Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@03:41:14 GMT

تست کرونای بازیکنان تیم ملی فوتسال منفی شد

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۰۳۷۰۵

تست کرونای بازیکنان تیم ملی فوتسال منفی شد

مدیر تیم ملی فوتسال ایران آخرین شرایط این تیم در تایلند را تشریح کرد.

به گزارش ورزش سه به نقل از مهر، تیم ملی فوتسال ایران در ادامه برنامه‌های آماده‌سازی خود برای شرکت در تورنمنت دوستانه عازم تایلند شده است.

 

ابوالفضل کریمیان مدیر تیم ملی فوتسال گفت: روز پنجشنبه ساعت ۱۳ به وقت محلی به بانکوک رسیدیم و پس از ترک فرودگاه و به محض ورود به هتل محل اقامت، از همه اعضای تیم تست کرونا گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: بر اساس پروتکل‌های در نظر گرفته شده، تا زمان مشخص شدن پاسخ تست‌ها باید در اتاق‌ها می‌ماندیم و امکان تردد در خارج از اتاق‌ها را نداشتیم و حتی وعده‌های غذایی در اتاق سرو شد.

 

مدیر تیم ملی فوتسال از اعلام پاسخ تست‌ها خبر داد و به سایت فدراسیون فوتبال گفت: امروز صبح نتیجه تست همه اعضا منفی و برنامه‌ریزی‌های لازم جهت برگزاری تمرین انجام شد. به این منظور ساعت مورد نظرمان را به مسئولان برگزاری تورنمنت اعلام کردیم و نخستین تمرین ایران از ۱۵ تا ۱۶ (به وقت محلی) در سالن اصلی مسابقات برگزار شد.

 

کریمیان افزود: البته ساعت ۱۱ صبح نیز یک تمرین کششی مختصر از سوی کادر فنی برای بازیکنان به اجرا گذاشته شد. بر اساس اعلام قبلی نخستین بازی ما در این تورنمنت سوم مرداد مقابل تیم لیتوانی از ساعت ۱۳ به وقت محلی برگزار می‌شود.


 

فوتسال تیم ملی فوتسال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فوتسال تیم ملی فوتسال تیم ملی فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۳۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی تمرین بارسلونا را تعطیل کرد

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی بعد از شکست از پی اس جی به بازیکنانش گفته بود بدون تعطیلی و استراحت برای بازی با رئال آماده خواهند شد ولی پس از تمرین ریکاوری دیروز و مشاهده شرایط روحی بازیکنان، در نهایت تصمیم گرفت تمرین امروز را تعطیل کند.

طبق گزارش رسانه های اسپانیایی، امروز فقط پدری و سرخی روبرتو در تمرین بودند و گاوی نیز انفرادی کار کرد. 

باخت به پی اس جی و حذف از لیگ قهرمانان در کنار مصاحبه انتقادی گوندوگان علیه آرائوخو باعث شده تا اوضاع رختکن بارسا در آستانه ال کلاسیکو مساعد نباشد. ژاوی بهترین تصمیم را در تعطیلی تمرین گرفت و به بازیکنان گفت جمعه اولین تمرین جدی برای بازی با رئال را انجام خواهند داد. این آخرین فرصت بارسا برای زنده نگه داشتن شانس قهرمانی لالیگاست. فاصله با کهکشانی ها در فاصله هفت بازی تا پایان فصل هشت امتیاز است.

دیگر خبرها

  • تراکتور ۱۴۰۳ با حضور ویژه زنوزی (عکس)
  • ژاوی تمرین بارسلونا را تعطیل کرد
  • جشن تولد 30 سالگی سیامک نعمتی در تمرین تراکتوری ها (+عکس)
  • جشن تولد 30 سالگی سیامک نعمتی در تمرین تراکتوری‌ها
  • آخرین تمرین ملی پوشان فوتسال پیش از شروع جام ملت‌ها
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به آبادان
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از سفر به آبادان
  • گزارش تمرین پرسپولیس با دو مصدوم
  • آخرین تمرین شاگردان شمسایی پیش از نبرد اول
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ برگزاری تمرین تیم ملی ایران