Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، میثم پاریزی روز جمعه در بازدید از چند طرح نیمه تمام ورزشی با حضور جمشید تقی زاده معاون وزیر ورزش و جوانان در رفسنجان افزود: دغدغه ای که مردم ورزش دوست رفسنجان در تکمیل پروژه های ورزشی دارند باید در نظر گرفته شود و امیدواریم با حمایت های بخش خصوصی و وزارت ورزش به بهبود ورزش این خطه کمک شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: باشگاه فرهنگی و ورزشی صنعت مس رفسنجان هشت تیم را در سطح لیگ برتر کشور و در مجموع ۱۵ تیم را در سطح لیگ های کشور مدیریت می کند و سهم عمده ای در مدیریت ورزش این استان دارد.

پاریزی ادامه داد: توسعه زیرساخت های ورزشی، توسعه ورزش های همگانی و توسعه نشاط و شادابی عمومی و نیز نگاه به مجموعه علاقمندان ورزشی و ورزشکاران باید در دستور کار باشد که این نگاه با توسعه زیرساخت های ورزشی و تکمیل فضاهای ورزشی محقق خواهد شد.

وی استان کرمان را مهد پرورش ورزشکارانی دانست که در سطح ملی و بین المللی افتخارآفرینی می کنند.

وی خاطرنشان کرد: چهار ورزشکار در استان کرمان در بازی های المپیک و پاراالمپیک توکیو حضور دارند که یکی از آن ها منصور پورمیرزایی از شهرستان رفسنجان است.

پاریزی تصریح کرد: منصور پورمیرزایی ورزشکار و نائب قهرمان وزنه برداری کشور است که چندین مقام در سطح کشور و جهان به دست آورده و مایه افتخار شهرستان رفسنجان، استان کرمان و کشور ایران است که امیدواریم در مسابقات المپیک توکیو نیز افتخاری دوباره و مدال طلا کسب کند.

رفسنجان در ۱۱۰ کیلومتری کرمان قرار دارد.

برچسب‌ها کرمان رفسنجان وزارت ورزش و جوانان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان رفسنجان وزارت ورزش و جوانان کرمان رفسنجان وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۳۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک استاندار گلستان برای راهیابی مهدی الفتی ورزشکار گلستانی به رقابت‌های المپیک پاریس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان دکتر علی‌محمد زنگانه در این پیام آورده است: کسب سهمیه المپیک برای نخستین بار در تاریخ ژیمناستیک جمهوری اسلامی ایران توسط «مهدی الفتی» دلاور مرد گلستان و فرزند برومند و رشید سرزمین برادری، موجب شور، شعف و شادمانی تمامی ورزشکاران و ورزش دوستان شد.

این پیام می افزاید : گلستان استانی ورزش خیز و ورزشکار پرور است و همواره نام فرزندان این خطه بر تارک ورزش این سرزمین درخشیده است.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد : بی‌تردید قرار گرفتن مهدی الفتی در رده دوم رنکینگ مسابقات کسب سهمیه المپیک و حضور در المپیک پاریس با ۶۲ امتیاز اتفاقی ارزشمند است که برای نخستین بار در تاریخ ورزش ژیمناستیک این کشور اسلامی رخ داد.

زنگانه افزود: اینجانب کسب سهمیه المپیک پاریس توسط مهدی الفتی را به مردم فهیم ایران و استان گلستان، به خصوص جامعه ورزش استان و مدیران تلاشگر ورزش استان تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم با تلاش همه فرزندان این سرزمین شاهد رشد و بالندگی بیش از پیش نگارستان اقوام ایران زمین باشیم.

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!
  • شورای اسلامی شهر قزوین به دنبال توسعه ورزش محلات است
  • شورای شهر قزوین به دنبال توسعه ورزش محلات است
  • ورزشکار گلستانی راهی المپیک شد/ تاریخ‌سازی مهدی الفتی در ژیمناستیک
  • پیام تبریک استاندار گلستان برای راهیابی مهدی الفتی ورزشکار گلستانی به رقابت‌های المپیک پاریس
  • عکس | حضور ورزشکار زن ایرانی با فرزند خردسالش در جام جهانی کره
  • کسب سهمیه المپیک پاریس توسط ورزشکاران زنجانی
  • کشفیا: در والیبال نشسته بیشتر از آقایان به بانوان توجه کردیم/ دلایل ناکامی در انتخابی المپیک شناسایی می‌شود