Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام "حبیب الله شعبانی موثقی" در خطبه‌های نماز جمعه این هفته همدان با بیان اینکه مسؤولان باید به خواسته‌های به حق مردم خوزستان پاسخ دهند، تصریح کرد: بنا بر فرموده مقام معظم رهبری اعتراضات مردم خوزستان وارد است و دولت فعلی و آینده باید اقدامات جدی برای حل مشکلات مردم این استان را به فوریت در دستور کار قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام شعبانی موثقی گفت: در منطقه خوزستان مشکلات بسیاری ایجاد شده که باید برای رفع آنها اقدام جدی شود.

وی با اشاره به اینکه مردم انتظار دارند دولت، رییس جمهوری و وزرا در کنار آنها و در خوزستان حاضر شوند و مشکلات را از نزدیک ببینید، افزود: اگرچه در روزهای پایانی کار دولت فعلی قرار داریم اما این دلیل نمی‌شود که به مسایل و مشکلات موجود کمتر توجه شود.

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه مشکلات استان‌هایی همچون خوزستان و سیستان و بلوچستان مقطعی حل نمی‌شود، افزود: دولت آینده باید با انتخاب استاندارانی توانمند و برنامه محور، عقب افتادگی‌ و مشکلات را به صورت تخصصی و هدفمند بر طرف کنند چرا که با کار مقطعی مشکلات حل نمی‌شود.

وی با این توضیح که سرنوشت کشور را که نمی‌شود با تقدیر اداره کرد بلکه باید تدبیر کرد، اظهار داشت: اگر هوا گرم شد و بارندگی نداشتیم آن وقت مشکل آب استان‌ها چگونه حل خواهد شد؟

حجت الاسلام شعبانی موثقی خاطرنشان کرد: انتظار مردم از دولت آینده تمرکز زدایی، توزیع عادلانه بودجه در سطح کشور و رشد اقتصادی متوزان در همه مناطق است و در این راه برخی از استان‌ها باید بیشتر مورد توجه قرار گیرند.

وی با تقدیر از سخنان رییس جمهوری منتخب مبنی بر انتصاب استاندار ویژه برای برخی از استانها، گفت: مردم عزیز خوزستان نیز باید مراقب برخی سو استفاده ها باشند؛ امروز در کنار اعتراضات به حق مردم برخی به دنبال سو استفاده هستند و ممکن است مطالبات به حق مردم را به حاشیه ببرند پس نباید اجازه دهیم دشمن از وضعیت موجود سو استفاده کند.

امام جمعه همدان در ادامه به شرایط ناشی از همه گیری ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: اگرچه وضعیت استان در بحث کرونا قرمز است اما بر اساس آخرین مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، نماز جمعه با رعایت شیوه‌نامه بهداشتی در هر شرایطی حتی قرمز برگزار می‌شود.

وی با قدردانی از فعالان عرصه مقابله با کرونا اظهار داشت: باید سرعت کار در بخش واکسیناسیون افزایش داده شود، مساله‌ای که رهبر معظم انقلاب نیز به آن اشاره کرده و فرمودند به دلیل بدعهدی خارجی‌ها در فروش واکسن، مشکلاتی بروز کرده که امیدواریم متولیان امر در وزارت بهداشت مسئله را پیگیری کنند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه تولید واکسن کرونا در داخل کشور برای ما یک افتخار محسوب می‌شود، افزود: با این وجود لازم است مسوولان موانع ایجاد شده در مسیر تولید و عرضه واکسیناسیون را برطرف کنند.

وی درباره هفته نماز جمعه نیز گفت: نماز جمعه نماد پیوند دیانت و سیاست است و باید موجب ارتقای فرهنگ و سیاست مردم شود چرا که نماز جمعه  اجتماع سیاسی مسلمانان به شمار می آید.

برچسب‌ها همدان حبیب‌ الله شعبانی خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: همدان حبیب الله شعبانی خوزستان همدان حبیب الله شعبانی خوزستان نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۳۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک‌ها در رسیدگی به مشکلات نیازمندان استان بوشهر مشارکت کنند

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری چهارشنبه شب در نشست با مسؤولان بانکی استان بوشهر با تبریک میلاد کریم اهل بیت علیه‌السلام حضرت امام حسن مجتبی علیه‌السلام جایگاه بانک در نظام اقتصادی جامعه را مهم و تأثیرگذار دانست و اظهار داشت: هر روز بر تأثیرگذاری بانک در نظام اقتصادی جامعه افزون‌تر می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، رشد اقتصاد جامعه را با مشارکت نظام بانکداری دانست و بیان کرد: بانک قلب اقتصاد جامعه معرفی شده و حرکت اقتصادی بانک‌ها در جامعه باید هدفمند و بر اساس نیاز جامعه باشد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با بیان اینکه بانک‌ها در حوزه اقتصاد نقش راهبردی و استراتژیک دارند تصریح کرد: بانک‌ها باید نگاه ویژه‌ای به حوزه دانش‌بنیان و زیست بوم نوآوری داشته باشند.

امام جمعه بوشهر، نقش بانک در توسعه اقتصاد جامعه را مهم دانست و اضافه کرد: اگر در بانک‌ها دانش حکمفرما نباشد دچار بحران می‌شوند.

وی توجه به مطالبات مردم، تولید، اقتصاد و توسعه زیرساخت‌ها را مورد تأکید قرار داد و گفت: پرداخت تسهیلات و وام به مردم که دچار مشکلات اقتصادی هستند و از آن طرف تنفس برای پرداخت معوقات بانکی و اقساط مردم گرفتار یک ضرورت است.

آیت الله صفایی بوشهری، با بیان اینکه بانک‌ها در اجرا طرح‌های زیربنایی در نقاط محروم و کم برخوردار باید نقش ارزنده و شاخص ایفا کنند افزود: شناسایی فقرا و نیازمندان در رسیدگی به مشکلات اقتصادی آنان را یکی از مأموریت‌های مهم بانک‌ها باید باشد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر توانمندسازی خانواده‌ها در حوزه اشتغال، اقتصاد و فعالیت‌های تولیدی را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: در انجام کارهای زیربنایی از جمله حوزه مبلمان و خدمات شهری و عرصه درمانی باید بانک‌ها نقش خود را بیشتر نشان دهند.

امام جمعه بوشهر نقش بانک‌ها در اقتصاد جامعه را راهبردی استراتژیک دانست و گفت: بانک‌ها در رسیدگی به مشکلات مردم نیازمند و توسعه امور زیربنایی جامعه در شهرها و روستاها بیشتر مشارکت کنند.

کد خبر 6063853

دیگر خبرها

  • تاکید امام جمعه کیش بر اهمیت روز جهانی قدس امسال
  • رییس جمهور طرح انتقال آب دریای خزر به استان سمنان را اجرا کند
  • بانک‌ها در رسیدگی به مشکلات نیازمندان استان بوشهر مشارکت کنند
  • برای تحقق شعار سال ،مجلس وظیفه سنگین برای حل مشکل بروکراسی اداری دارد
  • افزایش تعاملات دادستانی و شهرداری با رویکرد حل مشکلات مردم
  • مسئله فرهنگ و موضوع حجاب باید مورد توجه مسوولان باشد
  • حضور امام جمعه همدان در بیمارستان فوق تخصصی کودکان
  • لازمه تحقق شعار سال مشارکت مردم است
  • مردم و دولت برای رفع مشکلات اقتصادی کمر همت ببندند
  • اهواز با یک بارش ۳۸ میلی زیر آب رفت