ولی این کار را نکرد. فکر می کنم بازی قبلی هم چنین شرایطی داشتیم؛ مثل اینکه داوران کم‌تجربه باید در بازی‌های ما تست شوند و داور یک‌سری سوت‌ها می زد که به ما فشار وارد می شد.

 

امامعلی در مورد دیدار با پدیده در هفته آینده عنوان کرد: پدیده تیم خیلی خوبی است؛ به نظرم بازی سختی داریم و اینگونه نیست که بازی ما راحت باشد. فقط به ۳ امتیاز فکر می‌کنیم تا شرایط خوبی در پایان فصل داشته باشیم و مس را به رتبه خوبی برسانیم.

فراز امامعلی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فراز امامعلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۳۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت و گوی جنجالی داوران ال‌کلاسیکو با VAR منتشر شد +ویدئو

به گزارش خبرنگار مهر، در دیداری حساس از هفته سی و دوم رقابت‌های لالیگا فصل ۲۰۲۳/۲۴، رئال مادرید با نتیجه ۲-۳ بارسلونا را شکست داد و فاتح ال‌کلاسیکو شد. جدالی که با گل زودهنگام «آندریاس کریستنسن» آغاز شد، در نهایت با گل پیروزی‌بخش جود بلینگام خاتمه یافت.

البته این دیدار خالی از حاشیه نبود و تصمیمات بحث‌برانگیز داور در برخی صحنه‌ها، اعتراض شدید هواداران و کادرفنی بارسلونا را در پی داشت. جنجالی‌ترین اتفاقِ آخرین ال‌کلاسیکوی فصل رخ در اواسط نیمه اول داد. در دقیقه ۲۶ بازی و روی ارسال کرنر بازیکنان بارسلونا، آندری لونین ضربه لامین یامال را در دهانه دروازه برگشت داد؛ صحنه‌ای که بارسایی‌ها قاطعانه اعتقاد دارند دروازه‌بان رئال از داخل دروازه توپ را بیرون کشیده و به قول معروف حق آنها خورده شده است.

فدراسیون فوتبال اسپانیا پس از این اتفاق فایل صوتی مکالمه داوران را منتشر کرد که در آن داوران حاضر در اتاق VAR به دلیل عدم دسترسی به تصویری واضح عبور توپ از خط دروازه را تأیید نمی‌کنند.

داور بازی خطاب به گوندوغان: «منتظر بازبینی صحنه هستیم. شاید گل باشد، بررسی می‌کنیم.»

داور VAR: «بدن لونین جلوی دید را گرفته است! به بررسی صحنه‌ها ادامه می‌دهیم. زاویه ۳۶۰ خوب نیست، این یکی هم خوب نیست، این یکی هم نه، این هم دوباره نه!»

داور بازی: «هیچ عجله‌ای نداریم، این تصمیم خیلی مهم است‌، همه دوربین‌ها را بررسی کنید!»

داور VAR: «با یک ضربه کرنر کار را مجدداً آغاز کن، ما هیچ مدرکی برای گل شدن توپ نداریم! به همین دلیل با یک ضربه کرنر کار را شروع کن. هیچ مدرکی برای ورود توپ به دروازه نیست!»

کد خبر 6086745

دیگر خبرها

  • گفت و گوی جنجالی داوران ال‌کلاسیکو با VAR منتشر شد +ویدئو
  • ده‌روسی: آزمون با دیگر مهاجمان ما متفاوت است
  • داوران بازی‌های لیگ برتر بر چه اساس انتخاب می‌شوند؟
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...
  • شاهد یک رویداد بین‌المللی قابل‌توجهی خواهیم بود
  • آنچلوتی: در بهترین حالت، بارسا مستحق ۱ امتیاز بود
  • ۵بازی جذاب ایرانی ویژه گوشی های همراه
  • امامعلی: الان بگوییم پنالتی بوده یا نبوده چه فایده دارد
  • فتاحی: اشتباهات داوری نبود جایگاه بالاتری داشتیم
  • بازی محتاطانه‌تر تیم‌ها در هفته ۲۴ لیگ برتر/ حضور تیم‌های جنوبی در پایین جدول جای تاسف دارد