Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-24@15:50:53 GMT

شاگردان مجیدی امروز هم تمرین نمی کنند؟

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۰۳۷۶۶

بازیکنان تیم فوتبال استقلال بعد از دیدار با نفت مسجد سلیمان در تمرین شرکت کرده اما به این جمع بندی رسیدند تا زمانی که پرداختی باشگاه به آنها به سقف 50 درصد نرسد در تمرینات شرکت نکنند.

روز گذشته تمرین آبی پوشان تعطیل بود اما طبق برنامه شاگردان مجیدی از امروز باید برای بازی با نساجی آماده می شدند اما به نظر می رسد تمرین امروز آبی پوشان باز هم برگزار نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آنجایی که هیچ اطلاعی برای برگزاری ساعت تمرین به بازیکنان داده نشده به نظر می رسد تمرین امروز آبی پوشان هم مثل روزهای گذشته برگزار نشود.

باشگاه استقلال روز گذشته اعلام کرد بخشی از مطالبات بازیکنان این تیم را پرداخت کرده و بعد از تعطیلات نیز بخش دیگری از مطالبات آنها را پرداخت خواهد کرد اما رقم پرداختی به برخی بازیکنان این تیم باعث ناراحتی آنها شده است.

تیم فوتبال استقلال روز یکشنبه در قائمشهر به مصاف نساجی مازندران می رود و مشخص نیست وضعیت آبی پوشان تا زمان برگزاری این دیدار چه خواهد شد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: استقلال نفت مسجد سلیمان نساجی استقلال تعطیلات نساجی نفت مسجد سلیمان آبی پوشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۳۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پائز در اولین تمرین تیم ملی والیبال چه گفت؟

موتا پائز در اولین اردوی تیم ملی والیبال گفت: زمان زیادی نداریم اما باید به هدف اصلی‌مان در تابستان دست پیدا کنیم. المپیک ۲۰۲۴ برای ما یک رویا نیست بلکه واقعیت است. برای رسیدن به این هدف بایستی با هم باشیم و این تنها راهی است که می‌توانیم به آن دست پیدا کنیم.

به گزارش ایسنا،‌ تیم ملی والیبال ایران که حدود سه هفته است تمرینات خود را برای حضور در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ آغاز کرده است امروز با حضور مائوریسیو موتا پائز سرمربی برزیلی - فرانسوی اردوی آماده‌سازی خود را آغاز کرد تا ادامه تمرینات به صورت جدی‌تر پیگیری شود.

موتا پائز سرمربی برزیلی - فرانسوی تیم ملی والیبال ایران صبح امروز پس از ورود به تهران و استراحتی کوتاه، در جلسه‌ای با سید میلاد تقوی دیدار و گفت‌وگو کرد و سپس به همراه وحید مرادی سرپرست گروه اعزامی تیم ملی والیبال ایران در مسابقات لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴، در تمرین تیم ملی حضور یافت.

در ابتدای این تمرین که علاوه بر کادر فنی و بازیکنان، امیرحسین منظمی عضو هیات رئیسه فدراسیون هم حضور داشت، وحید مرادی گفت: با نظر آقای پائز نام ۳۰ بازیکن را به فدراسیون جهانی والیبال اعلام کردیم و در موعد مقرر تمامی مدارک به فدراسیون جهانی ارسال شد و تایید آن را گرفتیم. آقای پائز امروز صبح کار خود را در تهران آغاز کردند و پیش از تمرین جلسه‌ای با دکتر تقوی داشتند. در این جلسه موارد مختلفی مطرح شد که مبحث اصلی آن جنگندگی تیم برای رسیدن به یک هدف مشترک بود.

مرادی با اشاره به صحبت‌های پائز پیش از امضای قرارداد به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال ایران عنوان کرد: پیش از امضای قرارداد پائز از من پرسید که آیا بازیکنان آماده هستند که برای رسیدن به هدف از جان مایه بگذارند؟ جواب من این بود که همه بازیکنان برای رسیدن به المپیک حاضر به از خود گذشتگی هستند. از همه وجود مایه می‌گذارند و تلاش خواهند کرد تا به المپیک برسند.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران هم پس از صحبت‌های مرادی ضمن ابراز خرسندی از حضور در ایران گفت: اول از همه بسیار مفتخرم که لباس ملی ایران را پوشیدم و می‌دانم که بازیکنان خیلی خوبی داریم، باور دارم که می‌توانیم با هم کار بزرگی انجام دهیم.

وی ادامه داد: زمان تمرکز کردن است و ترجیح می‌دهم در اینجا همراه شما باشم و کار کنیم تا اینکه بخواهم زیادی صحبت کنم. از ماه گذشته کادر فنی‌ای که در ایران حضور داشتند کار خود را به خوبی انجام دادند. زمان زیادی نداریم اما باید به هدف اصلی‌مان در تابستان دست پیدا کنیم. المپیک ۲۰۲۴ برای ما یک رویا نیست بلکه واقعیت است. برای رسیدن به این هدف بایستی با هم باشیم و این تنها راهی است که می‌توانیم به آن دست پیدا کنیم.

وی تاکید کرد: باز هم می‌گویم زمان زیادی نداریم و تنها با هم و با مبارزه کردن در کنار هم می‌توانیم به آن دست پیدا کنیم. در روزهای گذشته من آرشیوی از سه یا چهار بازی در این سالن را تماشا کردم و متوجه این موضوع هستم که والیبال برای مردم ایران چقدر حائز اهمیت است و چه میزان آن را دوست دارند. زمان مبارزه است و باید برای این طرفداران تلاش کنیم. از حضورتان تشکر می‌کنم و می‌توانیم کار را شروع کنیم.

در ادامه پیمان اکبری که به عنوان دستیار اول پائز در مدت عدم حضور او در ایران تمرین دهی به تیم را برعهده داشت، ضمن معرفی اعضای کامل کار فنی اظهار کرد: به آقای پائز خیرمقدم و تبریک می‌گوییم. مسئولیت این کار سخت را پذیرفتند. همه می‌دانیم کار سختی در پیش داریم اما دور از دسترس نیست. با توجه به تلاشی که انجام می‌دهیم می‌توانیم به هدف برسیم. این بازیکنان حدود سه هفته در حال تمرین هستند و انگیزه و توان لازم را دارند. همه آماده جنگیدن برای رسیدن به هدف هستند. امیدوارم با حضور ایشان به هدف مدنظر برسیم.

در پایان بازیکنان و کادر فنی با تشکیل حلقه اتحاد تیمی تمرینات خود را زیر نظر مستقیم موتا پائز سرمربی تیم ملی و دیگر اعضای کادر فنی آغاز کردند.

تمرینات تیم ملی در سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی مطابق با برنامه از پیش تعیین شده در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • پائز در اولین تمرین تیم ملی والیبال چه گفت؟
  • شاگردان نکونام میزبان یک استقلالی متفاوت (عکس)
  • عکس| مهمان ویژه تمرین امروز استقلال چه کسی بود؟
  • ژشت‌های خاص ملی‌پوشان پس از صعود مقتدرانه
  • بیرانوند گچ دستش را باز کرد | حضور مهمان ویژه زن در تمرینات پرسپولیس!
  • حضور بانوان ملی پوش در تمرین امروز پرسپولیس (+عکس)
  • دو بانوی ورزشکار پارادوومیدانی کشور مهمان ویژه تمرین پرسپولیس
  • هنانوف پا به توپ شد، عالیشاه و بیرانوند اختصاصی تمرین کردند
  • بانوان ملی‌پوش در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس
  • واکاوی برتری ذوب‌آهن مقابل آلومینیوم؛ بهشت امیدواران